- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Zoek zelf ook nog een film over mensen die geinfecteerde burgers eten waardoor ze zombies worden.
Dacht ook dat uiteindelijk de hamburgers tot leven kwamen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Is de enige film waar er een hamburger tot leven komt, voor zover ik weet. Googlen helpt ook niet.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zombieland misschien?
Via google dit soort plots erbij:
Zombieland speelt zich af in Amerika, waarbij bijna de gehele bevolking dood of veranderd is in een zombie. Het is allemaal begonnen met een persoon die een hamburger at van een koe die de gekke koeienziekte had en de ziekte sloeg over naar deze man. Al snel raakte iedereen besmet, behalve een klein aantal mensen die het gelukt zijn om de zombies voor te blijven. Columbus is zo iemand. Hij was student en leefde op zich zelf en weet het steeds net te overleven, omdat hij volgens zijn eigen opgezette regels leeft. Zolang hij zich aan de regels houdt, zal hij het overleven. Een aantal van die regels zijn:
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Deze dan, herinnerde ik me ineens weer 
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarin een groep kinderen avonturen beleven - met o.a. de eerste kus van de badmeesteres, etc. (geen Stand By Me dus).
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een film voor mijn vriendin [help]:
Hey allemaal,
Ik zoek een film waar me vriendin al weken naar het zoeken is en de titel niet van weet.
Ze heeft wel een beschrijving en die is als volgt..
De film gaat over een man die succesvol is en elke vrouw kan krijgen die hij wilt, maar hij heeft maar interesse in een meid en die meid ziet hem totaal niet staan.
Natuurlijk gaat hij er dan alles aan doen om die meid te veroveren.
Zegt iemand deze beschrijving iets. het is een nieuwere film en kan hem helaas met beschrijving niet zoeken (al geprobeerd maar helaas)
Dus als iemand met deze beschrijving een belletje gaat rinkelen dan hoor ik het heeel graag!!!
groetjes en bedankt voor het mee denken!!
Kevin..l
Is dat niet gewoon It's a Boy Girl Thing ?
Stoere Footballer woont naast nerdy en alto meisje maar kunnen elkaar niet luchten of zien. Dan worden ze wakker in elkaars lichaam, en proberen om elkaars reputatie om zeep te helpen. Maar (en nu komt het) op het einde worden ze verliefd op elkaar, tot woede van de polulaire vriendin van de stoere footballer...
Ik weet bijna zeker dat ik die film heb gezien, die jij zoekt. Als het "It's a Boy Girl Thing" niet is, weet ik nog een andere film met een soortgelijk (sub)plot. Alleen kan ik op dit moment helaas nog niet op de titel komen van die film...
Edit: Na wat in mijn geheugen te hebben gegraven en op IMDb te hebben gezocht op "Prom Queen", denk ik dat het misschien wel Whatever It Takes (2000) kan zijn! Dat is in ieder geval de film die ik hierboven bedoelde, waarvan ik de titel niet meer wist.
Alleen is in die film de zogenaamde "stoere populaire jongen" die verliefd wordt op een nerdy meisje en haar probeert te versieren, NIET de hoofdpersoon uit de film. Ligt een beetje gecompliceerd . 
Twee jongens sluiten een deal om elkaar te helpen aan hun "droommeisje", maar uiteraard komt het échte hoofdpersonage er gaandeweg achter dat het meisje waar hij verliefd op denkt te zijn helemaal niet zijn droommeisje is (het polulairste en coolste meisje van de school). En hij komt erachter dat zijn échte droommeisje dichterbij is dan hij ooit had kunnen denken, namelijk zijn buurmeisje (het nerdy en alternatieve meisje).
Nou ja, beetje ingewikkeld dus, maar ik zou zeggen: lees het plot op MovieMeter en op IMDb maar eens!
Trailer van "Whatever It Takes":
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dank u. 
