Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Dragged across Concrete (2018)

Canada / Verenigde Staten
Actie / Misdaad

geregisseerd door S. Craig Zahler
met Mel Gibson, Vince Vaughn en Tory Kittles

'Dragged across Concrete' volgt twee politiemannen, een ervaren agent en zijn jongere, wispelturige partner. Wanneer er videobeelden van de twee opduiken waarop hun onconventionele werkwijze te zien is, worden ze geschorst. Krap bij kas en zonder opties ziet het tweetal geen andere uitweg dan zich in de criminele onderwereld te storten.

KOKUSMAKREEL schreef:
Van dit soort films worden er maar weinig gemaakt.

Gelukkig maar...

avatar van KOKUSMAKREEL
dwid schreef:

Gelukkig maar...

Voor jouw favo genre zijn er genoeg films gemaakt, mazzelpik

avatar van popcorn en cola
Lange film, alles wordt in detail uitgewerkt. Het bouwt langzaam sneller op, maar uiteindelijk gaat het los. Niet afhaken dus, blijf zitten, het wordt écht beloond. Prima film.

avatar van Dennissssss
Zeer trage film die op zich nog wel te behapstukken is maar niet mijn ding dit.