• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.213 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.718 gebruikers
  • 9.421.680 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

_Se7en_

• 2046 berichten
  • 1808 stemmen

Nee, Schindler's List is gewoon een hele bekende film .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Weet iemand misschien een film over een getal, met moorden ofzo, met lusten enzo? Volgens mij met een acteur die Brad Morgan (ofzo?) heet.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

_Se7en_

• 2046 berichten
  • 1808 stemmen

The Number 23 bedoel je.

yeline20

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Nee dat is niet de film.. Deze film is erg oud. Die wat ik bedoel is niet zo oud

dominion schreef:

Dit topic bestaat al en ik denk dat je Bachelor Party zoekt.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Het is dan ook Bachelor Party Vegas wat moviemafketel een paar berichten later je reeds informeerde...

kevin..l

• 15 berichten
  • 16 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bedoel je Alfie?

Alfie (2004)

(hoewel die ene vrouw hem wel ziet staan, dacht ik...)

hmmmmm nee dat is hem helaas niet, is een vrij nieuwe film die nog niet echt mega lang uit is. Ben nog altijd opzoek en heb het vrouwtje nog niet blij kunnen maken :(

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Had je mijn bericht al gelezen Kevin?

narva77 schreef:

Is dat niet gewoon It's a Boy Girl Thing ?

Stoere Footballer woont naast nerdy en alto meisje maar kunnen elkaar niet luchten of zien. Dan worden ze wakker in elkaars lichaam, en proberen om elkaars reputatie om zeep te helpen. Maar (en nu komt het) op het einde worden ze verliefd op elkaar, tot woede van de polulaire vriendin van de stoere footballer...

Ik weet bijna zeker dat ik die film heb gezien, die jij zoekt. Als het "It's a Boy Girl Thing" niet is, weet ik nog een andere film met een soortgelijk (sub)plot. Alleen kan ik op dit moment helaas nog niet op de titel komen van die film...

Edit: Na wat in mijn geheugen te hebben gegraven en op IMDb te hebben gezocht op "Prom Queen", denk ik dat het misschien wel Whatever It Takes (2000) kan zijn! Dat is in ieder geval de film die ik hierboven bedoelde, waarvan ik de titel niet meer wist.

Alleen is in die film de zogenaamde "stoere populaire jongen" die verliefd wordt op een nerdy meisje en haar probeert te versieren, NIET de hoofdpersoon uit de film. Ligt een beetje gecompliceerd .

Twee jongens sluiten een deal om elkaar te helpen aan hun "droommeisje", maar uiteraard komt het échte hoofdpersonage er gaandeweg achter dat het meisje waar hij verliefd op denkt te zijn helemaal niet zijn droommeisje is (het polulairste en coolste meisje van de school). En hij komt erachter dat zijn échte droommeisje dichterbij is dan hij ooit had kunnen denken, namelijk zijn buurmeisje (het nerdy en alternatieve meisje).

Nou ja, beetje ingewikkeld dus, maar ik zou zeggen: lees het plot op MovieMeter en op IMDb maar eens!

Trailer van "Whatever It Takes":

http://www.imdb.com/video/

mister-dolf

• 2 berichten
  • 9 stemmen

In Filmdragers > Algemeen > Zoek een film

Beste film liefhebbers,

Ik zoek een film weet alleen de titel niet meer.

Het begint in een tankstation ergens in de woestijn dan is daar een oud omatje wat helemaal flipt. Uit eindelijk blijkt dat de engelen de aarde willen vernietigen en er volgens mij 1 vrouw is die dat kan stoppen een vrouw die zwanger is. Echter is er 1 engel die hier niet mee eens is en ze beschermt. Verder kan ik me nog herinneren dat de engelen alle mensen veranderen in soort van zombies. Wie o wie kan me helpen met deze film ??

Groeten mister-dolf

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mister-dolf schreef:

In Filmdragers > Algemeen > Zoek een film

Beste film liefhebbers,

Ik zoek een film weet alleen de titel niet meer.