Gonzo8000
-
- 486 berichten
- 10 stemmen
Ik zat te denken aan Love Actually of misschien Notting Hill
D-enissse
-
- 14 berichten
- 26 stemmen
Hallo,
ik zocht een film die ik een paar jaar geleden had gezien maar die ik nergens kan vinden.
Het gaat over engelen, een jongen komt erachter dat die een engel of een halfengel is en dat die dan ineens alle talen kan verstaan. Zoiets was dat,
Weet iemand misschien welke film dat was?
groetjes
D-enissse
-
- 14 berichten
- 26 stemmen
Nee, het ging volgens mij over een tiener als ik het me goed herinner
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
D-enissse
-
- 14 berichten
- 26 stemmen
Haha nee, ik zat me net te bedenken dat mijn beschrijving er net wel een beetje op leek.
hmm wat stom ik kan me er echt niets meer van herinneren behalve dat ik dat een hele gave film vondt.
TheDude1973
-
- 5 berichten
- 53 stemmen
Pas de poster nog gezien van een film, maar nu ben ik de titel kwijt. Het is volgens mij een duitse film en gaat over een vrachtwagen chauffeur die een trucklading (met chemisch? afval)moet afleveren en onderweg allemaal rare dingen meemaakt en achtervolgt word volgens mij. Het is een film uit de jaren 70/80.
Misschien dat iemand de poster dan kent, voorop staat een kerel met een pet op die prikkeldraad optilt om eronder door te stappen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Hallo,
ik zocht een film die ik een paar jaar geleden had gezien maar die ik nergens kan vinden.
Het gaat over engelen, een jongen komt erachter dat die een engel of een halfengel is en dat die dan ineens alle talen kan verstaan. Zoiets was dat,
groetjes
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Ik zat te denken aan Love Actually of misschien Notting Hill
Uhm, nee! Lijkt mij niet. Eerder de twee bovenstaande films van mij die ik vannacht noemde...
Ben benieuwd of de user "kevin..l" überhaupt nog gaat reageren, hij was op 27 maart voor het laatst ingelogd...
TubeHead
-
- 27 berichten
- 11 stemmen
Ben al een tijdje opzoek naar een film dat denk ik in de begin jaren 90 is gemaakt.
Speelt zich af in de toekomst met robots.
In een paalde scene schiet een rebel een vijandige robot lam... en opent hierbij zijn CD laden.
De rebel sluipt naar de robot toe en verwisselt de robots data cd door een muziek CD van hem zelf en doet de laden dicht.
Robot gaat hierdoor totaal flippen en explodeert.
Iemand een idee ?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Niet begin jaren 90... maar: I,Robot (2004)
Bubblez
-
- 2070 berichten
- 2539 stemmen
Ik zocht een film die ik een paar jaar geleden had gezien maar die ik nergens kan vinden. Het gaat over engelen, een jongen komt erachter dat die een engel of een halfengel is en dat die dan ineens alle talen kan verstaan. Zoiets was dat,
Fallen (2006) (Is eigenlijk een miniserie in drie delen zie hier.)
D-enissse
-
- 14 berichten
- 26 stemmen
Ooh dankjewel,
zat al langzamerhand te bedenken dat ik hem gewoon bedacht heb haha.
groetjess.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
zat al langzamerhand te bedenken dat ik hem gewoon bedacht heb haha.
Eh... wat?
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ze was al bang dat de film niet bestond en dacht dat ze het verzonnen had. 
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Hoi allemaal
ik ben op zoek naar een film titel,
mijn meester heeft er wel eens over verteld,
maar de titel niet gezegd.
Het speelt zich volgens mij af in de 2e wereldoorlog,
alles is zwart-wit, behalve een meisje met een rood jasje?
Daar draait de film om.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het nederlands of gaat het over nederland?
Weet iemand iets?
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Schindler's List
Ja dat is 'em denk ik wel thanx 
Glaceon
-
- 39 berichten
- 14 stemmen
Jullie zijn goed 
Hebben jullie zoveel filmkennis, of zijn jullie goed in het gebruiken van zoekmachines? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.