Mijn Series +

Cardinal - Seizoen 3 (2019)

Alternatieve titel: By the Time You Read This

Canada
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Aubrey Nealon
met Billy Campbell, Karine Vanasse en Glen Gould

Gebaseerd op de boekenserie John Cardinal Mysteries van de schrijver Giles Blunt, volgt deze zes-delige serie detective John Cardinal op een dodelijke jacht naar een moordenaar in een kleine plaats in noordelijk Ontario. Samen met detective Lise Delorme onderzoekt hij de moord op een jong meisje in Algonquin Bay.

1. Sam
  2. Roman & Irena
  3. Jack
  4. Lemur
  5. Mama
  6. Helen
avatar van brawljeff
Vanaf morgen weer terug op CTV in Canada!

avatar van james_cameron
Beste seizoen tot nu toe, met twee parallel lopende, spannende verhaallijnen. De personages komen goed tot hun recht hier, zelfs nog iets beter dan voorheen. Gruwelijke toestanden genoeg ook weer, met ditmaal behoorlijk wat bot geweld en bloederige scenes. Voor de liefhebbers van duistere, grimmige politieseries is dit gesneden koek. Met steeds zes afleveringen is de reeks altijd snel voorbij, maar voordeel daarbij is wel dat de boel zelden ergens inkakt.

avatar van ZAP!
Begint straks om 20:35u op CANVAS.

Prima serie........4,0