Mijn Series +

Cardinal - Seizoen 4 (2020)

Alternatieve titel: Until the Night

Canada
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Aubrey Nealon
met Billy Campbell, Karine Vanasse en Glen Gould

Gebaseerd op de boekenserie John Cardinal Mysteries van de schrijver Giles Blunt, volgt deze zes-delige serie detective John Cardinal op een dodelijke jacht naar een moordenaar in een kleine plaats in noordelijk Ontario. Samen met detective Lise Delorme onderzoekt hij de moord op een jong meisje in Algonquin Bay.

1. Robert
  2. Adele
  3. Barry
  4. Neil
  5. Scott
  6. John & Lise

Laatste seizoen !!

Voorspelbaar vierde seizoen van ijskoude Canadian noir. Hoewel de zon hier af en toe wél schijnt, draait plot om dertien in dozijn seriemoord. De elementen (sneeuw, stormen, -40) worden goed ingezet in verder niet al te origineel verhaal. De fut lijkt er een beetje uit, en het helpt ook niet dat we plotwendingen al van mijlenver zien aankomen. Zelfs Karine Vanasse kan de boel niet meer redden. Cardinal gaat zo een beetje als een nachtkaars uit.

Prima serie.......houd het mooi vlak wederom 4,0