Genre: Actie / Komedie
Speelduur: 161 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Paul Thomas Anderson
Met onder meer: Leonardo DiCaprio, Sean Penn en Benicio Del Toro
IMDb beoordeling:
7,7 (389.745)
Gesproken taal: Engels, Spaans en Frans
Releasedatum: 25 september 2025
On Demand:
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via HBO Max
Niet beschikbaar op Netflix
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Vanaf maandag 27 april in 2 bioscopen
Plot One Battle after Another
"Some search for battle, others are born into it..."
De uitgebluste revolutionair Bob leeft samen met zijn energieke, zelfredzame dochter Willa ondergedoken op een rustige plek en gaat stoned en paranoïde door het leven. Als zijn aartsvijand na zestien jaar weer opduikt en Willa verdwijnt, moet de voormalige rebel zichzelf bij elkaar rapen om haar te vinden, waarbij zowel vader als dochter wordt geconfronteerd met de consequenties van zijn verleden.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (7,7 / 389745)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- One Battle After Another (MusicMeter)
- Pathé Thuis: vanaf € 10,99 / huur € 4,99
- Kijk op HBO Max
Social Media
Acteurs en actrices
Col. Steven J. Lockjaw
Willa
Sensei Sergio St. Carlos
Deandra
Perfidia
Laredo
Virgil Throckmorton
Bill Desmond
Sommerville
Reviews & comments
meerjp
-
- 3 berichten
- 1769 stemmen
Ik vond helemaal niets aan deze film en had deze bijna het eerste half uur al uitgezet. Daarna werd het iets beter maar het is mij niet duidelijk waarom deze film zo hoog scoort. Sommige stukken waren wel leuk maar daar bleef het bij.
devidia
-
- 209 berichten
- 319 stemmen
Wat een typisch Netflix gedrocht van een film. Is dit het soort amateuristische, activistische, woke, rotzooi dat onze jongeren gevoed krijgen?
1,5* voor de ok performance van DiCaprio en de soundtrack.
Jordan Peterson approves this message
Basto
-
- 12188 berichten
- 7473 stemmen
Winnaar 4 Golden Globes
Film (komedie of musical)
Regie
Scenario
Vrouwelijke bijrol
AniSter
-
- 2349 berichten
- 1896 stemmen
Eindelijk eens een film waarvan ik vind dat hij de Golden Globes heeft verdiend en wat mij betreft mag deze ook een aantal Oscars winnen. Beter dan die saaie meuk van voorgaande jaren. Actie, humor; deze film verveelde geen minuut. Voor de rest geen opmerkingen en sluit ik me aan bij iedereen die 4 of meer sterren heeft gegeven...
3 2 1 cut
-
- 1076 berichten
- 99 stemmen
Dit had, voor mij, zeker een goede film kunnen zijn met een mooi gegeven en een diepgang over Amerika en zijn/haar verleden met immigratie, protesten, machtsmisbruik en andere 'moeilijkheden' waar het land al, sinds de intrede van de kolonisten uit Europa het land overspoelden, mee te maken heeft gehad. Ik hou van dit soort gegevens, zelfkritiek en realisme van een cultuur door een kritisch naar 'zijn' land durven kijkend regisseur.
Het had de juiste humor kunnen hebben zoals beschreven is en het zou de juiste sfeer kunnen hebben die spelen bij de persoonlijke werelden van de hoofdpersonen. 'Had'.. Een woord welke ik hier niet positief gebruik.
Ik ben nl., persoonlijk, het acteren hier van DiCaprio, Del Toro en Penn best beu aan het raken. Deze acteurs hebben echt goede rollen achter hun naam gezet de afgelopen decades en ik heb echt van ze genoten. Maar de afgelopen jaren zijn ze tot 'typetjes' verworden die door een soort overacting hun rol niet meer geloofwaardig wegzetten, de camera naar zich toe willen trekken en zichzelf, ten koste van de film, helemaal de aandacht opeisen met hun bijzonder overdreven geacteer. En daar lijden een aantal films (waar ze de afgelopen jaren in speelden) echt onder. Ook deze film. Ook een truckje is het inzetten van nieuwe/jongere acteurs naast de ervaren oudere acteurs. Zo wordt gepoogd nieuwe namen te lanceren en 'verfrissing'. Maar ergens gaat het toch om de naamsbekendheid van de oudere acteurs om zo ook de film goed te verkopen. Want hey, als die drie mannen niet mee hadden gedaan (in hetzelfde verhaal) had deze film echt niet zo 'In the Picture' gestaan.
