Triple Threat (2019)

Thailand / China / Verenigde Staten
Actie / Thriller

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Tony Jaa, Iko Uwais en Tiger Hu Chen

De dochter van een miljardair wordt het doelwit van een huurlingenkartel. Haar enige bescherming bestaat uit Payu, Jaka en Long Fei, waarvan twee strijdkrachten en een derde die gemotiveerd wordt door wraak. De drie moeten het opnemen tegen de professionele moordenaars en ervoor zorgen dat de vrouw in leven blijft.

avatar van Phantasm
Prima aktiefilm die lekker wegkijkt.

avatar van Grindhouse62
Grindhouse62 schreef:
Voor mij een perfecte actie-/martial arts film met klinkende namen uit de actie genre. Dit is weer zo'n 13 in een dozijn film, maar dan wel 1 van de betere. Ik heb mij uitstekend vermaakt. Prima kijkvoer.
Was onlangs toegevoegd op Netflix en vandaag maar even weer herzien.

Dit is niet best hoor, je ziet en weet vooraf al precies wat er gaat gebeuren, ook bij de vecht scenes . Flinter dun uitgekauwd al bekend verhaal, tenen krommend einde.... heb een hoop doorgespoeld .

avatar van Dropout
Als je dit soort kaliber martial artists hebt in een film weet je(ik) dat het acteerwerk niks tot nul gaat voorstellen. Het zegt genoeg als Scott adkins de beste is van allen haha. De vechtscenes redden de film voor mij. Hoe spectaculair sommige Hollywood films ook zijn. Dit is gewoon een compleet ander niveau. Perfect popcorn vermaak deze Aziatische expendables achtige film.

avatar van horizons
Het is warrig, het is iets teveel schieten maar als ze elkaar op de vuist gaan toont de film en cast zijn meerwaarde.

Had nog veel meer in gezeten.

avatar van james_cameron
Uit de jaren '80 weggelopen aktiewerkje, overdreven gewelddadig en voorzien van een keur aan hedendaagse martial arts-sterren. Een beetje als The Expendables en al net zo waardeloos. Maar, het moet gezegd worden, de film heeft een bijzonder hoog tempo en er gebeuren zoveel malle dingen dat je geen tijd hebt om je te vervelen. Mijn favoriete scene is die waarin een vrouwelijke slechterik met een granaatwerper van dichtbij tot pulp wordt gereduceerd. Yeah baby! Zo doe je dat.

Drukke film met aan het begin veel schietwerk, en de vechtscenes nogal povertjes. Die vechtscenes
worden in het verloop van de film almaar beter, maar wat wil je met bekende vechtmachines als
Tony Jaa, Iko Uwais, Scott Adkins en Michael Jai White. En pakt het, ondanks een gebrekkig verhaal,
toch nog positief uit.

avatar van KritischVentje
Ow dit was echt héél erg slecht; en zo verschrikkelijk cheesy.

Iko Uwais, Tony Jaa, Scott Adkins, Michael Jai White en Tiger Chen in één film en dan lever je dit af?
Kom op. Waar is Gareth Evans wanneer je hem nodig hebt.
Script is om te huilen; niveau van een jaren '90 B Film.
Fight scenes zijn erg slecht in beeld gebracht. En laat mij maar niks zeggen over het schiet- en acteerwerk. Diepgang van een stoeptegel.

Heb hem kunnen afkijken, maar wat een teleurstelling.
Was oprecht geirriteerd.

Vanavond maar weer The Raid 2: Berandal (2014) - MovieMeter.nl opzetten en daarna Tom Yum Goong (2005) - MovieMeter.nl

avatar van xxERWINxx
Goede actiefilm!

Geweldig 1e stuk in het dorp in de jungle, daarna zien we het overgaan in de stad zelf met vele gevechten, schietpartijen en explosies, veel stunts ook.
Redelijk harde actiefilm ook, had trouwens wel wat beter verwacht van Scott Adkins naarmate het einde, was een beetje stuntelig, maar de hoofdrollen werden gespeeld door 2 Aziatische jongens (en een vrouw)

Had een ander einde gehoopt, maar al met al was het een zeer vermakelijke film die je bijna in 1x kan afkijken zonder saaie stukken.

avatar van Kliko_Green
Hmmm... film scoort hier beter dan ik had verwacht.
Actie is wel lekker en goed. Maar acteerwerk is belabberd. Zo erg dat het bijna echt wordt.
Leuk om een keer te zien maar thats it.

avatar van www.Cinemaflix.nl
Triple Threat: Wat is vaak het probleem met dit soort films? Je hebt óf briljante vechters die niet kunnen acteren, óf je hebt degelijke acteurs die geen trap geloofwaardig kunnen uitdelen (John Wick uitgezonderd). Triple Threat is een film uit de eerste categorie. Dat is op zich geen probleem, maar laat dan wat meer hak- en breekwerk zien. De trailer van de film geeft de indruk dat Triple Threat een soort van Expendables maar met vechters zou zijn. Helaas maakt de film dat niet waar. Door het oninteressante verhaal, warrige dialogen en het magere acteren blijft de film niets meer dan een middelmatige actiefilm.

Triple Threat - Filmrecensie - Cinemaflix.nl

avatar van Kondoro0614
“This Place reminds me of Boy Scout Camp. A bunch of assholes there as well.”

Afgelopen vrijdag was de laatste dag dat deze film op ‘Netflix’stond, een heerlijke wegkijker dacht ik waar wat popcornvermaak aan vast zat. De cast beloofde niets bijzonders, de hele B cast is opgetrommeld om in de film te spelen, althans de gene die een beetje konden vechten. En ook met twee vrij interessante namen kreeg ik toch wel steeds meer zin in deze film die tevergeefs (ondanks de leuke actie scenes) geen indruk op me wist te maken, op geen enkel vlak.

De enige twee die mij in deze film nog enigszins wisten te vermaken zijn toch wel de rollen van ‘Iko Uwais’ en ‘Michael Jai White’ tevens twee acteurs die ik erg vermakelijk vind om naar te kijken. Beiden acteurs weten mij altijd te vermaken, ‘Iko’ heeft overigens gespeeld in twee echte toppers van een actie prenten met vooral heel veel bloed. ‘Michael Jai White’ is ook een erg goede vechter en maakt films altijd een stukje leuker. Neemt niet weg dat ze overigens vaak wel spelen in B-films en dat is ook hier het geval.

Maar man o man, de rest van de cast is ook wel zo bedroevend slecht te noemen en dan hebben we het nog niet gehad over eenieder zijn/haar acteerwerk wat echt ronduit slecht was. En dat heeft mij ook wel merendeels gestoord. En dan nog niet gesproken te hebben over de flauwe en slechte plot die de film beheerst en het simpele en niet boeiende verhaal waar we mee te maken hebben. Dan is het enige wat de film nog overeind houdt de twee opgenoemde acteurs en de actiescènes.

Want het is een rommeltje, in elke scene is het een rommel. Talen die door elkaar worden gehusseld en wanneer ze Chinees praten kunnen ze opeens niet veel later Engels spreken waar ik toch zat van: “waar haal je dat vandaan?”. Daarnaast is de continue actie niet heel bijzonder te noemen, de film is bloederig en kent hier en daar wat mooie knokpartijen maar dat was het ook wel.

Erg slechte, trage en vooral saaie film die niet weet te boeien, de film kon velenmalen beter in mijn ogen en ook met zo’n cast had er wel wat meer uit mogen komen, een rommeltje.