Terminator Genisys (2015)

Alternatieve titel: Terminator Genisys 3D

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Alan Taylor
met Jai Courtney, Emilia Clarke en Arnold Schwarzenegger

Het is 2029, en de 'Future War' woedt in alle hevigheid tussen een groep van menselijke rebellen en het slechte A.I.-netwerk Skynet. John Connor is de leider van de opstand en Kyle Reese is zijn trouwe soldaat, opgegroeid in de ruïnes van het post-apocalyptische Californië. Connor zendt Reese terug naar 1984 om Connors moeder, Sarah, te redden van de Terminator die haar moet vermoorden zodat ze John niet krijgt. Eenmaal in 1984 aangekomen blijkt de wereld er toch heel anders uit te zien dan Reese had verwacht. Zo wordt Sarah sinds haar negende levensjaar opgevoed door de Terminator die haar oorspronkelijk moest uitschakelen...

avatar van Bakema NL
Ze zouden de strip Robocop vs. Terminator moeten verfilmen. Twee van die iconen waar de verhaallijnen van versmolten worden. En nog verdraaid goed ook. Werkte als strip geweldig en het zou een pracht-film kunnen opleveren. Maar zal niet gebeuren natuurlijk.

avatar van Thorongil
Arnold is stilaan te oud. Misschien moeten ze maar Patrick Schwarzenegger overwegen, lijkt als 2 druppels water op zijn vader.

't schiet niet op.

Arnie over T5:

En wat weet hij over de vijfde Terminator film? ”I think producer Megan Ellison owns the rights to Terminator 16, or whatever it is. Yes, five. They have been trying to put a script together but I've not seen it, so I've no idea. There's nothing on the drawing board at this point. Nothing on the plan”, aldus Schwarzenegger, die komende periode te zien is in films als The Last Stand (2013), The Tomb (2013), Ten (2014), Unknown Soldier (?), Captive (?) en Triplets (?).

Schwarzenegger over 'Terminator 5' en 'Batman & Robin' - FilmTotaal filmnieuws

avatar van mrwhite
T5 lijkt dus duidelijk ver weg !

avatar van RuudC
Mooi dat hij geen spijt heeft van Batman & Robin. Het siert hem wel dat hij niet voor de makkelijke weg kiest en de film afbrandt.

avatar van mrwhite
Ik kijk wel uit naar de nieuwe Terminator maar ik vraag me af wat voor rol ze Arnold gaan geven als ze zogezegt terug gaan naar de jaren 50 ?
Hij zal wel de T 800 zijn maar hij wordt nu toch al een stuk ouder en Dwayne zal hij dan de terminator zijn die de ouders moet vermoorden of wordt het omgekeerd en zal Dwayne de redder moeten worden ?
Gezien de eerste film lijkt het me maar normaal dat het het 2de wordt want ook in deel 2 dacht sarah eerst dat de T 800 weer achter haar zat.

avatar van Thorongil
Terminator krijgt dus een reboot. Vraag me dan af of Schwarzenegger er dan nog veel in voor ga komen, misschien kleine cameo. Film komt dus in de cinema op 26 juni 2015.

Wat een ellende...

avatar van jarno1975
Thorongil schreef:
Terminator krijgt dus een reboot. Vraag me dan af op Schwarzenegger er dan nog veel in voor ga komen, misschien kleine cameo. Film komt dus in de cinema op 26 juni 2015.

Het wordt zelfs een hele nieuwe trilogy. De geruchten gaan ook dat Dwayne Johnson tegenover Arnold zal komen te staan.

Edit: Oh dat stond hier al

avatar van Ajax&Litmanen1
Heiligschennis. Een vervolg met Schwarzenegger erbij is prima, een reboot (zonder hem) vind ik maar kut aangezien het origineel nog steeds subliem is.

avatar van schram101
Een reboot lijkt me niet wenselijk nee. Zeker zonder Arnold.

ace leader
Bah-bah.

avatar van jumpstylemovie
Hoe kunnen ze uberhaupt denken dat dit een goed idee is... Je gaat toch ook geen remake maken van Scarface of zo...

jumpstylemovie schreef:

*kuch*

Scarface (1932)
Scarface (1983)

avatar van jumpstylemovie
Maar je begrijpt wat ik bedoel toch

avatar van apolicum
Een reboot zou ik jammer vinden, een nieuwe film in de trent van T1 of T2 zou ik dan weer heerlijk vinden. Terug naar slechts één terminator en geen heel leger zoals in T4, dat was overkill.
Ik maak me geen illusies: T2 zal nooit ofte nooit geëvenaard worden, maar ik zou al behoorlijk tevreden zijn met een film zoals T3.

avatar van Naomi Watts
Producer: Megan Ellison. Komt wel goed dus en ook een reboot is dan wel op zijn plaats.

avatar van mrwhite
Tja je verschiet daar toch niet van zeker dat er weer een nieuwe reboot van iets gemaakt wordt! Soms is dat goed zoals bij Spiderman maar meestal draait het op niet veel uit zoals we al konden zien bij bvb Nolan's Batman trilogie die hier en daar wel aardig was maar in grote lijnen toch faalde.

En als ik eerlijk moet zijn vind ik niet dat Arnold er nog deel moet van maken als ze toch spreken over een nieuwe trilogie aka reboot. Maar ik moet de rest volgen en zeggen dat ik er niet warm van wordt de eerste 2 films zijn niet te evenaren!

Naomi Watts schreef:

Het is niet omdat ze de executive producer was bij Spring Breakers dat plots een reboot op zijn plaats is.