Dus Hollywood houdt zichzelf in stand door hier ook natuurlijk de filmprijzen aan te geven want dan wordt de naamsbekendheid nog groter (beter bekeken dus verkocht). Iets met 'En de beste Musical in Nl is geworden....." en dat blijkt dan altijd de minst bezochte te zijn maar nu verkopen ze weer meer kaartjes.
Nee, ik heb hem niet afgekeken want ik moest mij echt worstelen door de scenes met DiCaprio, Del Toro en Penn. Wat een persiflages zijn dat geworden. Jammer van de film.
Deregtx
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik vond helemaal niets aan deze film en had deze bijna het eerste half uur al uitgezet. Daarna werd het iets beter maar het is mij niet duidelijk waarom deze film zo hoog scoort. Sommige stukken waren wel leuk maar daar bleef het bij.
De anti overheid boodschap van de film is ook kwalijk. Ik denk dat het nu cool is bij de Democraten/Links ondat het Anti ICE/Regering is. Terwijl die onder Obama net zo streng waren. Als ze eerlijk naar zichzelf waren tenminste. Wat ze dus niet zijn helaas. En dat zorgt voor dagelijks geweld daar tegen Politie. Wat dan helaas in incidenten resulteert.
Politie moet je respecteren of jouw Partij gewonnen heeft of niet Punt.
SammyK
-
- 23 berichten
- 461 stemmen
Voor nu een 3,5, maar zal nadat ik de film opnieuw gezien heb waarschijnlijk hoger liggen. Heb ik meestal bij films van PTA, dat ik ze beter vind bij een herziening.
Sean Penn vind ik fantastisch als Lockjaw, Di Caprio daarentegen vind ik heel middelmatig in deze film. Del Toro is altijd een genot om naar te kijken. Film vliegt voorbij ondanks een speelduur van 2,5 uur maar vond hem toch niet memorabel. Benieuwd wat ik ervan zal vinden nadat ik hem opnieuw gezien heb.
Basto
-
- 12188 berichten
- 7473 stemmen
13 Oscarnominaties waaronder de fantastische score. Al zal die wel naar Sinners gaan.
orbital
-
- 111 berichten
- 540 stemmen
Film die ondanks een lange zit nergens inkakt, in die zin te vergelijken met die lange actie sequentie van Boogie Nights van dezelfde regisseur. Dat heeft hij wel in de vingers, lijkt op een gegeven moment wel één lange take. Goede muziekscore ook die van de betere jaren 70 actiefilms lijkt te zijn geleend. Acteerprestaties zijn ook in orde, Penn speelt een bijzonder nare engerd en DiCaprio een beetje een versukkelde ex-revolutionair, Del Toro heeft ook een geestig bijrolletje. Het verhaal/boodschap? Tsja, niet zo duidelijk, het doet me het meest aan Civil War denken dat ook de volstrekt doorgeslagen Amerikaanse samenleving onder de loep neemt, maar een beetje halfslachtig en het zijn eerder wat bijeengeraapte stereotypes die hier een statement over de stand van de Amerikaanse maatschappij maken. Waar de film gered wordt is duidelijk door het tempo en de humor, ik moest toch wel glimlachen bij die strapatsen van DiCaprio. Al met al een behoorlijke voldoende, maar de hype niet helemaal waard.
DiDa
-
- 3651 berichten
- 2817 stemmen
Ik zag de Nederlandse 4k / bluray release voorbij komen, maar wat is dat tegenwoordig met die Warner Bros titels?Keigroot de Franse titel op de hoes en de originele titel er in het klein onder. Weapons had dit ook al. Zijn de Franse en Nederlandse WB releases samengevoegd ofzo?
Basto
-
- 12188 berichten
- 7473 stemmen
Ik zag de Nederlandse 4k / bluray release voorbij komen, maar wat is dat tegenwoordig met die Warner Bros titels?Keigroot de Franse titel op de hoes en de originele titel er in het klein onder. Weapons had dit ook al. Zijn de Franse en Nederlandse WB releases samengevoegd ofzo?
