47 Meters Down: Uncaged (2019)

Alternatieve titel: 48 Meters Down

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Johannes Roberts
met Nia Long, John Corbett en Sophie Nélisse

Vier tienermeisjes gaan duiken in een verwoeste onderwaterstad. Al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn in de verzonken grotten en verandert hun avontuur in een hel. Terwijl ze dieper in het claustrofobische labyrint van de grotten zwemmen, betreden ze het territorium van de dodelijkste haaiensoorten in de oceaan.

• Vanaf donderdag 26 september in de bioscoop

avatar van Corcicus
De eerste was wel OK. Afwachten wat dit wordt...

avatar van john mcclane 2
Deel een was al geen geweldige film .
Dit ziet er helemaal cheap ass uit .
Maar wie weet,,,

avatar van Jashfan
Dochter van Stallone maakt haar acteer debuut

avatar van Grunn-in-en-verkoop
Spannende film maar veelal veel te donker tijdens het duiken, waardoor je vaak niet alles goed meekrijgt wat er gebeurd.
Misschien dat het de bedoeling van de regisseur is om meer spanning in de film te krijgen. Dat is deels gelukt, maar ik wil een film zien. het is een film die je 1 keer ziet, en dan hoeft het niet weer.

avatar van Ajax&Litmanen1
Heeft deze film geen Pathé release? Zie op de site niets. Weet kappeuter hier wat van?

Nee ik weet niks over eventuele release. Ik zie 'm niet op de planning staan dus ik denk niet dat deze hier nog een release krijgt.

avatar van Duke Nukem
Is dat meisje aan het eind van de trailer heel luid aan het gillen onder water?

avatar van john mcclane 2
Dit word zo slecht dat het weer leuk word ( bijna dan ) .
Al dus Chris ..
47 Meters Down: Uncaged - Movie Review - YouTube

Grunn-in-en-verkoop schreef:

waar gezien??

avatar van joeychim_
Vanaf donderdag 26 september 2019 in de bioscoop (Splendid Film), waarschijnlijk ter vervanging van The Hunt (2019) die oorspronkelijk op die dag uitgebracht zou worden.