menu

Film / Video on Demand / Apple TV+

zoeken in:
kappeuter (crew)
Vanaf 6 december:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=4aS-qGHH6E0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Hala (2019)

kappeuter (crew)
Trailer van de M. Night Shyamalan serie, te zien vanaf 28 november:

https://www.youtube.com/watch?v=N1cOR0sRRIw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Servant - TvMeter.nl

joachimt (crew)
John Milton schreef:
Ik sta trouwens wel versteld van het aanbod. 8 series en slechts 1 film, dat had ik niet begrepen. Ik nam aan dat er veel meer films op zouden staan, maar dat is dus niet zo. Vergeleken met hoe Disney+ straks live gaat in de VS oogt dit wel wat knullig qua aanbod.

Is dit het nog steeds zo ongeveer? Ik heb zojuist mijn gratis jaar geactiveerd. Ging kijken in de app. Zag diverse films staan, maar bij elke film staat nog een prijs om te huren of te kopen. Ik moest in deze topic kijken om te vinden wat er dan eigenlijk te kijken is met dit abonnement. Dit valt vies tegen.

Je moet in Apple TV (waar het iTunes aanbod staat) navigeren naar ontdek Apple TV+ om alleen dat aanbod te zien, wat inderdaad niet duidelijk is.

Ik was er niet geweest sinds die opmerking (omdat ik het niet eenvoudig op mijn TV af kan spelen, al is het een flink dure LG C8 van vorig jaar), maar ik zie er nu 12 staan zo snel gekeken. Dat is series en films bij elkaar.

Ik heb Hala dus gewoon gepindakaast, ook al zou ik er legaal bij moeten kunnen.

joachimt (crew)
Ah, gevonden. Daar zie ik zo ongeveer alles staan wat kappeuter al een keer in deze topic heeft gepost. Stel geen ruk voor dus. Geen idee waarom iemand hiervoor zou betalen.

Me neither.

Misschien 1 of 2 maanden om te bingen wat je wilt zien (dan is het niet duur) maar verder zie ik het als extraatje bij je Apple device. In potentie althans, want dat ik het met mijn setup (recente oled tv én Chromecast aanwezig) niet af kan spelen maakt het voor mij wel een aanfluiting op het vlak van ondersteuning.

De LG C9 heeft via update airplay ondersteuning gekregen, de C8 tot frustratie van de eigenaren niet. Gaat vermoedelijk ook niet komen. Aangezien ik louter voor dit aanbod geen Apple TV settopbox ga kopen, is een app voor LG WebOS mijn enige hoop. Disney had die op dag 1 van de pilot paraat. Alleen dat al is wat mij betreft veelzeggend.

kappeuter (crew)
Nieuwe serie, vanaf 7 februari:

https://www.youtube.com/watch?v=pMaPCYRPhY0

Mythic Quest (TV Series 2020– ) - IMDb

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.