Ja, de Nederlandse markt is te klein voor eigen uitgave. Engeland valt buiten de EU, dus ik denk datvwe het daarom met de Franse markt moeten delen. Hebben ze ook Belgie neteen voorzien.
Nu kijk ik zelf zonder ondertitels dus haal ik m waarschijnlijk wel uit de UK. Maar kan ook zomaar Italie zijn want die zijn vaak het goedkoopst.
DiDa
-
- 3651 berichten
- 2817 stemmen
Ja, de Nederlandse markt is te klein voor eigen uitgave. Engeland valt buiten de EU, dus ik denk datvwe het daarom met de Franse markt moeten delen. Hebben ze ook Belgie neteen voorzien.
Nu kijk ik zelf zonder ondertitels dus haal ik m waarschijnlijk wel uit de UK. Maar kan ook zomaar Italie zijn want die zijn vaak het goedkoopst.
Thanks.
De UK 4k release van Weapons had toevallig wel NL ondertiteling, maar die van One Battle After Another dan weer niet. Helaas....
Jynxter
-
- 527 berichten
- 453 stemmen
Ik heb lang niet alles van Paul Thomas Anderson gezien (mijn "to watch list" is kansloos lang en wordt alleen maar langer). Maar wat ik van hem ken is goed tot zeer goed. Zo ook deze laatste van zijn hand.
Dit maal zijn de meeste hoofdpersonen wel flink karikaturaal en excentriek. Op het Coen-brothers-achtige af. Wat natuurlijk het gevaar met zich meebrengt dat je je aan bepaalde typetjes kan gaan ergeren. Dat gebeurde bij mij dan ook wel enigszins. Want ik vond Perfidia redelijk onuitstaanbaar. Hoewel dat natuurlijk ook een beetje de bedoeling moet zijn. Sean Penns kolonel was af en toe tegen het randje. Maar gezien de humoristische laag in deze actie-thriller, zijn dergelijke maffe personages ook weer niet misplaatst.
Het pingelende pianootje zorgde ook voor mixed feelings. Het past prima in het geheel. Maar naar het einde toe werd ik het een tikje beu.
En daarmee heb ik alle negatieve punten wel gehad denk ik. Want One Battle after Another is gewoon een hele toffe, vrij eigenzinnige, goed geschoten en grappige film. Een forse speelduur die geen moment als een lange zit aanvoelt. Acteurs die er zin in hebben en een verhaal dat niet zo uitgemolken is dat je elke bocht van mijlen ver ziet aankomen. Eén van de hoogtepunten van afgelopen film jaar.
Wel een beetje sneu dat redelijk wat kijkers blijkbaar de kwaliteit van een film slecht menen te moeten beoordelen, omdat ze het fictieve verhaal als kritiek op hun denkbeelden interpreteren.
IH88
-
- 9771 berichten
- 3192 stemmen
Dit weekend nog eens gekeken. Halve ster erbij. OBAA blijft een unieke filmbelevenis die barst van de energie en pure vakmanschap.
stefan dias
-
- 2512 berichten
- 1476 stemmen
PTA gaat hier inderdaad een beetje Tarrantino meets Coen brothers. Gisteren gezien en genoten. Heel dat gedoe met vergeten wachtwoorden is héél schatplichtig aan beiden. Ook de oude versleten kamerjas zal iemand wel een heel leuk idee gevonden hebben, maar ik vond het toch een beetje 'trying too hard'. Verder kan ik er nog niet te veel over kwijt. Grootste verdienste is wel om er 161 minuten in recordtijd erdoor te jagen. Deze laatste twee uur kan je werkelijk niet meer op adem komen en is het toch vooral kolder. Want het scenario zit wel goed in elkaar, maar dat Ghetto Pat met één geweer op GI's knalt en dan verder ongemoeid gelaten wordt door die heren moeten we wel even door de vingers zien. Leuk, gelachen ook… politiek wil ik er niet al te veel consequenties aan vast knopen, want de realiteit is helaas veel minder komisch dan wat we hier te zien krijgen, maar voorlopig is dit vooral een heel goed gemaakte vermakelijke film. En, Chase Infiniti… welkom!
