• 11.288 nieuwsartikelen
  • 163.480 films
  • 10.415 series
  • 30.336 seizoenen
  • 618.122 acteurs
  • 193.927 gebruikers
  • 9.026.757 stemmen

Naar welke film(s) kijk jij uit?

zoeken in:

The Oceanic Six

• 59399 berichten
  • 3950 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Je vergeet de nieuwste Johan Nijenhuis zomaar: Verliefd op Bali (Film, 2024) :O

Als Nijenhuis aan goede voornemens doet dan hoop ik dat stoppen met films maken er eentje van gaat zijn.

Kondoro

• 10776 berichten
  • 2525 stemmen

‎Must See 2024, a list of films by Kondoro • Letterboxd

De namen die er voor mij toch voornamelijk uitspringen zijn:

Kingdom of the Planet of the Apes

Joker: Folie à Deux

Dune: Part Two

The Beekeeper

The Fall Guy

Beverly Hills Cop: Axel F

MaXXXine

Terrifier 3

Wolf Creek 3

Deadpool 3

Sonic 3

Alien: Romulus

Godzilla x Kong: The New Empire

Borderlands

Saw XI

En de nieuwe Jordan Peele die misschien volgend jaar komt?

IH88

• 8841 berichten
  • 3095 stemmen

Deadpool 3 en Kingdom of the Planet of the Apes helemaal over het hoofd gezien. Zeker benieuwd naar.

The Oceanic Six Bij BHC 4 heb ik de Coming to America sequel in het achterhoofd. Dat was een verschrikking. Hopelijk weet Murphy hier wel iets van te maken.

The Oceanic Six

• 59399 berichten
  • 3950 stemmen

IH88 schreef:

Deadpool 3 en Kingdom of the Planet of the Apes helemaal over het hoofd gezien. Zeker benieuwd naar.

The Oceanic Six Bij BHC 4 heb ik de Coming to America sequel in het achterhoofd. Dat was een verschrikking. Hopelijk weet Murphy hier wel iets van te maken.

Die was niet goed nee. Ook weer niet zo erg, maar niet iets om 30 jaar over te doen. Ik ben benieuwd, de trailer van BHC4 ziet er gelikt uit.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.