Cheaper by the Dozen (2003)

Komedie / Drama

geregisseerd door Shawn Levy
met Steve Martin, Bonnie Hunt en Hilary Duff

Tom Baker krijgt een baan als football-coach in Chicago, waardoor hij, zijn vrouw en hun twaalf kinderen naar de grote stad moeten verhuizen. Ook Tom's vrouw krijgt het druk, omdat haar boek eindelijk gepubliceerd gaat worden. Het levert hen dan ook veel problemen op om de kinderen enigszins normaal op te voeden.

avatar van Jakke0071
Vermakelijke film , niet echt grappig.
Niets meer of minder.

avatar van Ajax&Litmanen1
Erg prettige familiefilm. Ik vind dit soort films altijd leuk. Gewoon onschuldige humor. Het enthousiasme van de kinderen in de film is gewoon leuk om te zien.

avatar van missl
tegenvaller want er was niet echt iets grappigs aan.

avatar van Midnighttemptres
ik vond dat jongetje met de bril juist de domste van allemaal ik mag hem echt niet sorry de rest is allemaal hilarisch behalve de twee oudste die zijn wat serieuzer.
en ashton die een egoistische etter speelt heerlijk!
ik vond hem super 3.5

avatar van soom
Ben wel een fan (geworden) van de komediestijl van Shawn Levy. Leuke hapslik films, met altijd wel leuke grappen. Hoewel ik Steve Martin eigenlijk niet echt zie zitten, is hij in één van de eindscenes echt heel schattig bezig. Leuk om Jared Padalecki (House of Wax en NYM waren de enige 2 die ik zag van hem, behalve uiteraard Gilmore Girls) en Ashton Kutcher bezig te zien. Fijne komedie dus, alleen die Steve Martin.. Ook aan de botox ofzo?

Leuke, hilarische film.
Ik vind dat Tom Baker goed gespeeld is. Alleen als je deze film te vaak kijkt is het niet meer leuk.

echt leuk ben hem nu aan het kijken een leuke film hoor!!!

avatar van niethie
Zonet maar even gekeken en wat een domme film was dit zeg, normaal gesproken houd ik wel van dit soort filmpjes maar dit was te dom voor woorden, het voorspelbare verhaaltje, de irritante kinderen en dan dat domme moraaltje op het einde verschrikkelijk zeg, ik vond het echter geen complete flop, hier en daar waren nog wel wat leuke momentjes te bespeuren en het keek in principe wel lekker weg maar het bevat toch echt teveel minpunten die de film af en toe zwaar op de irritatiegrens trokken.

2 sterren

avatar van tommykonijn
Aardige Film, Steve Martin en Hilary Duff acteren Goed hun rollen (de rest trouwens ook), Het verhaal is ook nog te doen, Maar ik vind dat er niet erg veel Goede humor in zit, Ik heb echt wel soms met een glimlach zitten kijken maar echt gelachen heb ik niet, En dat is een minpuntje, Verder ook geen topper maar gewoon Leuk om eens te kijken.

avatar van Friday the 13 th
Morgen op de Vlaamse zender VTM. Ik ga hem alvast bekijken, heb Hilary Duff altijd al leuk gevonden. Al vrees ik dat hij erg standaard is.

avatar van Friday the 13 th
Typische Amerikaanse familiefilm met humor die hoogstens een glimlachje op het gezicht weet te toveren. Bij momenten voelde ik mij toch wel echt te oud voor deze prent. De cast is erg groot wat vaak voor rommelige en irritante scènes zorgden. Van Hilary Duff had ik toch wel meer verwacht in deze film, ook haar type kon niet blijven boeien. De enige die de film een beetje kon dragen was Tom Welling, ook bekend van de remake "The Fog".

De film leek naar het einde toe een drama, dat soms wel leek te lukken. Helaas gaat de film tenonder door de opmars van de Amerikaanse preutsheid en de waanzin over familiewaarden.

Wat de film duidelijk laat zien, maar nergens vermeld is toch wel het volgende: Het is het één of het andere.

avatar van Sportingerke
Ik vond de film toch ook wel een beetje een tegenvaller. Enerzijds waren er de aandachtsgeile kinderen die van mij af en toe wat opvoedkundige klappen op de billen zouden krijgen, anderzijds de afwezigheid van echt goede grappen en de overdreven kinderachtige aansteller Kutcher. Een paar keer kwam er een glimlach op mijn gezicht maar dat was ook het enige.

