Mijn Series +

Undercover - Seizoen 2 (2020)

Belgiƫ / Nederland
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Jan Theys
met Tom Waes, Frank Lammers en Sebastien Dewaele

Het tweede seizoen Undercover speelt zich een klein jaar na de gebeurtenissen van het eerste seizoen af. Kim de Rooij werkt bij Human Rights. Dankzij de hulp van haar ex-collega Bob Lemmens leidt haar onderzoek naar illegale wapenhandel in Syrië naar de El Dorado Ranch, een country & western manege in het Belgische achterland. Bob gaat wederom undercover en probeert ditmaal in de gratie te komen van de gebroeders Laurent en JP Berger, wapenhandelaars. Drugbaas Ferry Bouman zet ondertussen vanuit de gevangenis zijn zoektocht naar de ware identiteit van de undercoveragenten Bob en Kim voort. Maar hij is niet de enige die meer over de twee te weten wil komen.

1. El Dorado
  7. Enrichochet
  8. Roadblock
  9. Reconstructie
  10. Oorlog
  • volgende nieuwe aflevering: zondag 1 november (aflevering 9)
  • aflevering 9 is zondag 1 november te zien op Netflix

avatar van H. T. Groenewijn
Vanuit Nederland is Eén ook prima te bekijken. Zojuist zag ik de eerste aflevering, die een onverwacht verloop had, vind ik. Goede start.

avatar van Guido Jerzi
Dit seizoen is een grandiose aanfluiting. Wordt groot reclame gemaakt met Frank Lammers. Waar is hij?? Het verhaal is zoals 1 uit duizenden. Spanning? Niks daar 0,0 Ik heb afgehaakt met een duim omlaag.
Seizoen 1 Top. Seizoen 2 Flop! Duidelijk dat Frank Lammers en Elise schaap deze serie toch een swing hebben gegeven en undercover tot een mega sc6 hebben gemaakt samen met de 2 Belgische collega's uiteraard. Echter de toeschouwer wordt hier op en verkeerd been gezet en krijgt een verkeerde verwachting. Jammer. Echt jammer. Had mij er echt op verheugd.

Ik heb 3 of 4 afleveringen afgekeken en met tegenzin en de eerste reeks was het voor mij kantje boord maar dit is echt heel erg slecht.

Ik snap niet dat deze serie zo een hoog kijkcijfer krijgt, die Tom Waes het zal wel een beste vent zijn in het echte leven, maar af toe zie ik hem denken wat doe ik hier ziet nou niemand dat ik er niks van kan.

En dan is er potjandorie een derde seizoen aangevraagd om te maken, je zal haast denken dat die mensen die daar zeggenschap in hebben ja gvd straks ben ik mijn baantje kwijt met etc.

Meestal is dit gewoon POEN, mensen moeten werken en leven niks anders.

2 sterren voor de moeite
Ik sla ze op, op de pc maar geef mijn portie maar aan fikkie.