Terminator Genisys (2015)

Alternatieve titel: Terminator Genisys 3D

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Alan Taylor
met Jai Courtney, Emilia Clarke en Arnold Schwarzenegger

Het is 2029, en de 'Future War' woedt in alle hevigheid tussen een groep van menselijke rebellen en het slechte A.I.-netwerk Skynet. John Connor is de leider van de opstand en Kyle Reese is zijn trouwe soldaat, opgegroeid in de ruïnes van het post-apocalyptische Californië. Connor zendt Reese terug naar 1984 om Connors moeder, Sarah, te redden van de Terminator die haar moet vermoorden zodat ze John niet krijgt. Eenmaal in 1984 aangekomen blijkt de wereld er toch heel anders uit te zien dan Reese had verwacht. Zo wordt Sarah sinds haar negende levensjaar opgevoed door de Terminator die haar oorspronkelijk moest uitschakelen...

In Film > Nieuws > Terminator: Genisys (2015):

Jaja, gerucht gaat dat er een 5e aankomt.
Word het Salvation 2 of iets anders? Hmmmm?
Release datum staat op 2011.
McG gaat het regiseren en het gerucht gaat (ook) dat hij Robert Patrick wil hebben.

Bron: Terminator 5 begonnen - FilmTotaal film nieuws

avatar van jumpstylemovie
Ook hier op IMDB staat hij al:
Terminator 5 (2011) - imdb.com

avatar van JohnWilliams
Geld is geld bij die filmmakers...

ik las dat 5 in 2011 zou afspelen in londen dat lijkt met me niet echt een goed idee dat zou beteken dat ze terug in de tijd gaan naar een tijd toen het al oorlog was om het verzet te vernietigen waarom pleurt sky net dan niet gewoon een paar t 1000 op de plek waar het hoofdkwartier van het verzet voor ze het oprichten

avatar van jumpstylemovie
Ik denk eerdat ze gaan filmen in 2011 en de locatie London is. Denk ik...

avatar van yeyo
Het zou me niet verbazen als die nog luidruchtiger wordt dan zijn voorganger.

avatar van schram101
Hm.. Eerst deel 4 maar eens kijken!

avatar van mrwhite
deel 5 en 6 kwam er zowizo dat werd al gezegt nog voor deel vier er was.en robert patrick zou al getekend hebben dus.
Salvation was niet echt overtuigend dus het kan volgens mij enkel beter worden als dat nu in londen is of niet.

avatar van jumpstylemovie
Is dat van Robert Patrick wel zeker dan?

Ps. T1000 for the win!

avatar van wu-tang
na het vierde deel geen hoge verwachtingen meer van !!

hou het gewoon bij 1 en 2 de rest is bagger !!

avatar van Amity
Onder dwang heb ik Salvation moeten kijken, vond het nog wel te doen. Maar als er een deel 5 komt AUB zonder Christian Bale!!!!!

avatar van Minotaures
Pff, dan gaat het kopen van de Terminator Quadrilogy box niet meer door...

Minotaures schreef:
Pff, dan gaat het kopen van de Terminator Quadrilogy box niet meer door...

Tja, niks is zeker.

avatar van FelixTheCat
Van mij mag die komen. Ik vond de vorige Terminators goed. heb ze zelfs op de psp gekeken

avatar van jipt
Drie en Vier waren niks, geef mij maar lekker oldscool. Toch heeft Cameron wel mooi een concept neergezet waar Hollywood lekker geld in en uit kan pompen. Toch hoop ik dat de Terminator films ooit nog eens terug naar hun roots gaan.

Vet, maar dat met die signaal-verstoring e.d. hadden ze wel wat verder uit mogen werken.

Desalniettemin ben ik zeer nieuwsgierig wat deeltje 5 gaat doen...

*edit*
Dit moest natuurlijk bij T4 xD

avatar van jumpstylemovie
Je kan je posts verwijderen

Actionfreak
Nee, ze moeten echt stoppen hiermee 1 en 2 waren geniaal, 3 minder en 4 was een scande voor deze franchise. En dan ook nog een 5 het word ook zo allemaal TE..

Zoals iedereen waarschijnlijk wel gehoord heeft inmiddels doet Arnie mee aan T5

Laat maar komen, als ze dezelfde art designers aannemen als in deel 4 kan het alleen maar beter worden.

avatar van Kr!kke
jumpstylemovie schreef:
Zoals iedereen waarschijnlijk wel gehoord heeft inmiddels doet Arnie mee aan T5

Inderdaad, wat ik alleen maar kan toejuichen !

Ja, terminator 5 word gemaakt en arnold heeft officieel getekent als hoofdrol in T5.
verder zijn er speculaties over de ouwe T2 acteurs zoals linda hamilton en edward furlong, daarverder is niks duidelijk over maar ik heb t gevoel dat er een paar ouwe acteurs terug zullen komen ( naast arnold ), verder las ik dat er een Co-producer van T1 en T2 mee zal regiseren en ze gaan waarschijnlijk het zoveel mogelijk zoals T1 en T2 doen (T2 was de beste deel en beste film ooit gemaakt )
ben benieuwd naar het verhaal lijn maar hoogstwaarschijnlijk zal het geen nieuwe Salvation zijn.

he's back forgood, trust me

avatar van schram101
Goed nieuws!

Wat is je bron?

In Film > Nieuws > Terminator: Genisys (2015):

Het lijkt me een matige regisseur die er vast een overdreven actie spektakel van wil maken maar zodra Arnie meedoed vind ik het helemaal goed. Als Cameron dan nog een beetje meewerkt al helemaal.

Maar die kerel heeft alleen de Fast and Furious films op z'n reportoir, waarom word hij aangesteld voor films als Terminator 5 en Die Hard 5?

avatar van Ajax&Litmanen1
Keert Sarah Connor terug in Terminator 5? - FilmTotaal filmnieuws

Ik zeg doen, mits ze het wel logisch in het plot kunnen verwerken. En dan graag weer met Linda Hamilton, speelde zeker in T2 een geweldige rol.

ace leader
Dus in 2014 komt de film uit...ben benieuwd wat voor een rol Schwarzenegger krijgt.

Terminator 5 (2014) - IMDb

avatar van RuudC
Ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af of Schwarzenegger een goede keus is voor een nieuwe Terminator. Hij is absoluut een van mijn favoriete acteurs, maar een bejaarde T100 lijkt me hier gewoon niet te passen. Zelfde geldt voor Linda Hamilton. Haar karakter is dood en bovendien is ze zelf ook niet de jongste meer. Het wordt zo'n geforceerd boeltje wanneer al die oude acteurs erin geplaatst worden.