• 16.354 nieuwsartikelen
  • 180.001 films
  • 12.391 series
  • 34.320 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.657 gebruikers
  • 9.417.641 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

In België wordt het woord "neger" als racistisch beschouwd, het woord "zwarte" daarentegen niet...

Meer zeg ik er niet over, want eigenlijk ben ik off-topic gegaan

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Back to toppic Hoe moet ik het dan zeggen? Gewoon een neger punt uit! Is dat dan zo beledigend en ik zeg niet eens zwarte.

Yves_Stylez

• 16 berichten
  • 3 stemmen

Hallo, ik zoek 2 films.

Film 1 - Categorie: Thriller

Daar weet ik alleen een bepaalde scene nog van.

Het gaat als volgt: 2 vrouwen hadden een man vermoord (in een bad en dan hadden ze een ton water op hem gelegd zodat hij verdronk).

En dan komt er jaloezie ofzoiets, en dan uiteindelijk gaan die 2 vrouwen elkaar vermoorden (dat was ergens in een zwembad in een tuin)

Superspannend, je gaat echt op het puntje van je stoel zitten!

Het was een Amerikaanse film en het is niet Base-Moi.

Film 2 - Categorie: Thriller/Drama

En daar weet ik ook alleen een bepaalde scene van.

Het gaat over een koppel, en die buurman heeft één of meerdere verborgen camera's geplaatst in het huis van zijn buren.

Ik herinner me nog dat dat koppel in bed lag en dat ze wilden vrijen maar toen wisten ze al dat de buurman meekeek en toen lagen ze samen te huilen in bed.

Het was een Amerikaanse film en het is niet Sliver.

Alvast bedankt!

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Is de tweede misschien Disturbia ?

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2589 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

Left Luggage?

Late reactie, sorry daarvoor. Maar ja, bedankt! Dit was de film. Erg bedankt!

Yves_Stylez

• 16 berichten
  • 3 stemmen

dominion schreef:

Is de tweede misschien Disturbia ?

Nope, die heb ik al.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Yves_Stylez schreef:

Film 2 - Categorie: Thriller

En daar weet ik ook alleen een bepaalde scene van.

Het gaat over een koppel, en die buurman heeft één of meerdere verborgen camera's geplaatst in het huis van zijn buren.

Ik herinner me nog dat dat koppel in bed lag en dat ze wilden vrijen maar toen wisten ze al dat de buurman meekeek en toen lagen ze samen te huilen in bed.

Het was een Amerikaanse film en het is niet Sliver.

Alvast bedankt!

Video Voyeur: The Susan Wilson Story?

Yves_Stylez

• 16 berichten
  • 3 stemmen

Dat kan em wel eens zijn, alhoewel de titel mij niks zegt.

Dankje

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

Yves_Stylez schreef:

Film 1 - Categorie: Thriller

Daar weet ik alleen een bepaalde scene nog van.

Het gaat als volgt: 2 vrouwen hadden een man vermoord (in een bad en dan hadden ze een ton water op hem gelegd zodat hij verdronk).

En dan komt er jaloezie ofzoiets, en dan uiteindelijk gaan die 2 vrouwen elkaar vermoorden (dat was ergens in een zwembad in een tuin)

Superspannend, je gaat echt op het puntje van je stoel zitten!

Het was een Amerikaanse film en het is niet Base-Moi.

Diabolique

Yves_Stylez

• 16 berichten
  • 3 stemmen

Jep dat is em, thanks

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

film

een kopel dat op punt staat te trouwen of de man juist ten huwelijk gaat vragen weet ni meer juist

en ze gingen een uitstapje doen naar een bos met rivier daar ter plaatsen krijgen ze ruzie

en dan begint de hel

iemand ?

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Wat is het voor genre? Antichrist? The Evil Dead?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mutse_90 schreef:

film

een kopel dat op punt staat te trouwen of de man juist ten huwelijk gaat vragen weet ni meer juist

en ze gingen een uitstapje doen naar een bos met rivier daar ter plaatsen krijgen ze ruzie

en dan begint de hel

iemand ?

Deze misschien?

schram101

• 16700 berichten
  • 2308 stemmen

mutse_90 schreef:

film

en dan begint de hel

iemand ?

Mischien deze:

The River Wild

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

nee is recenterik denk tussen 2005 en 2010

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Met wie maakt wie dan ruzie??

Eden lake anders?

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek nog een tekenfilm.

In een wereld groeien alle baarden van alle mannen. Door een spreuk van een tovenaar groeien ze mega hard of niet meer (dat weet ik ff niet). Vervolgens probeert de tovenaar de stad over te nemen door de stad om te draaien zijn rijk zit onder het normale rijk in de grond). Een jongetje (hoofdpersonage) probeert dit te voorkomen. En zoals in de meeste tekenfilms lukt hem dat ook.

Gezien in 2006 ofzo. Leek me geen oude film.

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

mixxmunky schreef:

Ik zoek nog een tekenfilm.

In een wereld groeien alle baarden van alle mannen. Door een spreuk van een tovenaar groeien ze mega hard of niet meer (dat weet ik ff niet). Vervolgens probeert de tovenaar de stad over te nemen door de stad om te draaien zijn rijk zit onder het normale rijk in de grond). Een jongetje (hoofdpersonage) probeert dit te voorkomen. En zoals in de meeste tekenfilms lukt hem dat ook.

