• 16.372 nieuwsartikelen
  • 180.072 films
  • 12.393 series
  • 34.328 seizoenen
  • 651.500 acteurs
  • 199.664 gebruikers
  • 9.418.580 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kevin..l

• 15 berichten
  • 16 stemmen

kevin..l schreef:

In Film > Algemeen > Ik zoek een film voor mijn vriendin [help]:

Hey allemaal,

Ik zoek een film waar me vriendin al weken naar het zoeken is en de titel niet van weet.

Ze heeft wel een beschrijving en die is als volgt..

De film gaat over een man die succesvol is en elke vrouw kan krijgen die hij wilt, maar hij heeft maar interesse in een meid en die meid ziet hem totaal niet staan.

Natuurlijk gaat hij er dan alles aan doen om die meid te veroveren.

Zegt iemand deze beschrijving iets. het is een nieuwere film en kan hem helaas met beschrijving niet zoeken (al geprobeerd maar helaas)

Dus als iemand met deze beschrijving een belletje gaat rinkelen dan hoor ik het heeel graag!!!

groetjes en bedankt voor het mee denken!!

Kevin..l

Iemand enig idee welke film het kan zijn hier bovenstaande ??

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik ben op zoek naar de titel van een komedie met 2 broers, volgens mij tweeling, beiden enorme spierbundels - die hun eigen kracht niet kennen. De film moet eind jaren '80 / begin jaren '90 uitgekomen zijn (denk zelf 1990). Meer info heb ik helaas niet.

Barbarians, The (1987)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Haha, dat is hem niet, maar dankzij jou ben ik wel achter de titel gekomen, want het gaat om dezelfde acteurs (hoe kan het ook anders). Waarvoor dank.

Dit is hem: Double Trouble (1992)

Ongelooflijk slechte film.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ziet er ook heel slecht uit

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik heb er een 0,5* bijgedaan voor het jeugdsentiment. Ik weet nog goed dat de verhuurder (oude videotheek in de buurt, waar we elke dag gingen kijken, die maar geen nieuwe films aanschafte) deze film ons tipte. Je had onze gezichten moeten zien toen we de film bekeken.

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

kevin..l schreef:

Dit is het plot van zo'n beetje 80% van alle romcoms... Je zult met meer moeten komen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kevin..l schreef:

(quote)

Bedoel je Alfie?

Alfie (2004)

(hoewel die ene vrouw hem wel ziet staan, dacht ik...)

jahranomo

• 13 berichten
  • 153 stemmen

hallo,
ik loop de hele dag al na te denken over een film die ik lang lang geleden gezien en ik graag nog een keer zou willen zien maar kan maar niet op titel komen.
ik weet slechts nog stukjes.

Het gaat ging over 7 of 8 broers die in het begin van de film ziet als kleine kinderen en samen kwajongens streken uithalen vechten met andere kinderen enz. volgends mij was dit zelfs in zwart wit maar weet ik niet meer zeker(deed me een beetje denken aan de litle rascals).

later zie je ze als jonge volwassenen en trouwen enz. ik weet nog wel dat de jongste broer als eerste trouwd ( ik weet niet waarom dat me is bij gebleven).
De broers gaan dan als het oorlog word allemaal het leger in bij de marine.

einde weet ik ook nog:
De oudste broer is gewond geraakt en ligt in de ziekenboeg, als het schip dreigt te ontploffen willen de andere niet zonder hun broer weggaan en gaan terrug om hem op te halen maar het lukt hun niet om op tijd te ontsnappen en overlijden allemaal.

Het is denk ik al bijna 10 jaar geleden dat ik deze film heb gezien en kwam er opeens weer bij.
Ik hoop dat iemand de titel van deze filmt weet want het knaagt echt aan me dat ik er niet op kan komen. alvast bedankt

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

jahranomo schreef:
hallo,
ik loop de hele dag al na te denken over een film die ik lang lang geleden gezien en ik graag nog een keer zou willen zien maar kan maar niet op titel komen.
ik weet slechts nog stukjes.

Het gaat ging over 7 of 8 broers die in het begin van de film ziet als kleine kinderen en samen kwajongens streken uithalen vechten met andere kinderen enz. volgends mij was dit zelfs in zwart wit maar weet ik niet meer zeker(deed me een beetje denken aan de litle rascals).

later zie je ze als jonge volwassenen en trouwen enz. ik weet nog wel dat de jongste broer als eerste trouwd ( ik weet niet waarom dat me is bij gebleven).
De broers gaan dan als het oorlog word allemaal het leger in bij de marine.

einde weet ik ook nog:
De oudste broer is gewond geraakt en ligt in de ziekenboeg, als het schip dreigt te ontploffen willen de andere niet zonder hun broer weggaan en gaan terrug om hem op te halen maar het lukt hun niet om op tijd te ontsnappen en overlijden allemaal.

Het is denk ik al bijna 10 jaar geleden dat ik deze film heb gezien en kwam er opeens weer bij.
Ik hoop dat iemand de titel van deze filmt weet want het knaagt echt aan me dat ik er niet op kan komen. alvast bedankt

puur gokje op plotbeschrijving hoor:

Sette Fratelli Cervi, I (1968) ?

jahranomo

• 13 berichten
  • 153 stemmen

nee dat is hem niet was ook een amerikaanse film.

timmieboy00

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een film die gaat over een bekende rugby-speler en die word dat bekend door een filmpje wat is gemaakt toen hij aan het vechten was. Daarna gaat hij trainen enzovoort en dan word hij uitgenodigd op een feestje en daar gaan ze ook vechten, dacht ik. Dan is er ook nog een gevecht in een soort arena en dan word de tegenstander gediskwalificeerd omdat hij bijt of kneep. En daarna gaan ze buiten verder. Iemand enig idee welke film dit is?

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2332 stemmen

Never Back Down

timmieboy00

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een film, waarin een groep kinderen avonturen beleven - met o.a. de eerste kus van de badmeesteres, etc. (geen Stand By Me dus).

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik zoek een (animatie)film met een blauw poppetje met een groot rond hoofd?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De Hulk?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Calimero

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Nee...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

O. Ben kleurenblind.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik meen dat het Amerikaans was, maar weet het niet zeker. Het poppetje had ongeveer de grootte van een mens en op de poster staat hij langs een snelweg?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

John Lee Hooker schreef:

Ik zoek een (animatie)film met een blauw poppetje met een groot rond hoofd?

deze

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Nee, ook niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Monsters, Inc?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Nee...

Het is geen horror ofzo.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Monsters vs. Aliens ?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ik heb 'm al: Kabluey(2007)

Toch bedankt allemaal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Was ik nooit opgekomen, cover nog nooit eerder gezien.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

De Smurfen

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.