The Punisher (2004)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Thriller
123 minuten / 133 minuten (extended cut)

geregisseerd door Jonathan Hensleigh
met Thomas Jane, John Travolta en Rebecca Romijn

FBI-agent Frank Castle stopt met zijn gevaarlijke undercover-werk en begint een normaal leven met zijn vrouw, zijn zoon en een kantoorjob. Zijn leven wordt echter verstoord wanneer zijn familie wordt afgeslacht door gangsters die retributie zoeken voor hetgeen Frank in zijn laatste undercoverklus gedaan heeft. Het is nu aan Frank om op wraak uit te gaan.