Gezien in 2006 ofzo. Leek me geen oude film.

King's Beard, The (2002)

yeline20

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > IK ZOEK EEN FILMTITEL:

Hallo beste mensen,

Ik zoek een film die ik denk wel 5jaar terug een keer gezien heb de film gaat als volgt;

d'r zijn 5/6 vrienden die hebben een vrijgezellenfeest georganiseerd voor een vriend hen.

Tijdens deze vrijgezellen tocht, raken ze overal mee in aanraking, vrouwen,ruzie met de politie etc etc .. Later blijkt in de film dat het vrijgezellenfeest met opzet was dus een grap.. Super leuke film

wie weet hoe deze heet ?

Dank jullie wel

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Dit topic bestaat al en ik denk dat je Bachelor Party zoekt.

kevin..l

• 15 berichten
  • 16 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek een film voor mijn vriendin [help]:

Hey allemaal,

Ik zoek een film waar me vriendin al weken naar het zoeken is en de titel niet van weet.

Ze heeft wel een beschrijving en die is als volgt..

De film gaat over een man die succesvol is en elke vrouw kan krijgen die hij wilt, maar hij heeft maar interesse in een meid en die meid ziet hem totaal niet staan.

Natuurlijk gaat hij er dan alles aan doen om die meid te veroveren.

Zegt iemand deze beschrijving iets. het is een nieuwere film en kan hem helaas met beschrijving niet zoeken (al geprobeerd maar helaas)

Dus als iemand met deze beschrijving een belletje gaat rinkelen dan hoor ik het heeel graag!!!

groetjes en bedankt voor het mee denken!!

Kevin..l

elouarda

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > op zoek naar titel film wie o wie...:

Wie o wie?

Ik ben al zo lang op zoek naar een film uit de eighties (heel misschien late seventies) waarvan ik de titel niet meer weet, wel weet ik bijna zeker dat een jonge David Keith een van de hoofdrollen speelt, echter via zijn filmoverzicht zie ik de film er niet bij staan.

Het gaat om een moordenaar die het heeft voorzien op motoragenten in een Aamerikaans stadje. Uiteindelijk wordt er bij iemand in de tuin een heuse motoragenten kerkhof gevonden waar agenten met motor en al begraven liggen, dit is tevens het einde van de film. Ik heb deze fim als tiener gezien en vond hem erg spannend.

Heel misschien weet iemand over welke film ik het heb? Of heeft iemand een idee hoe ik de film zou kunnen vinden met zo weinig info........

Mijn dank is groot!

groetjes

Roos

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

kevin..l schreef:

Ik zoek een film waar me vriendin al weken naar het zoeken is en de titel niet van weet.

De film gaat over een man die succesvol is en elke vrouw kan krijgen die hij wilt, maar hij heeft maar interesse in een meid en die meid ziet hem totaal niet staan.

Natuurlijk gaat hij er dan alles aan doen om die meid te veroveren.

Klinkt een beetje als Hitch (2005)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

yeline20 schreef:

In Film > Algemeen > IK ZOEK EEN FILMTITEL:

Hallo beste mensen,

Ik zoek een film die ik denk wel 5jaar terug een keer gezien heb de film gaat als volgt;

d'r zijn 5/6 vrienden die hebben een vrijgezellenfeest georganiseerd voor een vriend hen.

Tijdens deze vrijgezellen tocht, raken ze overal mee in aanraking, vrouwen,ruzie met de politie etc etc .. Later blijkt in de film dat het vrijgezellenfeest met opzet was dus een grap.. Super leuke film

wie weet hoe deze heet ?

Dank jullie wel

Bachelor Party Vegas (2006)

mittaboy

• 2 berichten
  • 1 stemmen

hallo beste mensen,

ik zoek een film over een seriemoordenaar die z'n slachtoffers ontvoerd in een taxi, en aan de spiegel aan de voorkant hangt een poppetje.

de moorden worden onderzocht door een blanke man, maar die vraagt hulp van een surinaamse man in ziekenhuis bed.

en ze krijgen clu's waar de volgende moorden worden gepleegd.

ik weet nog wel dat er een moord was dat er iemand was vastgebonden aan een paal van een steiger in het water.

kan iemand mij misschien verder helpen met de titel??

alvast bedankt!

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

King's Beard, The (2002)

Jep, thanx!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

@ mittaboy: dat lijkt op Bone Collector, The (1999).

mittaboy

• 2 berichten
  • 1 stemmen

dank je wel!

dat is hem! :d

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een komedie met 2 broers, volgens mij tweeling, beiden enorme spierbundels - die hun eigen kracht niet kennen. De film moet eind jaren '80 / begin jaren '90 uitgekomen zijn (denk zelf 1990). Meer info heb ik helaas niet.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

@ elouarda: weet je zeker dat David Keith er in meespeelde? Deze vond ik namelijk op Imdb, met in een user review:

***!!!SPOILERS!!!***

''One of the agents there trips over that he thinks is a pipe, but it is the handlebar of Sonny's motorcycle buried almost 20 years before! Foxy is shot by agents, and more than 40 bodies are unearthed on his property.''

Dit is 'm op MM: Chiefs (1983)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.