ad
  • 8.110.901 stemmen

Cardinal - Seizoen 4 (2020)

Show titel: Cardinal

Seizoenen: 4 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: maandag 6 april 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Cardinal

Afleveringen Seizoen 4 (2020)

1. 1. Robert

Een man met een open huwelijk wordt ontvoerd tijdens een afspraakje.

2. 2. Adele

Een tweede slachtoffer en een boodschap.

3. 3. Barry

Cardinal en Delorme vinden Adele Leblanc dood in een autosloperij, ontvoerd en achtergelaten om dood te vriezen net als het eerste slachtoffer.

4. 4. Neil

Cardinal en Delorme proberen Barry en Sheila te verbinden aan Ken McNider, een rijke lokale zakenman die betrokken is bij de bosbouw en de mijnbouw.

5. 5. Scott

Terwijl de rechercheurs het geheim van haar verleden ontrafelen, duikt Sheila onder bij het vrachtwagenbedrijf van Taj.

6. 6. John & Lise

In de hoop de jonge Mena en Taj op tijd te vinden, arresteren Cardinal en Delorme Sheila en komen ze er achter wat er 20 jaar geleden werkelijk in het bos is gebeurd.

• 20919 berichten

Laatste seizoen !!

avatar van Suitehome

Suitehome

Voorspelbaar vierde seizoen van ijskoude Canadian noir. Hoewel de zon hier af en toe wél schijnt, draait plot om dertien in dozijn seriemoord. De elementen (sneeuw, stormen, -40) worden goed ingezet in verder niet al te origineel verhaal. De fut lijkt er een beetje uit, en het helpt ook niet dat we plotwendingen al van mijlenver zien aankomen. Zelfs Karine Vanasse kan de boel niet meer redden. Cardinal gaat zo een beetje als een nachtkaars uit.

avatar van Jan met de pet

Jan met de pet

Prima serie.......houd het mooi vlak wederom 4,0

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Ik vond deze weer beter dan S3. Snelle serie daar hou ik van, met 6 afl.

En als ik ergens niet zou willen wonen. Wat een kou en sneeuw.

avatar van james_cameron_mm

james_cameron_mm

Uitstekend vierde seizoen; deze serie wordt feitelijk steeds beter. De laatste aflevering laat het een beetje afweten, maar tot die tijd steekt dit bijzonder intrigerend en spannend in elkaar. Het fraaie winterse en desolate canadese landschap draagt wederom flink bij aan de sfeer. De reeks mag op dit niveau nog wel een tijdje doorgaan, wat mij betreft,

avatar van AniSter

AniSter

Dit seizoen vond ik ietsje minder dan het vorige. Dit vanwege enkele onlogische acties. Maar voor de rest weer ijzersterk. Geef mij maar een seizoen 5.

Voor mij hadden ze in alle seizoenen best wel iets meer mogen laten zien van wat er is gebeurd met de personen die ze gearresteerd hebben. Vandaar dat het interessant was om in seizoen 4 even tussendoor te horen dat de psychiater én moordenaar van Cardinal's vrouw Catherine in zijn cel zelfmoord heeft gepleegd.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Naar mijn mening het beste seizoen van deze serie. Over de hele linie gezien is dit een vrij degelijke serie.