Alathir
-
- 2137 berichten
- 1642 stemmen
Goede film. Ik ben meestal niet echt onder de indruk van Paul Thomas Anderson zijn films eigenlijk, maar deze kon ik wel smaken. De film snijdt een actueel thema aan dat wellicht alleen maar meer zal voorkomen, terrrorisme /rebellie/.... Leonardo speelt zoals gewoonlijk zeer goed zijn rol. Ik denk wel inderdaad dat de film niet zo goed had geweest zonder de bekendheid van de acteurs. Ik vind Sean Penn wel een goede acteur maar qua persoon ligt hij me totaal niet. Del Toro ook uitmuntend gespeeld. Van ver een beetje vibe zoals No Country For Old Men, maar ja het is echt wel een film die op zichzelf staat. Vergelijken heeft dus geen zin. Gewoon kijken zou ik zeggen.
Moviegod
-
- 14 berichten
- 15 stemmen
Ik vind battle one battle after another overrated , te lang dradig en te lange speelduur hebben. constant muziek ( piano ) was zwaar irritant en leid af. qua actie viel het zwaar tegen. verhaallijn was matig. Acteerwerk was top , vooral DiCaprio.
Boneka
-
- 2769 berichten
- 1405 stemmen
Ik zag de Nederlandse 4k / bluray release voorbij komen, maar wat is dat tegenwoordig met die Warner Bros titels?Keigroot de Franse titel op de hoes en de originele titel er in het klein onder. Weapons had dit ook al. Zijn de Franse en Nederlandse WB releases samengevoegd ofzo?
Ze worden in Frankrijk gemaakt.
wimaroca
-
- 765 berichten
- 646 stemmen
Ik vind battle one battle after another overrated , te lang dradig en te lange speelduur hebben. constant muziek ( piano ) was zwaar irritant en leid af. qua actie viel het zwaar tegen. verhaallijn was matig. Acteerwerk was top , vooral DiCaprio.
100% mee eens
Ik snap niet wat hier aan deze film zo uitzonderlijk goed aan is,
ik zie het niet (en ik heb toch al veel film gezien,en vooral van DiCaprio ,die ik echt de beste acteur is van deze tijd)
Van de acteurs zeg ik niets van maar het verhaal 
Basto
-
- 12188 berichten
- 7473 stemmen
100% mee eens
Ik snap niet wat hier aan deze film zo uitzonderlijk goed aan is,
ik zie het niet (en ik heb toch al veel film gezien,en vooral van DiCaprio ,die ik echt de beste acteur is van deze tijd)
Van de acteurs zeg ik niets van maar het verhaal
Misschien moet je wat meer op de cinematografie en montage letten ipv op de acteurs. Film is briljant in elkaar gezet met een fantastische score die het gevoel van paranoia perfect versterkt. Die autoachtervolging op het eind is episch!
Tommy De Vito
-
- 597 berichten
- 1428 stemmen
Nederland kiest ervoor om sommige titels niet op 4K/blu ray uit te brengen. Weapons, Sinners en nu deze. En dan wordt de Franse uitgave geïmporteerd, omdat deze NL ondertiteling bevat. Ander voorbeeld: Nosferatu, geen Nederlandse uitgave op 4K (disc). Waarom? Geen idee.
Boneka
-
- 2769 berichten
- 1405 stemmen
Nederland kiest ervoor om sommige titels niet op 4K/blu ray uit te brengen. Weapons, Sinners en nu deze. En dan wordt de Franse uitgave geïmporteerd, omdat deze NL ondertiteling bevat. Ander voorbeeld: Nosferatu, geen Nederlandse uitgave op 4K (disc). Waarom? Geen idee.
Die laatste is echt jammer. De 4K disc heeft geen Nederlandse subs de blu ray wel. Ook nog eens eens minder lang. Vaak is het wel andersom. Dus met Dutch subs op de 4k maar weer niet op de blu ray. Dan mis je weer vaak de extra's met subs. Het blijft een loterij. Bij sommige films vind ik het niet erg maar het blijft soms lastig.
