Mijn Series +

Cardinal - Seizoen 2 (2018)

Alternatieve titel: Blackfly Season

Canada
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Aubrey Nealon
met Billy Campbell, Karine Vanasse en Glen Gould

Gebaseerd op de boekenserie John Cardinal Mysteries van de schrijver Giles Blunt, volgt deze zes-delige serie detective John Cardinal op een dodelijke jacht naar een moordenaar in een kleine plaats in noordelijk Ontario. Samen met detective Lise Delorme onderzoekt hij de moord op een jong meisje in Algonquin Bay.

1. Red
  2. Kevin
  3. Terri
  4. Toof
  5. Northwind
  6. El Brujo
Uitstekende serie hopen dat dit seizoen ook zo goed is.

avatar van ZAP!
S1 liep voor mij uit op een domper, maar ik wil dit seizoen* best nog proberen. 3e seizoen zit ook in de pijplijn.

* Gebaseerd op het boek Blackfly Season van Giles Blunt.

Prima seizoen niet zo goed als seizoen 1 maar gewoon goed.

avatar van ZAP!
Begint vanavond op CANVAS, 20:35u (ep.1 en 2)!

Seizoen 2 was zeer goed ( tenminste vond ik ) beetje in de stijl van True Detectives maar zeg verders niets gewoon nu maar wachten op seizoen 3 zag er al voorstukjes van

avatar van DjFrankie
Ik vond dit ook een heel goed seizoen, los nog van de geweldige natuur.

avatar van james_cameron
Minder spannend en intens dan de eerste reeks, dat moet gezegd worden. Ditmaal spelen de gebeurtenissen zich ook af in een minder grimmig seizoen, namelijk de lente, waardoor alles ook wat gemoedelijker oogt. Nog steeds onderhoudend, mede door de leuke personages, maar ik hoop dat het komende derde seizoen wel een paar tandjes bijschakelt.

Iets minder dan seizoen 1......maar heb er wederom weer van genoten......4,0