Mijn Series +

Undercover - Seizoen 2 (2020)

Belgiƫ / Nederland
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Jan Theys
met Tom Waes, Frank Lammers en Sebastien Dewaele

Het tweede seizoen Undercover speelt zich een klein jaar na de gebeurtenissen van het eerste seizoen af. Kim de Rooij werkt bij Human Rights. Dankzij de hulp van haar ex-collega Bob Lemmens leidt haar onderzoek naar illegale wapenhandel in Syrië naar de El Dorado Ranch, een country & western manege in het Belgische achterland. Bob gaat wederom undercover en probeert ditmaal in de gratie te komen van de gebroeders Laurent en JP Berger, wapenhandelaars. Drugbaas Ferry Bouman zet ondertussen vanuit de gevangenis zijn zoektocht naar de ware identiteit van de undercoveragenten Bob en Kim voort. Maar hij is niet de enige die meer over de twee te weten wil komen.

1. El Dorado
  7. Enrichochet
  8. Roadblock
  9. Reconstructie
  10. Oorlog
  • volgende nieuwe aflevering: zondag 1 november (aflevering 9)
  • aflevering 9 is zondag 1 november te zien op Netflix

Kos schreef:
Die Belgen zijn wel stukken beter dan zo'n beetje alle acterus in NL series.

Inderdaad. Vooral Ruth Becquart doet het goed.

Echt ondermaats dit seizoen zijn Waes en Lammers.

Mrs Bruce Willis schreef:

Ik denk dat je snappertje een beetje in de war is.
Als je weet hoe het hier werkt kan je DW zijn berichten makkelijk terug lezen en zal je zelf doen inzien dat deze sociale tirade ongepast is.
Heb liever dat DW zelf reageert op mijn opmerking naar hem toe.

Vooral die 2 broers zijn heel goed. En Becquart idd
Maar ik vroeg naar Waes... ik vind 'm echt waardeloos acteren. En de verwikkelingen / personages in de serie zijn ook niet om over naar huis te schrijven - ep. 7 en 8 deels daargelaten.

avatar van Chelsea94
ZAP! schreef:
En een flinke rol voor een Zweed en een behoorlijke rol voor een Spanjaard. Toch wel een beetje internationaal aan het gaan, waarbij het afwachten wordt wat men met seizoen 3 gaat doen...

Die Zweed en Spanjaard maken bijna de serie, vind ze beide erg goede acteurs. Ook de vlamen doen het zeker niet slecht en ik heb ook zeker niets tegen een vlaamse serie, maar vergeleken met het vorige seizoen, waarbij ze nadrukkelijk adverteerden als nl/be is de NL inbreng nu wel erg klein.

Chelsea94 schreef:

Je bedoelt waarschijnlijk be/nl in plaats van nl/be. De Mensen is een Belgisch productiehuis en de reeks is voornamelijk opgenomen in België met voornamelijk Belgische acteurs. Er doen deze keer wat minder Nederlanders mee maar ik heb nog geen enkel overtuigend argument gelezen dat het daarom is dat het tweede seizoen minder voorstelt.

Chelsea94 schreef:
Die ... Spanjaard maken bijna de serie...
Ik vind de Spanjaard eerder irritant dan wat toevoegen.

avatar van Kronos
Nog aanvullend op mijn vorige bericht; misschien heeft veel van de onvrede te maken met hoe in Nederland reclame gemaakt is voor het eerste seizoen. Ik lees zonet in de berichten daar dat de Nederlandse inbreng meer in de kijker is gezet, waarbij werd voorgesteld dat Frank Lammers de hoofdrol speelde. (Berichten van Esteban, begin april 2019).

Kos
Die Spanjaard is inderdaad vreselijk slecht maar dat was in seizoen 1 ook al.

avatar van ZAP!
De Spanjaard die ik bedoel zat toch niet in s1 dacht ik - Rubén Ochandiano.

Jawel.

avatar van Mrs Bruce Willis
Lissane schreef:
Heb liever dat DW zelf reageert op mijn opmerking naar hem toe.

Gaat hij vast doen

Jawel.
Ah, niet goed gekeken...

avatar van Donkerwoud
Lissane schreef:

Ik heb de serie nog niet gezien en ik bepaal natuurlijk zelf of ik het een goede of slechte serie vindt.
En eigelijk ben ik er ook heel nieuwsgierig naar vooral als mensen zich er keer op keer op keer op keer op keer zich over een serie er negatief over uit laten net als jij dus... want jij maak er wel met jouw negatieve reactie's ene potje van... Even een vraagje..... is het wel de serie wat jou zo dwars zit? of heb je zelf vele negatieve persoonlijke omstandigheden? Misschien een goede raad voor jou..... stop met kijken naar deze serie,PUNT!

Nou, nou. Ik zeg alleen dat Tom Waes nu net niet een Liam Neeson is omdat de boel totaal misloopt. Heb ook niks ermee willen zeggen over wat jij van de serie moet vinden. Mijn excuses als je dat er hebt uitgehaald. En verder is de lol van een forum dat je soms iets deelt wat je dwarszit of juist leuk vindt. Scheelt weer een gesprekje met mijn psycholoog.

avatar van Donkerwoud
Vooral die 2 broers zijn heel goed. En Becquart idd

Zeker en vast. Ik weet niet of je 'Bevergem' (2015) hebt gezien, maar daarin zet Wim Willaert echt een steengoede onnozelaar neer.