Logboek
Via deze pagina blijf je op de hoogte van recente stemmen, meningen en recensies van Stephan123.
Standaard zie je de activiteiten in de huidige en vorige maand. Je kunt ook voor een van de volgende perioden kiezen:
januari 2023, februari 2023, maart 2023, april 2023, mei 2023, juni 2023, juli 2023, augustus 2023, september 2023, oktober 2023, november 2023, december 2023, januari 2024, februari 2024, maart 2024
Selecteer maand & jaar
Les Affamés (2017)
details
Hunt Her, Kill Her (2022)
details
Damsel (2024)
details
Bank of Dave (2023)
details
Dream Scenario (2023)
details
Alien: Covenant (2017)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 4,0 sterren
details
Code 8: Part II (2024)
details
We Have a Ghost (2023)
details
Hour of Lead (2020)
details
Wicked Little Letters (2023)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 3,5 sterren
details
Riceboy Sleeps (2022)
details
Spaceman (2024)
details
Argylle (2024)
details
The Miracle Club (2023)
details
Land of Bad (2024)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 3,5 sterren
details
DarkGame (2024)
Dit is best wel een zware film om te kijken. Is redelijk realistisch.
details
naar bericht reageer
Duplex (2003)
details
Avgrunden (2023)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 3,5 sterren
details
Cat Person (2023)
details
The Beekeeper (2024)
details
The Dive (2023)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 4,0 sterren
details
How to Blow Up a Pipeline (2022)
stem gewijzigd, oorspronkelijke stem was 4,0 sterren
details
Wil (2023)
details
Lift (2024)
details
The Kitchen (2023)
details