Rambo: Last Blood (2019)

Alternatieve titels: Rambo V | Rambo V: Last Blood

Actie / Thriller

geregisseerd door Adrian Grunberg
met Sylvester Stallone, Paz Vega en Óscar Jaenada

Om verder te leven in anonimiteit heeft John Rambo (Sylvester Stallone) zich na zijn laatste missie teruggetrokken op een ranch in Texas. Hij leidt een rustig leven, tot de dag dat de kleindochter van een goede vriendin wordt ontvoerd door mensenhandelaren. Vastbesloten haar te redden vertrekt John naar Mexico, waar hij belandt in de heftige wereld van de sekshandel en zich genoodzaakt voelt om opnieuw naar zijn wapens te grijpen. Dat zet vanzelfsprekend kwaad bloed bij het Mexicaanse kartel, dat vanaf dat moment op niets anders zint dan wraak. John zal al zijn skills uit het verleden moeten gebruiken om dit gewelddadige kat-en-muisspel te overleven.

• Vanaf donderdag 19 september in de bioscoop

'Rambo'-serie zonder hulp Sylvester Stallone - Serietotaal.nl

De serie kunnen we dus gerust allemaal negeren. Wat een ongein.

avatar van Alexander1900
En Rambo 5? Komt die nog?

Alexander1900 schreef:
En Rambo 5? Komt die nog?

Dat is nog even afwachten. De ene zegt Stallone dat hij de film aan het schrijven is en de andere keer twijfelt hij weer, omdat hij misschien wel klaar is met het personage.

Feit is wel: Als er een nieuwe Rambo komt moet hij niet meer de eenmansoorlogsmachine zijn zoals in deel 2 en 3. Rambo is inmiddels op leeftijd en ik vind dat ze dan terug moeten gaan naar het karakter van Rambo en er meer een drama / thriller / actie film van moeten maken. Net als de allereerste Rambo. Misschien dat Ryan Cooglar (Creed) een optie is als regisseur. Hij weet hoe je hart en ziel in een film stopt.

Jep.

Geen Rambo meer voor Sylvester Stallone - FilmTotaal filmnieuws

Erg jammer. Rambo was toch wel met Rocky zijn meest iconische reeks. Had graag nog een Rambo slot gehad, al was deel 4 wel een prima einde.

avatar van Alexander1900
Laten ze dan maar Arnold Schwarzenegger optrommelen om een Rambo film te maken.

En Stallone is een chicken...: Jingle All the Way (2/5) Movie CLIP - Santa Smackdown (1996) HD - YouTube bang dat het niks meer gaat worden.

Weer een krasse knar die bij mij is afgeschreven... Jammer.

avatar van Ajax&Litmanen1
Nouja, snap wel dat je als je bijna 70 bent zo'n rol misschien niet meer geloofwaardig kan spelen.

Overigens geloof ik er geen reet van. Hoor al jaren dat hij wel, niet, wel, niet, welniet, nietwel, misschien, ooit blablabla weer Rambo zal spelen. Over een paar maanden horen we vast weer andere quotes.

avatar van Metalfist
Ajax&Litmanen1 schreef:
Eerder een paar jaar maar het waren wel profetische woorden! Recent deel 1 nog eens gezien, was vergeten hoe goed die was. Heb wel zin in nog eens een Rambo film, al is hij ondertussen toch ook al wel de 70 gepasseerd als ik me niet vergis.

Metalfist schreef:

Hij wordt in juli alweer 72, Een ouwe bok.

Stallone maakt vijfde 'Rambo'-film! | Filmtotaal filmnieuws

Maar schijnbaar komt er toch een vervolg...

avatar van FunkStarr
Haha we krijgen dus nog een Rambo film, deel 4 was niet verkeerd. Hoop dat dit een beetje vergelijkbaar wordt.

avatar van Thorongil
Laat maar komen. Eigenlijk weten we toch dat het vooral Stallone zal zijn die zal bepalen hoe de film eruit zal zien, welk script en locaties gebruikt zullen worden etc.

Rambo vs Wetbacks

avatar van DiDa
Opnamen beginnen op 17 September.

DiDa schreef:
Opnamen beginnen op 17 September.

Gaat dit Expendables 4 forse vertraging opleveren?

avatar van DiDa
De opnames van EX4 staan gepland voor april 2019. Afwachten of dat nog doorgaat....het was altijd de planning om eerst Rambo 5 te maken.

Ok, ik zal eerlijk zijn: Stallone is nu 71 jaar oud en als ik zijn foto's en video's zie op internet: het lijkt me toch bovenmenselijk wat hij zoal presteert? 71 jaar oud en nog een keer Rambo spelen. Hoho.

Respect met zo'n lijf maar of het natuurlijk is... Benieuwd hoe hij zal zijn als hij 80 wordt en een Rambo 6 aankondigt, Expendables 5, ect.

avatar van Ajax&Litmanen1
Ik vermoed dat je een apotheek kan starten met alles wat er in zijn lijf gepropt is.

Maar niettemin wel respect dat je dat als bejaarde op kan brengen. Pijnlijke realiteitscheck trouwens dat zulke bazen die mij zoveel plezier hebben gegeven nu zeventig plussers zijn

avatar van Alexander1900
Dat wat hij neemt kun je niet op recept krijgen.

Edit: hij is 72 jaar oud!

avatar van de grunt
Grunberg

Krijgen we nou een linkse Rambo ?

avatar van Basto
Als Amerika een oorlog (on drugs ditmaal) niet winnen kan, sturen ze Rambo. Een beproefd concept.

Hier kijk ik echt enorm naar uit. Hopelijk wordt het nog gewelddadiger dan deel 4.

'Rambo 5' luidt vermoedelijk einde franchise in | Filmtotaal filmnieuws

Rambo 5: Last Blood

Best wel passend. Ook prima dat Stallone er na deze film mee lijkt te stoppen. Het moet wel geloofwaardig blijven. Benieuwd of ze John Rambo laten sterven...

Denk je? Tegen Rambo 6 is hij 80

"Nothing is over! Nothing! You just don't turn it off!"

avatar van DiDa
Een goede bron van me heeft het script van Rambo V. Ik heb stukken gelezen en als ze niet teveel veranderen wordt Rambo V weer een keiharde actiefilm. Het script wat hij heeft is het Original Draft. Dus het script voordat Stallone er dingen aan heeft veranderd (wat hij altijd doet). Ben benieuwd....