ad
  • 8.110.901 stemmen

Cardinal - Seizoen 2 (2018)

Show titel: Cardinal

Seizoenen: 4 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: donderdag 4 januari 2018

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Cardinal

Afleveringen Seizoen 2 (2018)

1. 1. Red

De detectives moeten aan een nogal vreemde zaak werken waarbij een jongedame een schotwond aan haar hoofd heeft opgelopen.

2. 2. Kevin

Er worden steeds meer slachtoffers gevonden en het onderzoek van John en Lisa leidt ze naar een lokale motorclub die meer lijkt te weten van deze zaak.

3. 3. Terri

Detective John Cardinal en detective Lise Delorme weten de identiteit van Red te achterhalen en wat haar connectie met Algonquin Bay is. Ondertussen is degene die Red neerschoot van plan zijn taak te voltooien.

4. 4. Toof

Detective John Cardinal en detective Lise Delorme werken samen met Terri in de hoop op deze manier verder te komen. Lise weet een doorbraak in de zaak te creëren.

5. 5. Northwind

De detectives John Cardinal en Lise Delorme vinden nieuw bewijsmateriaal en weten dit te linken aan de rituele moord in de grot. De herinneringen van Terri kunnen gelinkt worden aan haar broer en een mogelijke verdachte.

6. 6. El Brujo

De detectives John Cardinal en Lise Delorme zijn in een race tegen de klok beland om Ray te vinden en hem tegen te houden voordat hij Terri en haar broer vermoord. Een verraad zorgt echter voor grote problemen.

• 20919 berichten

Uitstekende serie hopen dat dit seizoen ook zo goed is.

avatar van ZAP!

ZAP!

S1 liep voor mij uit op een domper, maar ik wil dit seizoen* best nog proberen. 3e seizoen zit ook in de pijplijn.

* Gebaseerd op het boek Blackfly Season van Giles Blunt.

• 20919 berichten

Prima seizoen niet zo goed als seizoen 1 maar gewoon goed.

avatar van ZAP!

ZAP!

Begint vanavond op CANVAS, 20:35u (ep.1 en 2)!

avatar van DreamTech

DreamTech

Seizoen 2 was zeer goed ( tenminste vond ik ) beetje in de stijl van True Detectives maar zeg verders niets gewoon nu maar wachten op seizoen 3 zag er al voorstukjes van

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Ik vond dit ook een heel goed seizoen, los nog van de geweldige natuur.

avatar van james_cameron_mm

james_cameron_mm

Minder spannend en intens dan de eerste reeks, dat moet gezegd worden. Ditmaal spelen de gebeurtenissen zich ook af in een minder grimmig seizoen, namelijk de lente, waardoor alles ook wat gemoedelijker oogt. Nog steeds onderhoudend, mede door de leuke personages, maar ik hoop dat het komende derde seizoen wel een paar tandjes bijschakelt.

avatar van Jan met de pet

Jan met de pet

Iets minder dan seizoen 1......maar heb er wederom weer van genoten......4,0

avatar van AniSter

AniSter

Ik vond dit seizoen ietsje beter dan Seizoen 1. Iets minder domme beslissingen. Op naar 3!