Het begint in een tankstation ergens in de woestijn dan is daar een oud omatje wat helemaal flipt. Uit eindelijk blijkt dat de engelen de aarde willen vernietigen en er volgens mij 1 vrouw is die dat kan stoppen een vrouw die zwanger is. Echter is er 1 engel die hier niet mee eens is en ze beschermt. Verder kan ik me nog herinneren dat de engelen alle mensen veranderen in soort van zombies. Wie o wie kan me helpen met deze film ??

Groeten mister-dolf

Plot klinkt erg als: Legion (2010)

mister-dolf

• 2 berichten
  • 9 stemmen

Dat is hem super bedankt, kon niet meer op de titel komen.

concept

• 3 berichten
  • 640 stemmen

Als kind heb ik een western op tv gezien, waar ik behoorlijk van onder de indruk was. Twee heftige scènes zijn me bijgebleven.

1: Een groepje blanken wordt belaagd door indianen. Zij verschuilen zich achter een groep keien. De indianen werpen een speer vlakbij de blanken in de grond. Vervolgens schieten zij met pijl en boog en gebruiken de speer als richtpunt. De blanken krijgen een regen aan pijlen op zich afgeschoten en sommigen worden geraakt. Eén van hen krijgt het idee om de speer weg te halen, opdat de indianen hen niet meer kunnen treffen.

2: De indianen hebben één van de blanken gevangen genomen en binden die vast aan het wiel van een kar. Zo wordt hij boven een houtskoolvuurtje geroosterd en langzaam rondgedraaid. Een hele nacht lang blijft de man schreeuwen van pijn. De indianen doen dat om de blanken bang te maken, want die kamperen vlakbij. De volgende dag wordt de man bevrijd door zijn vrienden, maar deze vraagt om een pistool, zodat hij zichzelf uit zijn lijden kan verlossen.

Wie kan mij helpen aan de titel van deze film?

TubeHead

• 27 berichten
  • 11 stemmen

John Lee Hooker schreef:

Niet begin jaren 90... maar: I,Robot (2004)

Nee het is zeeeeker geen jaren '00.

Zat toen op de basisschool in de jaren '90

_Se7en_

• 2046 berichten
  • 1808 stemmen

concept schreef:

Als kind heb ik een western op tv gezien, waar ik behoorlijk van onder de indruk was. Twee heftige scènes zijn me bijgebleven.

1: Een groepje blanken wordt belaagd door indianen. Zij verschuilen zich achter een groep keien. De indianen werpen een speer vlakbij de blanken in de grond. Vervolgens schieten zij met pijl en boog en gebruiken de speer als richtpunt. De blanken krijgen een regen aan pijlen op zich afgeschoten en sommigen worden geraakt. Eén van hen krijgt het idee om de speer weg te halen, opdat de indianen hen niet meer kunnen treffen.

2: De indianen hebben één van de blanken gevangen genomen en binden die vast aan het wiel van een kar. Zo wordt hij boven een houtskoolvuurtje geroosterd en langzaam rondgedraaid. Een hele nacht lang blijft de man schreeuwen van pijn. De indianen doen dat om de blanken bang te maken, want die kamperen vlakbij. De volgende dag wordt de man bevrijd door zijn vrienden, maar deze vraagt om een pistool, zodat hij zichzelf uit zijn lijden kan verlossen.

Wie kan mij helpen aan de titel van deze film?

Geen idee, maar klinkt interessant .

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2554 stemmen

TubeHead schreef:

(quote)

Nee het is zeeeeker geen jaren '00.

Zat toen op de basisschool in de jaren '90

Minotaures schreef:

Het is Mars Attacks!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

@ concept: dat moet haast wel Duel at Diablo (1966) zijn. Een comment bij een clip op YouTube: there is a part in this movie where a guy is roasted alive on a wagon wheel that i admit to finding hard to listen to..screams are too authentic! (YouTube)

Pixeh

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Beste!

Ik ben al een tijd op zoek naar een bepaalde filmtitel..

