- Home
- Dennissssss
- Meningen
Meningen
Hier kun je zien welke berichten Dennissssss als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Man on Fire (2004)
Hele sterke misdaad / thriller / drama. Denzel Washington is ook zo goed! Dat kindje speelt ook leuk. Ik hou ook wel van wraak films.
Op de dvd staat nog 30 min verwijderde scene's. Daar hebben ze toch een hoop uit de film gehaald. Dat had de film toch wat anders gemaakt. Niet perce beter, of slechter. Maar wel anders.
Het alternatief einde bevalt mij beter. Hij blaast zichzelf op in het huis van 'de stem'. Toen ik de film zat te kijken, had ik dit einde eigenlijk verwacht, maar dat werd het dus niet. Dat vond ik wel jammer. De wraak was niet compleet.
Mechanic, The (2011)
Standaard actie filmpje met Jason Statham, hier kijk ik onderhand ook niet meer van op. Ik heb me niet zitten irriteren of zo, maar echt iets nieuws heb ik niet gezien.
Meet the Parents (2000)
Niet 1x gelachen, paar keer een glimlach op mijn gezicht gehad, maar vooral heel erg verveeld! Wat een overdreven onzin allemaal. Saai..... Ben Stiller is echt totaal niet grappig!
Michiel de Ruyter (2015)
Alternatieve titel: Admiral
Ik ben blij verrast! Zelden zo'n goede film gezien van Nederlandse makelaardij! Misschien wat langdraadig, maar heel mooi gemaakt.
Micmacs à Tire-larigot (2009)
Alternatieve titel: Micmacs
Het is een heel aparte film, maar een komedie waar ik niet 1x om moet lachen, vind ik geen goede komedie! Laatste helft van de film boeit wel, maar de eerste helft niet.
Midnight Run (1988)
Een aantal leuke scenes, flink wat vuile taal en een mooi eind.
Robert De Niro vind ik altijd goed en de chemie tussen hem en Charles Grodin is leuk om te zien. Deze film is wel wat langdradig. Had wel wat korter gemogen! Toch wel leuk om een keertje te kijken.
De scene in de telefooncel vind ik het grappigst. Als De Niro zegt dat hij Grodin gaat neerschieten en in het moeras dumpen en dat hij dan met zijn gezicht duidelijk maakt aan Grodin dat hij dat niet echt gaat doen.
Miss Congeniality (2000)
Alternatieve titel: Miss Undercover
Ik vond dit toch wel een leuke film. Misschien niet erg grappig en tijdens de miss verkiezing wat saai, maar toch wel vermakelijk met een leuke Sandra Bullock en Michael Caine!
Mission: Impossible (1996)
Misschien was dit in 1996 een leuke film. Ik zat me nu vooral te ergeren. De special effects waren slecht en sommige scene's echt belachelijk en ongeloofwaardig. 2 voorbeelden:
De scene met de zweetdruppel in de kluis. Jean Reno laat dat touw vieren omdat hij die rat wil doden en houd Tom Cruise dan nog net boven die vloer vast. Dan krijg je een scene die redelijk lang duurt en dan denk ik: "waarom tilt Jean, Tom niet gauw omhoog"? Dat duurt en dat duurt. Dan komt die man die daar werkt weer richting kluis en dan kan Jean hem ineens wel meteen omhoog tillen!
Dan die scene met die helikopter in die trein. Dat is allemaal nog tot daar aan toe, maar dan laat Tom die heli ontploffen en dan vliegt hij ff door de lucht terug op die trein! Jaaa tuurlijk!
Mission: Impossible II (2000)
Alternatieve titel: Mission: Impossible 2
Dit was een stuk beter dan deel 1. De special effect's zagen er een stuk beter uit! Helaas gaan ze tegen het einde weer in de fout met een ongeloofwaardige scene. Ik vind dat deze film een te laag gemiddelde heeft hier.
Mummy Returns, The (2001)
Dat zoontje Alex acteert echt slecht! Verder niet echt vernieuwend. Deel 1 was wel leuk, maar dit hebben we wel gezien nu. Ik vind zelfs deel 3 leuker. De special effects zijn nog steeds niet goed.
Mummy, The (1999)
Leuke avonturen film! Vermaakt van het begin tot het eind, hoewel het eind wel het leukst is. De kleine special effects zoals Imhotep zagen er goed uit. De grotere special effects zagen er wat nep uit. Leuke bijrol van John Hannah!
De rol van Kevin J. O' Connor vond ik wat irritant, maar dat was misschien ook wel de bedoeling.
Music and Lyrics (2007)
Aardig filmpje. Je krijgt wat je verwacht van Hugh Grant, die speelt ook elke rol hetzelfde.
Ik vind alleen Drew Barrymore niet zo leuk, maar ze speelt opzich goed.
My Sassy Girl (2008)
Wat een verschrikkelijke film is dit zeg! Het is dat ik films altijd afkijk, maar dit is een kandidaat om afgezet te worden! Cuthbert speelt een verschrikkelijk irritante vrouw en het verhaal is echt ongeloofwaardig. Hoezo kan iemand verliefd worden op deze vrouw?! Met zo'n gedrag....
Je zit je constant te irriteren en ik begrijp de redelijk hoge waardering voor deze film absoluut niet!
My Super Ex-Girlfriend (2006)
Ik houd er toch wel een goed gevoel aan over, na het zien van deze film. Ondanks dat het niet erg hoogstaand was allemaal. Vond ik het toch wel een leuke film. Luke Wilson is niet echt grappig maar ook niet irritant of zo. Aantal grappige momenten bijvoorbeeld met die haai.