• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.217 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.719 gebruikers
  • 9.421.701 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

oscarhelm

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Zo, dat is snel.

Thanks!

Ik ben een fan van tweede wereldoorlog films, maar volgens mij ben ik niet de enige...

vehiid

• 1 berichten
  • 22 stemmen

ik zoek een film, het is een komische romantische film.

Over een arrogante kerel die vrouwen haat heeft:P

En dan wordt die verliefd op een enz enz , meer weet ik niet

en gaat niet over the ugly truth

Wiebor

• 13 berichten
  • 204 stemmen

Nee, dat is hem niet. Recenter gemaakt, rond 2000 gok ik. De computerwereld is een model naar deze wereld zo ongeveer. De computerstad die ze maken in deze computerstad volgens mij ook.

Bubblez

• 2071 berichten
  • 2539 stemmen

Wiebor schreef:

Ik ben ook op zoek. Het gaat om een film waarin de hoofdpersoon met collega's / een bedrijf een virtuele stad creëert, maar echter zelf al onderdeel blijkt te zijn van een virtuele stad gemaakt voor ontspanning / entertainment.

The Thirteenth Floor (1999)!!!

Beste lezers,

Ik ben ook (al) op zoek naar een film. Het is nog een vrij nieuwe film, volgens mij eind 2010 of begin 2011 dat deze film voor het eerst in de bioscoop kwam.

De trailer was op televisie te zien, maar ik ben de titel helemaal vergeten. Het Komedie/horror/actie. Het heeft volgens mij heel veel weg van Scary Movie.

Het verhaal is volgens mij dat een bepaalde groep naar een bos (camperen of zoiets dergelijks, kamp??) gaat, en vervolgens krijgen ze de indruk dat er iemand wordt vermoord en gaan ze op allerlei manieren elkaar proberen te vermoorden. Terwijl er uit eindelijk helemaal niemand vermoord probeert

te worden. Kunnen jullie mij helpen deze titel te vinden?

Edit: Gevonden, Tucker & Dale Vs. Evil

Wiebor

• 13 berichten
  • 204 stemmen

Dat is hem, dank u!

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Hallo allemaal.

Ik ben heel erg fan van waargebeurde rtl4/ rtl8 films.

of goede drama films met een goed verhaal.

1 van die films ging over een meisje dat chat met een pedofiel, en haar moeder houdt hem tegen en die moeder gaat werken bij de politie en lokt pedofielen.

en voor de rest heb je zo veel waargebeurde/ drama films.

weet iemand nog wat?

Alvast bedankt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

KimberleyL schreef:

Hallo allemaal.

Ik ben heel erg fan van waargebeurde rtl4/ rtl8 films.

of goede drama films met een goed verhaal.

1 van die films ging over een meisje dat chat met een pedofiel, en haar moeder houdt hem tegen en die moeder gaat werken bij de politie en lokt pedofielen.

en voor de rest heb je zo veel waargebeurde/ drama films.

weet iemand nog wat?

Alvast bedankt.

Don't Touch My Daughter (1991)? of

Every Mother's Worst Fear (1998) ?

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

nee dat is hem niet. Het meisje verteld alles aan die man op de chat, en die moeder komt daar achter en kan net die date tegenhouden ik geloof dat het meisje 14 is. En dan gaat die moeder steeds verkleed als een tiener om zo pedofielen te lokken. is een best wel oude film!

en weet je nog andere films?

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Every Mother's Worst Fear.

dit is hem bedankt movieketel

Steut

• 6 berichten
  • 152 stemmen

Ik zoek een film die in Rusland gemaakt is over de Koude Oorlog.

Ik wil namelijk op school voor geschiedenis een film kijken om eens te zien hoe Rusland tegen de koude oorlog aan kijkt omdat de meeste films die over de Koude Oorlog gemaakt zijn Amerikaans zijn en daarin wordt Rusland altijd als de ''schurk'' afgebeeld. Daarom zoek ik een film vanuit het Russische perspectief

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Ik zoek een oude horror film van eind jaren 80/begin jaren 90.

Op de poster van de film zie je een gezicht van een vrouw die met haar handen haar mond opentrekt of dat de mond dicht is gesnoerd.

(het is GEEN Braindead

Het gaat over een jongetje dat in zijn schuur mensen te lijf gaat met een grasmaaier (onderkant van de grasmaaier de snijbladen)

Wie kan mij helpen?

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Steut schreef:

Ik zoek een film die in Rusland gemaakt is over de Koude Oorlog.

Ik wil namelijk op school voor geschiedenis een film kijken om eens te zien hoe Rusland tegen de koude oorlog aan kijkt omdat de meeste films die over de Koude Oorlog gemaakt zijn Amerikaans zijn en daarin wordt Rusland altijd als de ''schurk'' afgebeeld. Daarom zoek ik een film vanuit het Russische

perspectief

Misschien heb je hier wat aan: Beste koude oorlog films

of: Koude oorlog films

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Movie-Addicted schreef:

Ik zoek een oude horror film van eind jaren 80/begin jaren 90.

Op de poster van de film zie je een gezicht van een vrouw die met haar handen haar mond opentrekt of dat de mond dicht is gesnoerd.

(het is "volgens mij" GEEN Braindead maar dat weet ik niet helemaal meer zeker!

