Mijn Series +

Game of Thrones - Seizoen 1 (2011)

Fantasy / Drama

ontwikkeld door David Benioff en D. B. Weiss
met Sean Bean, Lena Headey en Emilia Clarke

Geïnspireerd op de sage van de succesvolle fantasieboeken Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin, speelt deze HBO dramaserie zich af in een fantasiewereld waar zomers jaren kunnen duren en winters zelfs een heel leven lang. Dwars door de intrigerende aarden van het zuiden, de wilde gronden van het oosten, het bevroren noorden en tot aan de oude Muur die het rijk beschermt tegen het mysterieuze obscure van hierboven, vechten de machtige families van de Zeven Koninkrijken om de Troon van Westeros te veroveren.

1. Winter Is Coming
  7. You Win or You Die
  8. The Pointy End
  9. Baelor
  10. Fire and Blood
De meest verslavende serie die ik ooit gezien heb, het is een serie waar veel gebeurd, actie , avontuur
spanning ,intriges en bedrog .
In elk deel van ongeveer 50 minuten van de serie gebeurd best wel veel .
In deel 1 niet zo erg, maar dat bouw wel de spanning op.
Vooral de draken zijn imposant , in begin niet maar later wel
Ik moet nog deel 8 kijken die ik morgen pas krijg.
Ongeacht de uitslag van deel 8 heb ik alle delen binnen 10 dagen gekeken , elke keer meer.
Over 3 jaar zal ik met veel plezier alle delen bekijken, met een woord uitmuntend

Het is even doorkomen met de 1e afleveringen omdat je even de personages moet leren kennen. Maar als je dit opgegeven moment kent en je zit in het verhaal blijf je maar kijken en wil je weten hoe het afloopt mijn advies aanrader

Leuke settings weliswaar maar wat een langdradige soap is dit zeg, geen doorkomen aan. Kennelijk ben ik een van de weinigen die niet te spreken is over het acteerwerk.

avatar van theo79
Ook ik vind dit een zwaar overgewaardeerde serie. En inderdaad het acteerwerk is niet heel bijzonder vind ik.