Life of the Party (2018)

geregisseerd door Ben Falcone
met Melissa McCarthy, Gillian Jacobs en Debby Ryan

Deanna is langdurig een toegewijde huisvrouw geweest. Wanneer ze gedumpt wordt door haar man, besluit ze haar vaardigheden bij te spijkeren. Ze schrijft zich in op een middelbare school, maar komt in dezelfde klas als haar dochter, die daar minder blij mee is. Desalniettemin heeft Deanna, die zichzelf Dee Rock noemt, het leven op de campus omarmd.

avatar van Bubblez
Ik had verwacht dat dit een standaard Melissa McCarthy-filmpje zou worden. Ze heeft er namelijk een reeks gemaakt die vrijwel allemaal vergelijkbare plots hebben, namelijk die van een vreselijk overdreven typje dat in een bepaalde situatie terechtkomt (Tammy, Identity Thief, The Boss, Spy, etc.). Echter was deze ondanks een vergelijkbaar begin tóch anders. Ik heb echt een flink aantal keer hardop kunnen lachen. Dat was voornamelijk om Maya Rudolph, maar toch. Deze film is ergens aandoenlijk. Velen zullen hem in het eerder genoemde rijtje scharen, maar ik vond hem uitzonderlijk grappig.

Heerlijke film!

Vind Melissa altijd leuk en een aanwinst als 'tweede stem' maar vind vooralsnog dat ze geen film kan dragen.

avatar van Pazmaster
Een high school vrouwenkomedie, dat klinkt al niet grappig, en na het zien van de trailer weet ik het zeker.... SKIP!!!

Niks voor mij.
Vrouwen zullen dit mss leuk vinden.