Het gaat over een jongetje dat in zijn schuur mensen te lijf gaat met een grasmaaier (onderkant van de grasmaaier de snijbladen)

Wie kan mij helpen?

Volgens mij is dat wel Braindead of ook bekend als Dead Alive. En dat met die grasmaaier klopt alleen is het geen jongetje en die mensen zijn zombies

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Sasja schreef:

(quote)

Volgens mij is dat wel Braindead of ook bekend als Dead Alive. En dat met die grasmaaier klopt alleen is het geen jongetje en die mensen zijn zombies

Ja verhip! net de trailer gezien, het is hem toch wel! Haha, geweldig! in iedergeval bedankt!

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Heb bij een film course tijdens het iffr van 2009 een korte film gezien wat onderdeel was van een lange film. Deze lange film bestond dus uit meerdere korte films door volgens mij verschillende regisseurs. Het betreft een Aziatische productie. Ik kan mij vrijweinig herinneren, maar volgens mij ging het over iemand in een doos. (een tweeling zus van iemand, dacht ik)

Heb er verder niet zo veel informatie over, dus ik hoop dat iemand dit weet.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Enige wat mij te binnen schiet is Soul's Code (2008)

Meisje wordt dood gevonden in een doos.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Nee dat is hem helaas niet.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

IcU schreef:

Heb bij een film course tijdens het iffr van 2009 een korte film gezien wat onderdeel was van een lange film. Deze lange film bestond dus uit meerdere korte films door volgens mij verschillende regisseurs. Het betreft een Aziatische productie. Ik kan mij vrijweinig herinneren, maar volgens mij ging het over iemand in een doos. (een tweeling zus van iemand, dacht ik)

Heb er verder niet zo veel informatie over, dus ik hoop dat iemand dit weet.

Programma's IFFR 2009

Hier al gekeken, misschien Thema Hungry Ghosts? hieronder de omschrijving van enkele films;

Hungry Ghosts

‘Hungry Ghosts’ is een programma met Oostaziatische speelfilms over geesten en bovennatuurlijke verschijningen. Een specifiek kenmerk van deze Aziatische horrorfilms is dat de mensen die ze maken en er naar kijken in geesten geloven. ‘ Hungry Ghosts’, bijeengebracht door festivalprogrammeur Gertjan Zuilhof, omvat opmerkelijk en vernieuwend werk van, onder meer, Ronin Team (Art of the Devil 3), Riri Riza (Takut: Faces of Fear), Ekachai Uekrongtham (The Coffin) and Tsukamoto Shinya (Nightmare Detective 2).

Huizen zijn, zoals te zien valt in deze horrorfilms, vaak de favoriete verblijfplaats van geesten. Mede daarom maakt een spookhuis deel uit van ‘Hungry Ghosts’. In een groepsexpositie in het voormalige NDU-pand aan de Witte de Withstraat (Rotterdam) zullen de Zuidoost-Aziatische filmmakers Amir Muhammad (Maleisië), Wisit Sasanatieng (Thailand), Nguyen Vinh Son (Vietnam), Lav Diaz (Filippijnen), Garin Nugroho (Indonesië) and Riri Riza (Indonesië) hun visie geven op spirituele aanwezigheid.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

of je moet ff de iffr video's doorbladeren;

video list iffr

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Thanks, daar moet ik het wel kunnen vinden. Was volgens mij inderdaad in dat thema (hebben daarna de film Shutter uit 2004 bekeken, dus dat kan dan niet missen)

Bedankt, ik ga het eens onderzoeken.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Je hebt kans dat het Phobia of Phobia 2 is. Weet alleen dan even niet meer welk specifiek kortfilmpje je bedoeld.

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

een film

gaat over een paar parkour studenten tussen de 20-25

ze gaan dingens stelen bij rijke mensen om een bepaald bedrag te krijgen waarom weet ik niet meer

ik weet dat er een villa was met een hond en die jongen had er bang voor ik denk dat ze met 8zijn die studenten

iemand

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

yeyo

• 6361 berichten
  • 4649 stemmen

Ik denk dat je Yamakasi zoekt.

mutse_90

• 63 berichten
  • 1 stemmen

jep merci

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

mutse_90 schreef:

een film

gaat over een paar parkour studenten tussen de 20-25

ze gaan dingens stelen bij rijke mensen om een bepaald bedrag te krijgen waarom weet ik niet meer

ik weet dat er een villa was met een hond en die jongen had er bang voor ik denk dat ze met 8zijn die studenten

iemand

Skills (2010) misschien?

Danit

• 46 berichten
  • 3 stemmen

Ik kom ook ergens niet op en iemand ander zoekt m ook,wie heeft het antwoord

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een film titel. Ik kan er niet opkomen.. Wie zou mij kunnen helpen?

Het is een Amerikaanse of Engelse politiefilm. Het gaat over een man (hoofdrolspeler) die opzoek is naar een pedofiel/kindermoordenaar. De pedofiel/kindermoordenaar kiest alleen meisjes uit met een ROOD jurkje. De hoofdrolspeler heeft een (stief)dochter en de pedofiel/moordenaar zit achter haar aan. Hij gaat ervoor zorgen dat die pedofiel/moordenaar op zijn (stief)dochter afgaat, zodat ze hem kunnen oppakken. Ik herinner me nog dat ze op een picknick tafel zaten en alle politie stond in de bosjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.