Het gaat over 2 vrienden / broers, die gezellig samen leven in een bosrijk dorpje? Maar die er wat "creepy" uitzien. Dan komen er tieners op bezoek in dat dorpje(?) die denken dat ze seriemoordenaars zijn... Ze doen er alles aan om hen te ontmaskeren maar dan sterven ze zelf door bizarre ongevallen

zoals, een tiener wou een van de 2 mannen aanvallen maar valt zelf in een houtzaagmachine dacht ik.. Op het einde van de trailer zie je dat een van de broers serieus verbrand wordt..

Ik zag deze trailer op aanraden van iemand hier, het had blijkbaar een prijs gewonnen ergens op een festival, of ergens tentoongesteld op een festival.. Het is een soort parodie met vette killscenes..

Sorry voor de vage beschrijving, ik heb gezocht op het internet maar ik vind hem maar niet..

concept

• 3 berichten
  • 640 stemmen

Meneer Bungel schreef:

@ concept: dat moet haast wel Duel at Diablo (1966) zijn. Een comment bij een clip op YouTube: there is a part in this movie where a guy is roasted alive on a wagon wheel that i admit to finding hard to listen to..screams are too authentic! (YouTube)

Ja, dat is hem. Geweldig! Heb zojuist wat stukjes gezien op youtube. In het echt is de film iets minder dramatisch dan in mijn herinnering. Maar dankjewel. En zo snel! Had ik niet verwacht.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2554 stemmen

Pixeh schreef:

Beste!

Het gaat over 2 vrienden / broers, die gezellig samen leven in een bosrijk dorpje? Maar die er wat "creepy" uitzien. Dan komen er tieners op bezoek in dat dorpje(?) die denken dat ze seriemoordenaars zijn... Ze doen er alles aan om hen te ontmaskeren maar dan sterven ze zelf door bizarre ongevallen

zoals, een tiener wou een van de 2 mannen aanvallen maar valt zelf in een houtzaagmachine dacht ik.. Op het einde van de trailer zie je dat een van de broers serieus verbrand wordt..

Ik zag deze trailer op aanraden van iemand hier, het had blijkbaar een prijs gewonnen ergens op een festival, of ergens tentoongesteld op een festival.. Het is een soort parodie met vette killscenes..

Sorry voor de vage beschrijving, ik heb gezocht op het internet maar ik vind hem maar niet..

Een wilde gok: Fargo

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Pixeh schreef:

Beste!

Tucker & Dale vs. Evil (2010)

Pixeh

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ja, het was Tucker & Dale VS Evil !

Hartelijk bedankt!

Wiebor

• 13 berichten
  • 204 stemmen

Ik ben ook op zoek.

Het gaat om een film waarin de hoofdpersoon met collega's / een bedrijf een virtuele stad creëert, maar echter zelf al onderdeel blijkt te zijn van een virtuele stad gemaakt voor ontspanning / entertainment.

Alvast bedankt!

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3133 stemmen

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3133 stemmen

Ik zag laatst een trailer, en ik weet niet meer de naam van de film.

Het is een vrij recente film, en gaat over een stel wat vast komt te zitten in een kabelbaan. Wie weet de naam van deze film?

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

DVD-T schreef:

Ik zag laatst een trailer, en ik weet niet meer de naam van de film.

Het is een vrij recente film, en gaat over een stel wat vast komt te zitten in een kabelbaan. Wie weet de naam van deze film?

Frozen (2010)?

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3133 stemmen

Dat is hem, bedankt!

oscarhelm

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb tijdens mijn middelbare school tijd een tweede wereldoorlog film gezien.

De film ging over een vader met een klein jongetje. Het jongetje had zich verstopt in een soort van elektriciteitskast in een concentratiekamp.

De vader is daarna dood volgens mij en als het jongetje uit de kastje komt wordt het kamp waarin ze zich bevinden bevrijd door de Amerikanen.

Iemand die de titel van de film kent?

Oscar

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3133 stemmen

@Oscar, dat is Vita È Bella, La (1997)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.