Bring It On (2000)

Alternatieve titel: Girls United

Komedie / Sport

geregisseerd door Peyton Reed
met Kirsten Dunst, Eliza Dushku en Jesse Bradford

Een team cheerleaders dat al 5 jaar ongeslagen is bij de jaarlijkse cheerleader-wedstrijden komt er achter dat hun pasjes jarenlang gestolen zijn van een ander team. Met nog maar enkele weken te gaan voor de kampioenschappen moeten ze zo snel mogelijk op zoek naar een nieuwe dans.

Ik vond deze film wel grappig...2 *
Vooral de teksten....

I'm Hip, I'm Cool..I Dominate the school!
I'm Sexy, I'm Hot, I'm everything You're not!.

Ja wel leuke film vooral het eind liedje

HEY MICKEY van B*witched

avatar van 93.9
Blond vs. Zwart.
En dan de blonde club duidelijk vaker in beeld.
Laat maar dan!

avatar van aSMoDeuS
93.9 schreef:
Blond vs. Zwart.
En dan de blonde club duidelijk vaker in beeld.
Laat maar dan!

Niet huilen.
Er zijn ook nog politiek correcte films te bekijken...

avatar van Tieske
Wat een enorm slechte film
Helemaal niks waard
Misschien komt 1,5 ster het best in de buurt

Reinbo
Heerlijk dom vermaak

avatar van mikey
Toch fijn dat de cheerlearders uit Compton de cheque wonnen. Die hebben het veel harder nodig dan de Toro's! Toch maar verhoogd naar 3.5

avatar van Purmerend
Wat deden die mannen er eigenlijk tussen? 2,5*

avatar van BoordAppel
Er zijn ook nog politiek correcte films te bekijken...

Alsof dit een politiek incorrecte film is . Ik snap 93.9 niet helemaal geloof ik.

avatar van aSMoDeuS
BoordAppel schreef:

Ik ook niet. Die opmerking van mij sloeg dan ook nergens op.
Sommige mensen moeten gewoon niet zo overgevoelig doen, niet dan?

Purmerend schreef:
Wat deden die mannen er eigenlijk tussen? 2,5*

nou ....en?boeiend toch leuker?

avatar van predator
domme Amerikaans flutfilm, met zogenaamde humor.

Ik vond er niks aan.

avatar van Goodfella_90
Was best te doen.
leuke cheerleaders+grappige humor=3*

avatar van otherfool
Niets aan de hand stervehicel voor Dunst, die de film moeiteloos met haar charme draagt. Het verhaal over rivaliserende cheerleaders mag werkelijk geen naam hebben, maar we mogen blij zijn dat Bring It On aan het eind niet alle cliches boven tafel haalt.

Dushku is een fijne verrassing in deze verder weinig opzienbarende, zeg maar gerust nietszeggende film. Toch 2,5*, want irritant is de film nergens, al had het allemaal wel ietsjes villeiner gemogen...

otherfool schreef:
Mwah...niet alle cliché's boven tafel bij het einde? Was toch aardig te verwachtten toch? Donkere meiden winnen de eerste prijs bij het dansen; Dunst wint de eerste prijs in de liefde...

Reinbo
Ach, het had ook gelijk kunnen eindigen....

Dat had ik inderdaad verwacht .

avatar van otherfool
Ik dus ook

Bovendien had ik verwacht dat ze hun laatste dansje op de muziek van Dunst's love-interest zouden doen.

avatar van mikoz
Toch wel frapant dat je bij zo een film toch partij gaat kiezen. Wat eigenlijk niet de bedoeling is natuurlijk.
Maarja dan is de keuze snel gemaakt...

wel leuke film! helemaal vol met team-spirit!! en toch best wel grappig! ik heb de leukste liedjes op mn computer staan!

2,5 ster!

avatar van soom
Kirsten Dunst heeft een keer een hoofdrol gespeeld. Meestal speelt ze toch bijrollen, om de hoofdfiguur te steunen. In Spiderman 1,2&3 is ze vooral als bijfiguur te zien naast Tobey Maguire.
Maar Kirsten draagt de hoofdrol ten goede uit.

Heel voorspelbare film, maar wel leuk. Goed acteerwerk van Kirsten Dunst. Een film waar je lekker vrolijk van word.

Bulle schreef:

zeker

filmpje voor tussendoor, niet bijzonder, stuk cliché, wel grappig, en je wordt er idd vrolijk van. 2.5*

BlueSword
hehe...weer zo een highschool movie.
geweldig altijd, en cheerleaders zijn hot!
niet echt een verhaal ofzo, maar wat verwacht je anders.
3.0* (grotendeels te danken aan eliza )

Leeuuke highschool movie!!

Ik heb hem iets van 10x opnieuw gekeken en werd hem niet zat.. (ik was toen nog wel wat jonger 12)
Nu zou ik het 3* geven

Lekkere vlotte film.
Zeker geschikt voor tienerpubliek en euhh de wat oudere jongen die euhhhh graag naar huppelende frisse cheerleaders kijken ..luchtig en vermakelijk.

Deze krijgt van mij 5*. Vindt hem echt goed. Kijk hem zooo vaak. Is gewoon lekker relaxt om naar te kijken en grappig. Je wordt er zo vrolijk van.

avatar van Hilarious
Oh mickey, you're so fine
You're so fine, you blow my mind
Hey Mickey! Hey Mickey

Haha geweldig. En geweldige film ook, ik heb mij geen minuut verveeld. Heel goed geacteerd ook door Kirsten Dunst, Eliza Dushku en Jesse Bradford. Deze moet je gewoon zien als je van cheerleaderfilms houdt. Een toppertje in zijn genre.

lowhusky
Zoveelste niet-grappige tienerfilm. Slecht script, niet grappig, zwakke liefdesscenes, slecht acteerwerk. Omdat de cheerleader-pasjes er nog redelijk spectaculair uit zagen en omdat ik deze film vroeger leuk vond, geef ik maar een 2,5.

het liedje van 2unlimited is toch wel het hoogtepunt van deze film