- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
kevin..l
-
- 15 berichten
- 16 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een film voor mijn vriendin [help]:
Hey allemaal,
Ik zoek een film waar me vriendin al weken naar het zoeken is en de titel niet van weet.
Ze heeft wel een beschrijving en die is als volgt..
De film gaat over een man die succesvol is en elke vrouw kan krijgen die hij wilt, maar hij heeft maar interesse in een meid en die meid ziet hem totaal niet staan.
Natuurlijk gaat hij er dan alles aan doen om die meid te veroveren.
Zegt iemand deze beschrijving iets. het is een nieuwere film en kan hem helaas met beschrijving niet zoeken (al geprobeerd maar helaas)
Dus als iemand met deze beschrijving een belletje gaat rinkelen dan hoor ik het heeel graag!!!
groetjes en bedankt voor het mee denken!!
Kevin..l
Iemand enig idee welke film het kan zijn hier bovenstaande ??
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een komedie met 2 broers, volgens mij tweeling, beiden enorme spierbundels - die hun eigen kracht niet kennen. De film moet eind jaren '80 / begin jaren '90 uitgekomen zijn (denk zelf 1990). Meer info heb ik helaas niet.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, dat is hem niet, maar dankzij jou ben ik wel achter de titel gekomen, want het gaat om dezelfde acteurs (hoe kan het ook anders). Waarvoor dank.
Dit is hem: Double Trouble (1992)
Ongelooflijk slechte film. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb er een 0,5* bijgedaan voor het jeugdsentiment. Ik weet nog goed dat de verhuurder (oude videotheek in de buurt, waar we elke dag gingen kijken, die maar geen nieuwe films aanschafte) deze film ons tipte. Je had onze gezichten moeten zien toen we de film bekeken.
Stephan
-
- 7899 berichten
- 1391 stemmen
Iemand enig idee welke film het kan zijn hier bovenstaande ??
Dit is het plot van zo'n beetje 80% van alle romcoms... Je zult met meer moeten komen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Bedoel je Alfie?
(hoewel die ene vrouw hem wel ziet staan, dacht ik...)
jahranomo
-
- 13 berichten
- 153 stemmen
hallo,
ik loop de hele dag al na te denken over een film die ik lang lang geleden gezien en ik graag nog een keer zou willen zien maar kan maar niet op titel komen.
ik weet slechts nog stukjes.
Het gaat ging over 7 of 8 broers die in het begin van de film ziet als kleine kinderen en samen kwajongens streken uithalen vechten met andere kinderen enz. volgends mij was dit zelfs in zwart wit maar weet ik niet meer zeker(deed me een beetje denken aan de litle rascals).
later zie je ze als jonge volwassenen en trouwen enz. ik weet nog wel dat de jongste broer als eerste trouwd ( ik weet niet waarom dat me is bij gebleven).
De broers gaan dan als het oorlog word allemaal het leger in bij de marine.
einde weet ik ook nog:
De oudste broer is gewond geraakt en ligt in de ziekenboeg, als het schip dreigt te ontploffen willen de andere niet zonder hun broer weggaan en gaan terrug om hem op te halen maar het lukt hun niet om op tijd te ontsnappen en overlijden allemaal.
Het is denk ik al bijna 10 jaar geleden dat ik deze film heb gezien en kwam er opeens weer bij.
Ik hoop dat iemand de titel van deze filmt weet want het knaagt echt aan me dat ik er niet op kan komen. alvast bedankt
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
hallo,
ik loop de hele dag al na te denken over een film die ik lang lang geleden gezien en ik graag nog een keer zou willen zien maar kan maar niet op titel komen.
ik weet slechts nog stukjes.
Het gaat ging over 7 of 8 broers die in het begin van de film ziet als kleine kinderen en samen kwajongens streken uithalen vechten met andere kinderen enz. volgends mij was dit zelfs in zwart wit maar weet ik niet meer zeker(deed me een beetje denken aan de litle rascals).
later zie je ze als jonge volwassenen en trouwen enz. ik weet nog wel dat de jongste broer als eerste trouwd ( ik weet niet waarom dat me is bij gebleven).
De broers gaan dan als het oorlog word allemaal het leger in bij de marine.
einde weet ik ook nog:
De oudste broer is gewond geraakt en ligt in de ziekenboeg, als het schip dreigt te ontploffen willen de andere niet zonder hun broer weggaan en gaan terrug om hem op te halen maar het lukt hun niet om op tijd te ontsnappen en overlijden allemaal.
Het is denk ik al bijna 10 jaar geleden dat ik deze film heb gezien en kwam er opeens weer bij.
Ik hoop dat iemand de titel van deze filmt weet want het knaagt echt aan me dat ik er niet op kan komen. alvast bedankt
puur gokje op plotbeschrijving hoor:
Sette Fratelli Cervi, I (1968) ?
jahranomo
-
- 13 berichten
- 153 stemmen
nee dat is hem niet was ook een amerikaanse film.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Seven Brides for Seven Brothers (1954) lijkt me.
timmieboy00
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film die gaat over een bekende rugby-speler en die word dat bekend door een filmpje wat is gemaakt toen hij aan het vechten was. Daarna gaat hij trainen enzovoort en dan word hij uitgenodigd op een feestje en daar gaan ze ook vechten, dacht ik. Dan is er ook nog een gevecht in een soort arena en dan word de tegenstander gediskwalificeerd omdat hij bijt of kneep. En daarna gaan ze buiten verder. Iemand enig idee welke film dit is?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarin een groep kinderen avonturen beleven - met o.a. de eerste kus van de badmeesteres, etc. (geen Stand By Me dus).
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik zoek een (animatie)film met een blauw poppetje met een groot rond hoofd?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee...
O. Ben kleurenblind.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik meen dat het Amerikaans was, maar weet het niet zeker. Het poppetje had ongeveer de grootte van een mens en op de poster staat hij langs een snelweg?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zoek een (animatie)film met een blauw poppetje met een groot rond hoofd?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Nee...
Het is geen horror ofzo.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik heb 'm al: Kabluey(2007)
Toch bedankt allemaal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Was ik nooit opgekomen, cover nog nooit eerder gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.