• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.901 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.369.996 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Dat gaat toch niet over een gezinnetje?

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

Ik heb alleen de remake gezien uit '99, en dat gaat niet over een gezin, maar over een groepje mensen die lijden aan slapeloosheid en in een groot huis moeten verblijven...Ofzoiets

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Yak,

Is het niet The Haunting uit 1963!

Ik denk het niet, zeker niet als The Haunting een zwart-wit film is. Ik zal het even op IMDB opzoeken.

Dat gaat toch niet over een gezinnetje?

Je bedoelt 'Pet Semetary'? Of 'The Haunting'?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Vanochtend hoorde ik het liedje What if god was one of us op de radio en ik weet bijna zeker dat dat nummer in een (bekende) film zit, maar ik kan er maar niet opkomen...

Wie weet het?

lorelei

• 314 berichten
  • 325 stemmen

hij zit in austin powers. dr. evil en mini me zingen het. Maar volgens mij zingen ze er en andere tekst op. Dat weet ik nie meer.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ja ik zoek een film over een soort indiana jones film maar dan een b versie.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

hij zit in austin powers. dr. evil en mini me zingen het. Maar volgens mij zingen ze er en andere tekst op. Dat weet ik nie meer.

Ik weet het niet... Ik heb de hele tijd een hele serieuze, ontroerende scène in m'n hoofd zitten waar dat nummer bij wordt gespeeld. Austin Powers kan dat bijna niet zijn...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik heb de hele tijd een hele serieuze, ontroerende scène in m'n hoofd zitten waar dat nummer bij wordt gespeeld. Austin Powers kan dat bijna niet zijn...

Laat me je dit zeggen: als er één film op aarde serieus en ontroerend is, dan is het Austin Powers wel!

manic

• 474 berichten
  • 1373 stemmen

Vanochtend hoorde ik het liedje What if god was one of us op de radio en ik weet bijna zeker dat dat nummer in een (bekende) film zit, maar ik kan er maar niet opkomen...

Was het niet Orange County? *Moet nog wel uitkomen in Nederland, maar misschien heb jij 'm ook al gezien. Het is in ieder geval ook uit een film die ik recent gezien heb. (Maar ja ik kijk bijna elke dag wel een film

Na gegoogled te hebben:Vanilla Sky

manic

• 474 berichten
  • 1373 stemmen

Ik zoek ook al een tijdje een titel:

Het gaat over een stel dat verhuist naar een "spookhuis" Een muur wordt weggesloopt en er blijken rare vlekken te ontstaan. Geen idee meer wie er acteerde. (ik dacht eerst Courtney Cox, maar in IMDB kon ik niks vinden)

Niet echt een bijzonder film, maar ik wil het gewoon weten! thx

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

vlekken; spermavlekken?

Ik ken wel zo'n boek : Danielewski's House of Leaves ..

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik ken wel zo'n boek : Danielewski's House of Leaves ..

[offtopic]Dat boek moet ik nog altijd lezen! Bedankt voor de herinnering [/offtopic]

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

: Danielewski's House of Leaves ..

Wil je het lenen ; ik heb de originele engelse versie..en ik vind dit boek een hele aangename ervaring,, bijzonder origineel... ook met al die note's .. Ik heb me er een week mee vermaakt...

Origineel qua typographie en al die "real" Filmdetails.. heerlijk

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Heb jij de editie met blauwe typografie incluis? Ik heb het boek ooit aan een vriend van me kado gedaan, en bij nadere inspectie bleek van blauwe typografie geen sprake. Bum-mer!

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Na gegoogled te hebben:Vanilla Sky

Ja! Gracias!

manic

• 474 berichten
  • 1373 stemmen

Haha, moviemeter wordt ook nog een boekenforum.

Enne het zijn bloedvlekken.

Volgens mij is het een ander boek, met een veel interessanter verhaal. Ik zal eens kijken of ie bij American Bookcenter ligt of zo. Thankssss

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek ook een titel!

Vroeger keken m'n zusje en ik wel eens naar The Deadly Earnest Horror Show op Sky Channel waar elke week een horrorfilm werd uitgezonden zoals The Blob en zo.

Anywho, een keer ging de film over een groep meisjes die een ander meisje wilde uitdagen om een nacht in een mortuarium door te brengen. En hun plan was dan om haar de stuipen op het lijf te jagen door bijv. een hand aan een draadje door de gang te laten bewegen (kan ik me nog herinneren) maar wat blijkt, de doden komen natuurlijk werkelijk tot leven. O ja, en een donker dik meisje loopt de hele film op een tandenborstel te kauwen. Ik denk dat de film zo uit de begin jaren 80 dateert.

Iemand een idee?

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

Laat maar, ik weet 't al!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

vertel ben wel benieuwd.

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

M'n vraag ook ff op imdb gepost en een minuut later had ik al antwoord. No offence

Het was One Dark Night uit 1983 met Meg Tilly.

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Een vriend van mij zoekt ook nog een film. Via imdb kwam ik er niet achter. Misschien 1 van jullie?

Het is een film van begin jaren 80 (waarschijnlijk)en speelt zich af in WOII. Het gaat over een man die wraak gaat nemen op de Duitsers, omdat die zijn vrouw met en vlammenwerper hebben afgemaakt. Een groot deel van de film speelt zich af op een kasteel.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

de enigste film die een soort gelijk verhaal heeft is Were Eagles Dare.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

The pink panther strikes again

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ja ik zoek een film over een soort indiana jones film maar dan een b versie.

weet iemand deze al.

blabla

• 2070 berichten
  • 5242 stemmen

Volgens mij Allan Quatermain and the Lost City of Gold.

IMDB

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ja dat is hem thnx blabla.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Volgens mij was het een film met Pierre Richard.

Verhaal was in ieder geval:

schrijver fantaseert dat hij geheim agent is, deze fantasien zie je.

Franse film.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2518 stemmen

ik zoek een filmtitel van een film die net zoals "lost boys" over een groep jeugdige vampiers gaat, ik denk 87 ofzo gemaakt

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Munsters Today, Fright Night Part II of Jiang shi xian sheng xu ji ?

jedymaster

• 889 berichten
  • 2518 stemmen

nee die titels niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.