Misschien leuk om te kijken voor kinderen tot 10 jaar, die zichzelf graag omringd zouden zien door al die broertjes en zusjes, maar voor mijn bek was het allemaal geen spek.

Povere twee sterretjes, en nooit meer herkijken

avatar van Pantoffel
Niet echt de moeite. Ik had hem beter niet gekeken

avatar van Baggerman
In een sadomasochistische bui heb ik deze film nog afgekeken ook!

Waarom er onder het kopje 'genre' komedie/drama staat is me een raadsel, want de film is een drama!!!!

avatar van Lavigne
Hij lijkt mij wel leuk, ik ga hem zometeen kijken

Superfilm! Ben hem nou voor de derde keer aan het kijken en ik vind het toch wel een van de beste komedies. Er zijn maar weinig films waar ik hardop om moet lachen, en daar hoort deze toch wel bij.
Tom Welling en Jared Padalecki zijn natuurlijk al helemaal leuk.

avatar van LOVExxYOU
lijkt me een leuke film

avatar van JDSsmetje
Vermakelijk maar niet grappig met een irritante acteur genaamd Steve Martin !

Frok
Ik vond Steve Martin inderdaad ook een beetje irritant. Met de film heb ik maar weinig moeten lachen !

Viel wel mee. Ik heb deze nu al een paar keer gezien. soms toch iets overdreven. Er zitten paar grappige stukken in. Hilary duff speelde wel goed. Was ook niet echt een personage dat iets interessant deed. Kleine rol voor Tom Welling maar wel goed gespeeld.

avatar van pooper
leuk voor als je je verveelt.

avatar van gi30171
Aangenaam om te zien, leuk tijdverdrijf

avatar van 606
Leuk popcorn vermaak en af en toe best komisch.
Kids zijn goed in hun rol en de bloopers zijn de tweeling echt schattig.

3 sterren

avatar van lars-pixar
Goed verhaal kwam goed over en was een egte Familie film een min puntje was dat de film iets sneller moest gaan hij was egt te lanzaam.

Ik hoop nog wel op een deel 3.

Vanavondt deel 2 op RTL 4 Om 20:00.

avatar van movie acteurs
Best grappig filmpje met Steve Martin. Heb me zeker vermaakt en best gelachen. En dat is het doel bij dit soort films. Ook kinderen doen het verrassend goed/leuk in deze film en stellen niet teleur. 3,0.

Ik vind het vaak lastig om een komedie te beoordelen. Bij echte bekende top films telt camera werk, bijzonder acteerwerk, muziek, plot enzovoort allemaal mee om er een TOP film van te maken. Maar deze dingen zijn meestal niet van toepassing bij een komedie eigenlijk. Dat is meestal een cliche verhaal waarvan de regiseur probeert dat men kan lachen.

Daarom beoordeel ik bij komedies vooral op hoe de film mij vermaakt heeft. Maar hou ik er ook rekening mee welk cijfer reeel is vergeleken echte TOP films. Dan kom ik bij deze film uit op een mooie 3,5 sterren. Ik heb me prima vermaakt aantal keer leuk gelachen. Het was gewoon een vermakelijke doordeweekse avond film.

avatar van m1701
Leuke en grappige film.
Heb deze film van t weekend in Estland gekeken, zonder ondertiteling,
dus ik kan miss. wat grappen gemist hebben.
Maar het was een leuk verhaal, leuk acteerwerk.
Ja heb me goed vermaakt met deze film
Normaal heb ik een grote hekel aan Steve Martin, maar in deze film
speelde hij gelukkig niet flauw

avatar van benthe
Deze blijft een heerlijke familiefilm, fijn en simpel verhaaltje maar hij is zoo gezellig! 3,5*

avatar van Pussymixx
Was van de week op tv. Ik dacht, lekker n film die makkelijk weg kijkt op de doordeweekse avond. Heb 'm halverwege afgezet. Echt verschrikkelijk... Heb geen een keer gelachen. Vond het dus totaal niet grappig. Grown ups daarentegen is wel een erg grappige familiefilm.

avatar van Phantasm
Aardige komedie, had wat grappiger gekund.