menu

Film / Cast en crew / Christina Aguilera

zoeken in:
speranza
(Starlounge) Christina Aguilera (30) lijkt steeds meer losgeslagen te zijn. De zangeres zou in de nacht van maandag op dinsdag samen met haar vriendje Matthew Rutler (25) zijn gearresteerd door de politie in West-Hollywood, zo meldt TMZ dinsdag.

De popster is opgepakt wegens openbare dronkenschap en haar vriend werd aangehouden wegens rijden onder invloed. Volgens de politie moesten de agenten vaststellen dat Christina 'extreem beschonken' was en omdat zij niet meer voor zichzelf kon zorgen, besloten zij haar in te rekenen.

De LA Times meldt dat de zangeres met een borgtocht van $250,- weer vrij kon komen. Bij de dronken chauffeur werd de borg op $30.000 gesteld. Volgens de bron zou Christina nooit zijn meegenomen als haar vriend niet was aangehouden wegens rijden onder invloed.

In een recent nummer van Us Weekly spraken vrienden van de onlangs gescheiden popster openlijk het feit dat zij de laatste tijd veel drinkt en problemen veroorzaakt. Insiders vertellen TMZ dat zij Christina al weken proberen over te halen om een programma in een ontwenningskliniek te volgen. "Haar vrienden hebben er genoeg van. Ze zit echt in een neerwaartse spiraal. Ik zou in shock zijn als zij niet binnen twee maanden in rehab zit."

Beetje een storm in een glas water. Dat het niet over een leiden dakje gaat is duidelijk en logisch maar dronkenschap wordt gauw al gelinkt aan verslaving. Totale nonsens natuurlijk. Goh, openbare dronkenschap, lijkt me compleet normaal. Die vriend lijkt mij eerder fout bezig maar goed.

Jammer dat ontkennen geen zin meer heeft. Ziet er wel pretty wasted uit.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://blog.zap2it.com/pop2it/christina-aguilera-mugshot.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

speranza
Oeps. Dit was toch jouw onbetwiste nummer één?

Na Marilyn Monroe wel . Al verandert dit er weinig aan, ze moet alleen even uit deze vicieuze cirkel komen.

Christina Aguilera is coming to NBC.

The five-time Grammy winner has signed on as a coach/judge on Mark Burnett’s singing competition series The Voice.

Celebrity singers fill three spots on the judging panel so far, with Xtina joining Cee Lo Green and Adam Levine. Aguilera was first reported as being in talks for the show in an EW exclusive posted last week.

“I am so excited to be part of such a wonderful project that celebrates music and the talent behind it,” Aguilera said in a statement. “To be given the opportunity to help shape new artists’ careers and mentor them to see their dreams come to fruition is a task I welcome with open arms.mI am so happy to be working with fellow Grammy Award winners Adam and Cee Lo as I feel there is so much we can all bring to The Voice.”

Though launching any music competition series at the same time Fox’s American Idol is on the air remains perilous, the lineup gives NBC some heavy-hitting star power behind its show — and adds to Burnett’s impressive roster of reality casting coups. (Anybody who can sign Sarah Palin and Christina Aguilera for reality shows is a casting wizard.)

“When I decided to produce The Voice, I immediately knew that my first choice for a female coach had to be Christina Aguilera,” Burnett said. “Christina has a perfect voice and is an undeniable force in the music business. She is the epitome of The Voice.”

That Aguilera has been all over the news lately — and not for her singing — doesn’t exactly hurt the show’s prospects either. Aguilera’s recent detainment for public drunkenness, stumbling onstage at the Grammys, and botching the National Anthem at the Super Bowl is the kind of unpredictability that makes for must-watch reality TV (see: Paula Abdul on American Idol).

The Voice premieres on Tuesday, April 26.

Fijne move van NBC, net op de dag dat de druk het grootst is. Eindelijk eens een talentenshow die ik echt wil volgen. Count me in voor The Voice .

Leuk al dat breaking news, maar is dit eigenlijk wel een actrice, of heb ik wat gemist?

Denk dat dit gewoon een periode is. Tenminste, dat hoop ik. Ze heeft sowieso al een flink bewogen leven achter de rug, hier komt ze ook wel weer uit. Of je nou bekend bent of niet, dit soort dingen komt in elk milieu voor, daar hoef je niet bekend voor te zijn.

Als celeb grijp je toch sneller naar alcohol of drugs. Ik hoop het niet maar het zit de laatste tijd niet echt mee. Dat hierdoor de Europese tour in het geding komt vind ik geen probleem, ik ben niet zo egoïstisch ingesteld .

Ja, maar wanneer je als celeb één misstap begaat ben je (zogenaamd) meteen alcoholist, drugsverslaafd, verwaarloos je je kinderen, lig je in een scheiding en is er ook nog sprake van huiselijk geweld. Het balletje begint dan meestal direct te rollen en de geruchtenstroom komt op gang.

Dat blijf je hebben, en dat beseft zij ook wel. Al maakt het haar niet uit wat er in de bladen staat, dat er wat haar betreft altijd shit in staat is ze wel gewend. Niks mis met het feit om af en toe gewoon even flink door te halen en dronken te zijn. Ik zet alleen mijn vraagtekens bij haar nieuwe vriend. Jordy was toch juist een solide factor, en dat lijkt bij haar nieuwe vlam het tegenovergestelde te zijn.

Ik ken deze Matthew Rutler eigenlijk niet zo, op foto's ziet hij er wel goed uit, maar wat is verder dan 'fout' aan hem?

Weinig hoor. Al vind ik het erg vreemd dat ze tijdens haar relatie met Jordy zeven jaar een sprookjesleven leidt en dat het nu in een kort tijdsbestek enorm fout gaat zet ik mijn vraagtekens bij hem. Dat ie nu ook nog eens dronken achter het stuur stapt helpt ook niet .

'' In een recent nummer van Us Weekly spraken vrienden van de onlangs gescheiden popster openlijk het feit dat zij de laatste tijd veel drinkt en problemen veroorzaakt. ''

Je zou inderdaad verwachten dat een nieuwe liefde je juist meer op het rechte pad weet te houden, in plaats van een 'neerwaartse spiraal'.

speranza
Christina Aguilera coach in The Voice

(Mediacourant.nl) Christina Aguilera wordt coach in de Amerikaanse versie van het populaire RTL 4-programma The Voice. Ze neemt plaats naast Adam Levine en Cee Lo Green. "Ik vind het fantastisch om deel uit te maken van zo'n leuk project waarin de muziek en het talent centraal staan", aldus de zanger.

Aguilera is enthousiast over het format van John de Mol. "De mogelijkheid om te helpen bij het vormen van carrières van nieuwe artiesten, is een klus die ik met open armen ontvang."

De Amerikanen zoeken nog naar één bekende coach. Die naam zal vermoedelijk binnenkort bekendgemaakt worden. De Amerikaanse The Voice start namelijk al op dinsdag 26 april.

Die nieuwe vriend van haar lijkt een totaal slechte invloed op haar te hebben..Je hoort tegenwoordig meer dit soort nieuws over haar dan goed nieuws. jammer:( want het is een van de beste zangeressen die er rond loopt als je het mij vraagt + ik vind haar ook wel een goeie actrice!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:50 uur

geplaatst: vandaag om 11:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.