Basto
-
- 12188 berichten
- 7473 stemmen
Nederland kiest ervoor om sommige titels niet op 4K/blu ray uit te brengen. Weapons, Sinners en nu deze. En dan wordt de Franse uitgave geïmporteerd, omdat deze NL ondertiteling bevat. Ander voorbeeld: Nosferatu, geen Nederlandse uitgave op 4K (disc). Waarom? Geen idee.
Omdat de Nederlandse markt zo klein is, dat er extra moeite in steken niet loont.
Zelf kijk ik sowieso liever zonder ondertiteling. Kan ik iedereen aanraden. Misschien moet je er even inkomem, maar dan heb je wel meer oog voor het beeld.
En één beeld zegt soms meer dan 1000 woorden…
Boneka
-
- 2769 berichten
- 1405 stemmen
Omdat de Nederlandse markt zo klein is, dat er extra moeite in steken niet loont.
Zelf kijk ik sowieso liever zonder ondertiteling. Kan ik iedereen aanraden. Misschien moet je er even inkomem, maar dan heb je wel meer oog voor het beeld.
En één beeld zegt soms meer dan 1000 woorden…
Ik hoor minder en daardoor is mijn Engels ook wat minder. Wel grappig hoe zinnen soms worden vertaald. Zoals in het begin. This pussy don't pop for you.
Boneka
-
- 2769 berichten
- 1405 stemmen
Een film met plussen en minnen maar uiteindelijk toch afgerond naar 4 sterren. Het verhaal vond ik best origineel en zit lekker elkaar. Vond 'm niet te lang al had ik hier en daar wel wat uitgeknipt. Compleet overbodig vond ik bijvoorbeeld het eind stukje met Sean Penn (cut) Overigens vond ik het eind wel geslaagd. De minnen had deze film ook. Zo vond ik de muziek soms rete irritant. Vooral in het lange middenstuk waarbij de pianist bleef hangen met zijn vinger. De ook nog Japans ingegeven. Waarom geen Mexicaanse deuntjes? Een ander minpunt vond ik de soort humor erin waarin sommige karakters zoals bij Sean Penn behoorlijk worden uitvergroot. De film had voor mij meer serieuzer gemogen om zo tot diepere lagen te komen. Ik kom zo een beetje uit op 7,7. En aub vertaal "This pussy don't pop for you" voortaan graag letterlijk zoals ze het bedoelt.
Film 4,0
Beeld 4K 4,5
Geluid 5,0
gmx
-
- 1055 berichten
- 779 stemmen
Action movie meets Peak woke. Nou staan actiefilms natuurlijk nooit bekend om een diepgaand plot, maar PTA moet hebben gedacht, als het toch intellectueel leeg moet blijven, laat ik dat dan eens combineren met complete woke porn, dan MOET ik toch wel een paar prijzen gaan krijgen. En zie hier het resultaat, lovende reacties en prijzen vanuit woke hollywood. Man man man wat is Hollywood toch triest aan het worden. Ricky Gervais zei het al, deze types die minder tijd in schoolbanken hebben doorgebracht dan Greta Thunberg moeten gewoon kappen met dit soort onzin, ze weten niet waar ze t over hebben. En het is zo jammer want op creatief vlak is PTA gewoon een topper, er zitten een paar geweldig mooi geschoten scenes in. Ik ben geen liefhebber van het actie genre maar doordat PTA dit vrijwel subliem heeft gefilmd en gemonteerd voelt het ineens toch weer vernieuwend aan. Echter door de complete intelllectuele leegheid en ondoordachte smerige woke porn heb ik me hier dusdanig aan zitten irriteren dat ik echt niet hoger dan 2 * kan komen. "Gatverredamme" is toch wel het woord dat mijn ervaring het beste samenvat. Erg jammer.
gmx
-
- 1055 berichten
- 779 stemmen
De film bijt bewust niet door, omdat hij juist voor eenheid pleit, gesymboliseerd in de dochter van een extreem rechtste vader en extreem linkse moeder opgevoed door een a-politieke vader.
