- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Naar welke film(s) kijk jij uit?
Naar welke film(s) kijk jij uit?
OT_Stijn
-
- 129 berichten
- 522 stemmen
Da Vinci Code natuurlijk. daar ben ikecht benieuwd naar. Zoals velen het boek gelezen, en dat geeft nog iest extra natuurlijk.
OOk benieuwd naar de kritieken erop, en dan niet alleen van recencenten.
Voorts ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe bond, zowel film als persoon.
Gizzmann
-
- 5613 berichten
- 2608 stemmen
2004: A Light Knight's Odyssey
The Water Warriors
Gin-iro no kami no Agito
Terkel i knibe (die volgens deze site in de bioscoop komt)
Renaissance
Puzzlehead
L. luchtloper
-
- 857 berichten
- 0 stemmen
MI:3
The Davinci Code
die film over 9/11.
Indiana Jones 4
Die Hard 4
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Het boek van kluun,, er komt een vrouw bij de dokter,, word verfilmt, daar zie ik naar uit!
Naar ik vernomen heb gaat ie in 2008 draaien, nog even wachten dus......
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
The Break Up....
Deze film lijkt me echt super
louigi
-
- 5 berichten
- 31 stemmen
kan iemand me helpen ,ik wil film zien en kan niet kiezen tussen 3films :
film 1 = pirates of the caribbean
film 2 = enemy at the gates
film 3 = perfect storm
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2557 stemmen
The Break Up lijkt me ook leuk ja
En kijk uit naar Stay Alive, en See No Evil..
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
kan iemand me helpen ,ik wil film zien en kan niet kiezen tussen 3films :
film 1 = pirates of the caribbean
film 2 = enemy at the gates
film 3 = perfect storm
Film 2 heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar film 1 sprak mij meer aan dan film 3. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
En waarom kijk je ze niet allemaal achter elkaar? Soort van film marathon.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Perfect storm heb ik nooit kunnen uitkijken omdat ik hem te saai vond, sla die maar over..
Ik kijk (onder andere) uit naar de volgende films:
16 Blocks
Cars
Over the Hedge
DoodEind
Superman Returns
Monster House
Snakes on a Plane
Texas Chainsaw Massacre
Babel
Saw III
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2557 stemmen
Je hebt er 6 hele goeie tussen staan (hopelijk)
Ben ik ook zeer benieuwd naar jah
Vooral ook Saw 3, ben nieuwsgierig wat we daar kunnen verwachten.
Maar ook die animatie's lijken me erg leuk.
Monster House apart verhaal, maar ziet er wel leuk uit.
Superman Returns lijke me ook wel wat, maar niet heel bijzonder.
Cars en Over The Edge lijken me heel grappig, of ze moeten tegenvallen.
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Heb 16 Blocks al in de Sneak gezien. Vond hem niet verkeerd.
En ik keek ook uit naar Hoodwinked, maar daar had ik toch meer van verwacht. Hoop dat het bij Cars en Over The Hedge niet zo is.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ik kijk vooral uit naar de films uit de top 250 die ik nog moet zien.
matthijs_013
-
- 3625 berichten
- 5176 stemmen
World Trade Center + The Black Dahlia
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
Black Sheep (2007)
Break-Up, The (2006)
Hard Candy (2005)
Haze (2005)
Hills Have Eyes, The (2006)
Inside Man (2006)
R.V. (2006)
Saw III (2006)
See No Evil (2006)
Shi no Otome (2005)
Silent Hill (2006)
Sin-Jin Smyth (2006)
Slither (2006)
World Trade Center (2006)
Wretched, The (2006)
Toch wel films waar ik met smart op wacht. Hopelijk gaan ze niet tegenvallen.
maxcomthrilla
-
- 15565 berichten
- 2761 stemmen
World Trade Center
Saw III
Inside Man
Ice Age 2: The Meltdown
Running Scared
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Perfect storm heb ik nooit kunnen uitkijken omdat ik hem te saai vond, sla die maar over..
Ik kijk (onder andere) uit naar de volgende films:
16 Blocks
Cars
Over the Hedge
DoodEind
Superman Returns
Monster House
Snakes on a Plane
Texas Chainsaw Massacre
Babel
Saw III
Ik kijk trouwens ook uit naar de laatste delen van Harry Potter .
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Hills Have Eyes, The (2006)
Heb hem in de sneak gezien een paar weken terug. Er liepen echt veel mensen de zaal uit. Die vonden hem niet zo smakelijk volgens mij. Zelf heb ik hem gewoon afgekeken.
Ben benieuwd wat je er van zult vinden....
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
- American Dreamz
- Apocalypto
- Asterix and the Vikings
- Babel
- Brother Bear II
- Cars
- Casino Royale
- Crusade In Jeans
- United 93
- I’ll Always Know What You Did Last Summer
- Just My Luck
- Lady in the Water
- Leroy & Stitch
- Lucky Number Slevin
- Penelope
- Mission: Impossible III
- Music and Lyrics By
- She’s The Man
- Superman Returns
- The Good Shepherd
- The Grudge 2
- The Southland Tales
- The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning
- The Wild
- Tristan + Isolde
- Zoop In India
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
Heb hem in de sneak gezien een paar weken terug. Er liepen echt veel mensen de zaal uit. Die vonden hem niet zo smakelijk volgens mij. Zelf heb ik hem gewoon afgekeken.
Ben benieuwd wat je er van zult vinden....
Het gemiddelde aantal sterren op MM schrikt mij wel af, echter ik wil hem nog steeds zien, voornamelijk om regisseur Alexandre Aja. Je hebt hem zelf afgekeken? Wat vond je ervan?
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Dit genre trekt me over het algemeen niet zo. Toch vond ik het wel wat hebben. Er zaten idd wel wat onsmakelijke momenten in. Heb je Wrong Turn gezien? Daarmee kan je hem wel mee vergelijken vind ik.
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
Wrong Turn is mij erg goed bevallen, dus er is nog hoop. Het genre trekt mij overigens juist wel, ik hoop altijd stiekem op wat onsmakelijke momenten.
Fikret8
-
- 6124 berichten
- 4155 stemmen
bioscoop:
Resident Evil: Extintion (deel 3)
Hellboy: The Golden Army
The Bourne Ultimatum
Jurassic Park IV
Alien vs. Predator 2
Spiderman 3
Bean 2
Revange Of The Mummy (deel 3 van The Mummy reeks)
Superman Returns
Iron Man (als Wesley Snipes die rol krijgt)
Sin City 2 & 3
Hulk 2
dvd-releases:
Underworld: Evolution
X-Men: The Last Stand
Ultraviolet
V for Vendetta
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ik kijk trouwens ook uit naar Southland Tales.