Cheaper by the Dozen (2003)

Komedie / Drama

geregisseerd door Shawn Levy
met Steve Martin, Bonnie Hunt en Hilary Duff

Tom Baker krijgt een baan als football-coach in Chicago, waardoor hij, zijn vrouw en hun twaalf kinderen naar de grote stad moeten verhuizen. Ook Tom's vrouw krijgt het druk, omdat haar boek eindelijk gepubliceerd gaat worden. Het levert hen dan ook veel problemen op om de kinderen enigszins normaal op te voeden.

avatar van IcU
IcU
Redelijk vermakelijke film, met een aantal geslaagde grappen. De film begon goed maar zwakte na maten de film vorderde af. Jammer, maar helaas. Toch 3*-en voor een toch wel grappige martin.

avatar van matthijs_013
Een van Hilary's beste films. Verrassend vermakend

avatar van Hilarious
Hilary Duff is hierin zoals in al haar andere films fantastisch!

avatar van stowa
Het is een leuke familiefilm met geslaagde grappen maar toch niet de leukste film die ik gezien heb...
Al vond ik Steve Martin en Hilary duff heel goed spelen

kArIzMa_TuRk
vond deel 1 en 2 allebei even leuk. goeie films met goeie casten.

lowhusky
kArIzMa_TuRk schreef:
vond deel 1 en 2 allebei even leuk. goeie films met goeie casten.

Casten

kArIzMa_TuRk
haha inderdaad, het moet cast zijn, foutje moet kunnen

Ik vond deze film echt lachen!

3.5* (komedies zijn neit echt mijn genre)

avatar van D-ark
Leuke maar te Amerikaanse film
3,0 en Steve Martin op zijn top

avatar van FillumGek
Rotzooi. Kinderachtig, niet grappig en een zoet verhaaltje. Bah. Martin was trouwens ook totaal niet grappig.

al weer een tijd geleden dat ik deze film heb gezien. niks van bijgebleven

avatar van Ralfke
Goede acteerprestaties maar die Steve Martin wordt toch echt nooit mijn favoriet ben ik bang. Daarnaast is het verhaal gewoon TE cliche maar ach... met een 5'je ging je vroeger vaak gewoon ook over.

Dat laatste kwartier is echt weer een onvervalst Hollywood-staaltje "hoe verneuk ik een film".

avatar van Turkeyloverz
Helemaal mee eens. De film begint erg leuk en is ook erg vermakelijk, ik heb best gelachen (vooral om die tweeling), maar wanneer er wat drama, ''happy family'', hou van jullie cliche achtige dingen bij komen, zie je ook meteen hoe slecht er wordt geacteerd. Jammer van het slechte half uur. De aftiteling is daarentegen weer wel leuk gedaan.

Dit was trouwens bij Home Alone precies hetzelfde. De film is leuk en erg grappig, totdat het voorspelbaar, mierzoet en als een familiefilm eindigt.

Sugakiss
Grappige bloopers

avatar van RoOsJ_LoVe
het 2de deel is veel beter
deze film heb ik half gekeken dus ik stem nog maar even niet
maar ja....

grappige film, alleen 12 kinderen daar zou ik niet aan moeten denken als ik de film zo zie.

hiechie
alexis schreef:

***
nee joh dat is juist gezellig vooral als je buj een van die kinderen hoort

avatar van james_cameron
Kleffe, sentimentele grote-familie-is-de-hoeksteen-van-de-samenleving ongein. Goede cast (behalve Hilary Duff, die like, zo ongelooflijk, like, irritant is), vlot in elkaar gezet en soms best grappig, maar de moralistische toon van het geheel en het weinig subtiele script zorgen voor een erg middelmatige film. En nu is er nog een vervolg ook...

En dan geef je toch nog drie sterren?

hiechie
wat heeft iedereen tegen hilary duff zijn jullie jaloers ofzo ................man

NO;
hmm .. ik vond er niet zo veel aan terwijl ik juist heel erg van dit soort films hou!!
heb hem in de bios gezien!!
ik dacht : leuke film met hil er in enzo..
maar ze heeft niet eens een grote rol echt een kut rol heeft ze..
enne nou ja
2.5 voor dat kleine jongetje met die enorme bril!

duffman
leuk filmpje voor even te bekijken maar niks speciaals ik vind het allemaal maar gewootjes het verhaal, grappen ( zoals er zoveel films zijn dus en deze geluk heeft gehad dat hij succes heeft. )
Zo zie ik het toch.

avatar van latrat
ik herinner me vooral een out-take/blooper. Waarbij Tom welling zijn moeder (in de film) kust. Denk ik.
De rest is me niet bijgebleven. 13 in een dozijn rommel.

avatar van AmazingPP
Een vreselijk acterende Martin domineert deze film, die nergens echt leuk wil worden, maar toch ook wel weer zo in elkaar zit, dat je hem uit wilt kijken. Welling speelt gewoon weer gewoon, net als altijd, Duff mogen ze van mij door de plee spoelen en wat is er aan de hand met de continuniteit van deze film? Dan zit moeder's haar in een krul, dan is het weer glad en een scene verder zit het weer in de krul en dat gaat zo af en aan... Het leukste van de film zijn inderdaad de outtakes op het eind. 2,5 *

avatar van AmazingPP
hiechie schreef:

Op wat moet ik jaloers zijn?? Haar acteer talent???? Whaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha.....

avatar van Hilarious
AmazingPP schreef:

Een beetje meer respect mag ook wel. En ja hoor ze heeft zeker talent.

Vermakelijke film. Niet meer niet minder.

avatar van Mat_
Weer één van de zovele tienerkomedies die gewoonweg slecht zijn. Slecht verhaal, slechte acteerprestaties, boordevol clichés.

Het enige positieve aan deze film vond ik Piper Perabo

Ik vond de film erg tegenvallen! slecht verhaal en erg nep!