ad
  • 139.813 films
  • 6.656 series
  • 20.201 seizoenen
  • 434.466 acteurs
  • 281.394 gebruikers
  • 8.105.702 stemmen

Korte films

zoeken in:

kappeuter (crew)

• 59699 berichten
  • 4963 stemmen

Vanaf 26 februari op VOD zie ik in de trailer vermeld.

John Milton

• 15200 berichten
  • 7986 stemmen

Hmmm die had ik idd af kunnen kijken ipv wegklikken

kappeuter (crew)

• 59699 berichten
  • 4963 stemmen

Te zien op myLum (Lumière).

John Milton

• 15200 berichten
  • 7986 stemmen

kappeuter schreef:

Te zien op myLum (Lumière).

Oei, als ik hier kijk en bij de FAQ, dan lijkt het hele cinema bij je thuis alleen in België te werken?

Nu kan ik daar met VPN vast wel omheen, maar misschien toch iets om op te letten? Of is Mylum.TV wel weer in NL te bekijken? De algemene voorwaarden suggereren van wel.

kappeuter (crew)

• 59699 berichten
  • 4963 stemmen

Dat is merkwaardig, de FAQ spreekt zichzelf hier tegen:

Q: Kan ik op reis kijken?

Ja, myLum is via wwwmylum.tv beschikbaar in heel Europa voor inwoners van België, Nederland of Luxemburg.

Ik denk dat Cinema bij je thuis het Belgische equivalent is van Picl en daarom wel enkel in België te bekijken is.

"Dit aanbod is enkel geldig in BELGIË, omdat het is opgezet als een alternatief voor de Belgische bioscopen. "

Vermoedelijk kun je alle films die onder Films | myLum staan dus wel in Nederland bekijken en die op Cinema bij je thuis! | myLum niet.

John Milton

• 15200 berichten
  • 7986 stemmen

Ik gok dat ook, maar het summum van duidelijkheid is het niet

John Milton

• 15200 berichten
  • 7986 stemmen

kappeuter schreef:

Vier kort­film­fes­ti­vals lan­ceren gezamen­lijk plat­form - Filmkrant

Nu vrijwel ieder festival kiest voor een hybride vorm en liefhebbers door de bomen het digitale bos bijna niet meer zien, hebben vier festivals voor kortfilms besloten de krachten te bundelen. Het European Short Film Network bundelt de programma’s van de festivals in Oberhausen, Wenen, Poznan en het Nijmeegse Go Short Festival.

Tussen 1 april en 30 juni aanstaande biedt het European Short Film Network direct toegang tot de ruim 300 titels van de vier deelnemende festivals. Het platform, dat draait op dezelfde Nederlandse Filmchief-software als Cinekid, staat ook open voor andere festivals, mochten die zich willen aansluiten. Iedere week worden twee competitiefilms vrijgegeven zodat na twaalf weken het complete veld van 24 films de revue is gepasseerd. Op 21 juni, de avond van de kortste dag van het jaar, worden de prijzen uitgereikt.

Het Nijmeegse Go Short (14 t/m 18 april) is als eerste festival aan de beurt.

De site is live, en een passe-partout voor het platform en alle vier de short festivals kost slechts 25 euro

THIS IS SHORT - thisisshort.filmchief.com

John Milton

• 15200 berichten
  • 7986 stemmen

Van Go Short Nijmegen erg genoten, maar minstens evenveel van de shorts die ervoor en erna op This is Short (bovenstaande link) te zien waren, allerlei retrospectieven en themaprogramma’s met kortfilms uit alle windstreken, van Polen, tot Latijns-Amerika en Kosovo.

Vanaf vandaag begint het Shorts festival in Oberhausen, waar je ook toegang toe hebt met die pas. Weer een paar honderd shorts, JM is er maar druk mee

67. International Short Film Festival Oberhausen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.