Ja sorry hoor maar dit is echt zulke nonsense. Deze film verheerlijkt links fascisme/terrorisme en rechts amerika wordt als seniele, gemene nazi's weggezet. Illegaliteit is top, want het is toch allemaal 'stolen land' zoals deugende hypocriete leeghoofden als Billie Eilish durven te roepen vanachter hun 5 meter hoge muur rondom hun 15 miljoen dollar kostende villa. Defund the police want dat zijn allemaal nazis!! Illegalen beschermen is eigenlijk als joden beschermen in de tweede wereldoorlog dus dat moet je willen!! Vive la resistencia!! Man man man dit soort films zijn gewoon gevaarlijk. Reken maar dat er wat minder snuggere kijkers door deze extremistische nonsense worden gemotiveerd. Sterker nog, ik vermoed echt dat in Minnesota er mensen zijn geweest dit na het kijken van deze film zin kregen om mee te gaan rellen tegen ICE want deze film ademt exact dat sentiment. En om op jouw aangehaalde voorbeeld te reageren, ja haar echte vader was extreemrechts maar haar vermeende vader was een extreem linkse bommenlegger die toch als held werd opgetuigd, in ieder geval als zeer symphatiek hoofdpersoon werd neergezet terwijl die met bommen en terreur zn gelijk probeerde te halen, (links)fascistischer dan dat wordt het niet.
Lavrot
-
- 953 berichten
- 0 stemmen
... ja haar echte vader was extreemrechts maar haar vermeende vader was een extreem linkse bommenlegger die toch als held werd opgetuigd, in ieder geval als zeer symphatiek hoofdpersoon werd neergezet terwijl die met bommen en terreur zn gelijk probeerde te halen, (links)fascistischer dan dat wordt het niet.
Oef, als linkse (anti-woke - wat een k*t woord) pacifist wil ik toch even opmerken dat PTA inderdaad met deze film het geweld als vermaak exposeert, maar dat de demonstraties van anti-ICE gelukkig niet geïnfecteerd zijn door zijn goedkope boodschap; die verlopen volledig vreedzaam !
gmx
-
- 1055 berichten
- 779 stemmen
Oef, als linkse (anti-woke - wat een k*t woord) pacifist wil ik toch even opmerken dat PTA inderdaad met deze film het geweld als vermaak exposeert, maar dat de demonstraties van anti-ICE gelukkig niet geïnfecteerd zijn door zijn goedkope boodschap; die verlopen volledig vreedzaam !
Het risico is dat het een politieke discussie gaat worden maar misschien ontkomen we daar ook niet aan bij zo'n film als deze. Maar een vrouw die een ICE agent omver probeert te rijden, kan je nou niet bepaald vreedzaam noemen. Op youtube staat ook genoeg ellende zoals https://www.youtube.com/watch?v=2h4dlU32tWE en ja het is natuurlijk ook niet zo dat ICE altijd even vreedzaam en de escalerend te werk gaat, zeer zeker niet, verre van vaak, maar je kan dit ook niet allemaal als even vreedzaam van de demonstranten betitelen. En dan wel geen ICE, maar afgelopen week werd nog een demonstrant doodgeschopt door ANTIFA tuig, dat zich ook door deze film gesterkt zal voelen.
Gerelateerd nieuws

Oscars 2026: dit zijn de winnaars van de Academy Awards

'One Battle After Another' grote winnaar bij BAFTA's: bekijk de volledige lijst

Ook van 'Marty Supreme' genoten? Deze toptitels weten die vibe goed te evenaren

'One Battle After Another' en 'Sinners': de grootste Critics Choice Awards-winnaars op een rij
Bekijk ook

Den Sidste Viking
Komedie / Drama, 2025
35 reacties

Frankenstein
Horror / Fantasy, 2025
93 reacties

Roofman
Misdaad / Komedie, 2025
40 reacties

The Nanny
Drama / Thriller, 1965
18 reacties

Eojjeolsuga Eobsda
Drama / Thriller, 2025
28 reacties

Caught Stealing
Komedie / Misdaad, 2025
66 reacties
Gerelateerde tags
californiëgebaseerd op boekweerstandriotusa–mexico bordersensei interraciale relatieop de vluchtopstandpregnant womanbombingxenophobiapost-credits scenebotched robberymissing daughterwhite supremacyjaren 90anti-fascism vader dochter relatierevolutionaries african americananti-racism playfuldramaticaudaciousenthusiastichopeful2020simmigration detention center black comedycar chase
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








