Cheaper by the Dozen (2003)

Komedie / Drama

geregisseerd door Shawn Levy
met Steve Martin, Bonnie Hunt en Hilary Duff

Tom Baker krijgt een baan als football-coach in Chicago, waardoor hij, zijn vrouw en hun twaalf kinderen naar de grote stad moeten verhuizen. Ook Tom's vrouw krijgt het druk, omdat haar boek eindelijk gepubliceerd gaat worden. Het levert hen dan ook veel problemen op om de kinderen enigszins normaal op te voeden.

ik vond het een redelijk vermakelijke film, die niet echt bol staat van de humor, maar Steve Martin zet en leuke rol neer, eigenlijk zoals we wel van hem gewend zijn.
gewoon een gezellige familiefilm meer iet eigenlijk. 3.5*

Jeremy_Sisto
Leuke, gezellige familiefilm. Heb me erg vermaakt. 4*

Gewoon een leuke familiefilm! 3.5*

avatar van stan
het is een echte aanrader voor familie met kinderen heel erg komische

avatar van Hanne
Ik vond het niet zo'n leuke film. Die punk'd gast was vooral niet zo geslaagt. Ik vond hem heel irritant . Er kwamen ook niet zo'n goede grappen in voor. Hillary Duff maakte het er vooral niet beter op.:O
Hij krijgt van mij een 1,5 voor de moeite.

avatar van danuz
Heb me stiekem nog best een beetje vermaakt tijdens deze film Lekker met een bak chips op je bed zitten en gewoon kijke die hap. Leuke afwisseling, moet ze niet te vaak zien, maar voor zo nu en dan is het prima.

Wat een leuke film, was best grappig !

Ik heb hem niet gezien, maar zou wel graag willen... (vooral omdat Ashton Kutcher en Tom Welling er in meespelen) AIk heb goede verhalen erover gehoord...

nathan_666
damon schreef:
Ligt het aan mij of is de poster een kopie van de film Madhouse (1990)

het ligt niet aan jou, mischien hebben we hier te maken met een RIP OFF!!! tud tu dum!

maar minder leuk ik vond dit een erg leuke film en heb egt op sommige stukken gelachen vooral om die jacob smit egt een goede acteur

3,5 redelijke film

lm_obuch
Erg leuke film, aanrader!

wel leuk, verder nie echt bijzonder!!

avatar van V
V
Leuke familiefilm, niet verwacht eigenlijk. De film is (mier)zoet, naar verwachting, maar nergens echt vervelend moralistisch.

Steve Martin is perfect in zijn rol van zorgzame vader. De (flauwe) grappen zijn goed getimed en zo nu en dan best hilarisch. De meute kids spelen leuk, op de irritante tweeling na.

Maar de show wordt gestolen door de hond. Wat houdt ie van worst zeg!

Erge meevaller! 3*

Viel inderdaad erg goed mee.

Wat de film nog leuker maakte, waren de bloopers. Een half puntje extra voor deze.
Verwacht niet te veel van deze film, dan kan hij alleen nog meevallen.

Ik vond het echt wel een leuke grappige film de chaos en alles echt geweldig en je zou maar zo'n tweeling hebben das echt lachen

Ik vond dit echt wel een leuke en grappige film
zeker met die tweeling broers
van mij krijg hij een 4

jaja nou op weg naar de 2e film komt in 2006 uit en ze zijn nu aan het filmen

staat op imdb: http://www.imdb.com/title/tt0452598/

en natuurlijk is Hilary ook weer van de partij
alle personages zijn er weer steve martin, bonnie hunt en al die kinderen maar ook Carmen Electra en Eugene Levy
dus laat maar komen

ik vond het een leuke film...heb zeker wel in een deuk gelegen...al1 herrinner ik me er niet zo veel meer van....weird...naja hij is iig leuk!!

3 *

avatar van Jorick
Vermakelijke film met hier en daar erg leuke momenten, maar over het algemeen een beetje standaard. Tijdje terug gezien, dus kan me niet alles meer herinneren.

ok,je kunt nog voor de film goed vertrokken is de wendingen die komen gaan inschattig en t'is allemaal braafjes en melig en ja,8 van die 12 kinderen zijn megairritant,maar al bij al is het een best genietbaar filmpje.
Steve Martin en Bonny Hunt zijn leuk.
De film kijkt aardig weg en heeft best een aantal leuke stukjes
Steve Martin die door de lucht vliegt met een hoop ballen rondom hem is een shot die mij echt aan het gniffelen bracht.
en tja,ik heb een hekel aan Ashton Kutcher,dus sommige scenes waarin de kids het op hem gemunt waren waren best vermakelijk te noemen .

een onschuldige brave komedie voor het hele gezin.

Goede film,, alleen jammer dat Hillary Suff erin speelt.

4,0 sterren

avatar van stan
Nouja dat zeg je toch niet over haar

avatar van TheRisingSun
Leuke film,heb op sommige momenten toch echt goed gelachen! Wel typisch dat haast al die kinderen echt gruwelijke etterbakjes zijn,maar ja dat zal wel voor de film moeten,want anders heb je niet genoeg leuke momenten en die waren er nu zeker wel.

Steve Martin en Bonnie Hunt zijn wel de twee acteurs die perfect in zo'n familiefilm passen en het ook voortreffelijk doen. Ook de kids deden het erg goed,zeker gezien de jonge leeftijden van de meeste van hen. Wel een tikkeltje jammer dat Piper Perabo een niet al te grote rol had,want dat is wel een zeer aantrekkelijk vrouwtje!
Heb me zeer vermaakt!

3,5 ster

avatar van Hilarious
Ik heb me echt vermaakt met deze film. Het was echt lachen met Steve Martin , en de kinderen speelden ook heel goed. Een echte familiefilm.

Een typische Steve Martin film.
Luchtig,komisch maar met een kleine serieuze ondertoon
richting het gezinsleven. Hillary Duff is wederom ontwapenend.

Simpelweg een leuke film

avatar van otherfool
Leukste familiefilm in jaren, geweldig leuk en sympathiek. Een avondje onbezorgd kijken is ook wat waard. Nu maar hopen dat het 2e deel niet tegen valt.

4 volle sterren.

avatar van SuperSideSwipe
Absoluut een erg amusante familiefilm.

Het is een film met een idee zoals al velen ervoor. Het mooie aan deze vind ik eigenlijk, dat het nergens over de top wordt. Niet van die overdreven "Home Alone" akties. Alles blijft redelijk geloofwaardig.

Aardige cast ook, met een goede Duff, Martin, Hunt, Perabo en Kutcher.

Ik kijk uit naar deel 2, hoop dat die ook zo leuk is.

avatar van Nassira
Gewoon fantastisch leuk 5*

Het concept van 'Cheaper By The Dozen' is erg leuk en origineel. Het zou dan ook een hele leuke film kunnen zijn, maar hij mikt te veel op de kinderen. Het moraal is overduidelijker dan in welke film ook en het hele ondeugende gevoel wordt vergald door het "happy-family" gebeuren. Het einde is dan ook om van te kotsen zo erg, maar dat doet niet af aan het leuke begin. De grappen en de kinderen zijn leuk genoeg en bieden ook genoeg vermaak. Eigenlijk is de gehele film leuk genoeg voor drie sterren, tot aan het moment dat we het moraal onze strot ingeduwd krijgen.

2.5