The Cutting Edge 3: Chasing the Dream (2008)

geregisseerd door Stuart Gillard
met Matt Lanter, Francia Raisa en Christy Carlson Romano

Zach (Matt Lander) en Celeste (Sarah Gadon) zijn samen een ijsschaats duo. Wanneer Celeste haar enkel kneust is Zach genoodzaakt een andere partner te zoeken. Zijn oog valt op de vrouwelijke ijshockeyspeelster Alexandra (Francia Raisa). Alexandra is nog een ruwe diamant die nog heel erg geslepen moet worden. Weten Zach en Alexandra zich klaar te maken voor de internationale spelen in Parijs?

avatar van stan
Verrassend genoeg een best wel oke film, had ik niet gedacht.

avatar van selientje
leuke film

Aardige romantische film die lekker weg kijkt , komt waarschijnlijk ook door Francia Raisa die er heerlijk uit ziet.

voor een kunstschaats liefhebber erg lekker filmpje
maar verder geen hoog standje
voor mij dus top

avatar van predator
Francia Raisa is fijn om naar te kijken, maar het verhaal is verder niet heel bijzonder.

avatar van m1701
Leuk maar niet heel erg bijzonder
beetje standaard verhaal.
Het schaatsen was wel heel mooi om te zien.
Leuk voor een x tje

avatar van JDSsmetje
Flutfilm

avatar van Decec
Een goede drama/komedie/romantiek/sport film...
Prima en leuk verhaal...
Prima acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Redelijk achtergrond geluid/muziek
(geen Dolby Digital aanwezig, helaas,