Mijn Series +

Undercover - Seizoen 2 (2020)

Belgiƫ / Nederland

ontwikkeld door Jan Theys
met Frank Lammers, Anna Drijver en Elise Schaap

Het tweede seizoen Undercover speelt zich een klein jaar na de gebeurtenissen van het eerste seizoen af. Kim de Rooij werkt bij Human Rights. Dankzij de hulp van haar ex-collega Bob Lemmens leidt haar onderzoek naar illegale wapenhandel in Syrië naar de El Dorado Ranch, een country & western manege in het Belgische achterland. Bob gaat wederom undercover en probeert ditmaal in de gratie te komen van de gebroeders Laurent en JP Berger, wapenhandelaars. Drugbaas Ferry Bouman zet ondertussen vanuit de gevangenis zijn zoektocht naar de ware identiteit van de undercoveragenten Bob en Kim voort. Maar hij is niet de enige die meer over de twee te weten wil komen.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf zondag 6 september te zien op Netflix

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Seizoen 2 van Undercover is te zien op Netflix vanaf 6 september. Ook met een rolletje voor Rico Verhoeven.

avatar van Esteban
Schitterende Vlaamse cast die toegevoegd werd. De nieuwe bad guys van dienst zijn Wim Willaert en Sebastien Dewaele, top-duo! Chris Lomme en zeker Ruth Becquart zijn goede toevoegingen. Duidelijk een nieuwe zaak, volgens mij zullen Lammers en Schaap eerder (grote) bijrollen worden.

Hier is de full trailer:

Ontdek de eerste beelden van Undercover 2 - YouTube

PS: Wat vreemd dat hoofdrolspeler Tom Waes niet bij de cast staat hier?

In Belgie zal het wss zo zijn dat de serie op EEN te zien is vanaf 6 september en pas later op Netflix.