Cheaper by the Dozen (2003)

Komedie / Drama

geregisseerd door Shawn Levy
met Steve Martin, Bonnie Hunt en Hilary Duff

Tom Baker krijgt een baan als football-coach in Chicago, waardoor hij, zijn vrouw en hun twaalf kinderen naar de grote stad moeten verhuizen. Ook Tom's vrouw krijgt het druk, omdat haar boek eindelijk gepubliceerd gaat worden. Het levert hen dan ook veel problemen op om de kinderen enigszins normaal op te voeden.

Een soort Parenthood 2?

Hopen dat hij ook zo goed wordt dan.

Het is trouwens een remake van deze film.

Ik denk wel dat ik em ga kijken als hij uitkomt, want Hilary Duff speelt er in

avatar van Phooze
Trailer op Apple.com

Erg lange trailer, bijna een film...

Tja, Steve Martin, niet mijn favoriet, en ook in deze trailer moet de omgeving voor de nodige humor zorgen.

Beroerde trailer idd.

avatar van bioscoopzaal
Zeg dat wel. Lijkt me een erg vermoeiende film ... en niet bepaald grappig

Lijkt me niet veel...

ThaNick
Ik ga er alleen heen voor Hilary (L)

avatar van streeter
Eergisteren in het vliegtuig gezien... wat een klote film. Nog veel slechter dan Bringing Down the House - en helemaal niet te vergelijken met Parenthood.
Het is hetzelfde sentimentele drek dat je in de meeste comedies van tegenwoordig vind.
ThaNick - ik ben Amerikaan, dus ik mag niet op die manier naar Hilary Duff kijken (en maar goed ook!)... tenzij je die geruchten gelooft dat ze al 18 is en aan de coke zit...

AHWA
Het is wel een aardig filmpje, en een leuk einde.

Had alleen niet verwacht dat ze in Chicago zouden blijven, dacht ze dat wel terug zouden gaan naar Midland

3 sterren

ThaNick
streeter schreef:

Dat ze aan de coke zit.. lijkt me heel erg sterk, gedraagt zich als een net meisje
En dat ze 18 jaar is kan toch ook helemaal niet..

Enne.. ik ben 15 .. dus ik MAG wel kijken

Gewoon een vermakelijke film een kleine 7 dus 3.5 * Het orgineel uit 1950 met Clifton Webb en Myrna Loy moet stukken beter zijn, dus ga ik die ook bekijken.

avatar van moviefreak#1
Thirteen in a Dozen ...
2 sterren

fredjas
Kvond em heeeeeeel goed en kben blij dat er in 2005 een tweede cheaper by the dozen komt.Hopelijk is het dan ook me hilary duff!!!

avatar van aryan
Ik vond het een leuke film, maar wel zeer voorspelbaar
je kon al in het begin zeggen dat er iets met mark zou gebeuren.

Ik vond cheaper by the dozen echt een hilarische en grappige film. Het is voorspelbaar, maar op zich een leerzame les, dat familie belangrijk is.

In het begin dacht ik dat het een chaotische kinderfilm zou zijn waarin alles fout zijn gaan, en ach ja... ik had gelijk. Want ja zet 9 kinderen in een huis met speelgoed en je krijg een mess (de 3 boven de (15) niet meegerekent). Niet echt mijn soort film.

Ik moet toegeven Hilary Duff zet een goed irritant over the top pubermeisje neer. Een hele prestatie voor haar denk ik. En de oudste gast, die rechtstreeks van de set van Dawson's Creek afkwam, zette zijn rol ook zeer overtuigend in. Enige waar ik wel om kon lachen was de tweeling.

Maar het einde met de ''happy family'' rond de tafel met kerst breekt toch wel wat in me los en krijg ik toch met het kerstnummer leuke herrineringen aan home alone wat ik vroeger een hele leuke film vond.

Mede door het voorgaande en dat het toch eigenlijk wel een 'kinderfilm' is zal ik niet te hard zijn met mijn bekritiserende oordeel en geef ik de film 2.5*.

ps. Wat zit iedereen met Hilary Duff??
Misschien kunnen we over 2 jaar praten maar in deze film kijk ik toch meer naar Piper Perabo .

leuk maar niks bijzonders

Film is wel grappig, leuk om een keer te kijken... Verder niet veel bijzonders.. 2.5*

zo zo een iets uitgebreidde versie van de reactie van zijn voorgaande

kids in films en dan gaan voor het hele gezin. dat noem je een sure-shot maar t werkt wel. slecht maar de eerste helft moest ik wel lachen.

Heb vandaag engelse versie gehuurd bij ons buurtvideotheek. Ben benieuwd

Hij was wel leuk, maar ik had er wel meer van verwacht.

damon
Ligt het aan mij of is de poster een kopie van de film Madhouse (1990)

Diesel
Het lijkt er inderdaad verdacht veel op.

Waardeloze film, totaal niet grappig en zeker niet extra leuk door Hillary Duff of zo.

Het enige waarbij ik dubbel lag was de microfoon die zo'n 12 keer in beeld kwam .. laat nog maar eens zien dat het een bar slechte film is.

2 sterren voor de moeite.

avatar van John Doe
Belabberde komedie aan alle kanten. Alleen het typetje dat gespeeld werd door Ashton Kutcher had 2 goede grappen. Voor de rest was alles irriterend. Gezien in een vlucht naar Brazilie. Een halve ster.

avatar van BoordAppel
Op de heenreis naar Kos (het eiland, niet de toevoeger) gezien en het viel me niets tegen. Een paar keer moeten lachen en de film kijkt gewoon lekker weg. Toch wel heel erg jammer van dat einde. 2,5*

avatar van WB
WB
BoordAppel schreef:

Hmmm, toevallig ook gezien op de heenreis naar Kos (zelfde vliegtuig/appartement toevallig???). Was erg leuk, en vermaakte me prima! Die kleintjes maakte de film goed te genaken! 3,5 sterren