ad

Met onder meer: Lauren Ambrose, Toby Kebbell en Rupert Grint

Release datum: 28 november 2019

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Servant

Het verhaal volgt een jong koppel uit Philadelphia dat in diepe rouw is nadat een vreselijke tragedie de uiteenlopende basis van hun huwelijk op zijn kop zet. Hun relatie komt hierdoor op een onverwachte manier onder druk te staan. Deze wig die geslagen is tussen de man en de vrouw opent een deur naar een mysterieuze kracht die hun huis binnendringt.

Social Media

Seizoenen

Komt er een Servant seizoen 3?

Acteurs en Actrices

Meningen over Servant

avatar van knusse stoel

knusse stoel

donderdag 11 maart 2021
Servant seizoen 1 Een prachtige serie die erg mysterieus is, iedere aflevering komt er een vraag bij maar de antwoorden blijven velerlei uit. Dat is de kracht ook van deze serie, de vragen waarmee je komt te zitten.

Een echtpaar (Sean en Dorothy) heeft een baby gekregen, genaamd Jericho. Maar met Jericho is iets aan de hand, hij is niet zoals een gewone baby. Het is een baby met een gebruiksaanwijzing.

Omdat de vrouw des huize weer aan de slag wil als televisiepresentatrice huren ze een oppas, Leanne, in, die bij hen in komt wonen.
Het blijkt een meisje uit Philadelphia te zijn die ook haar geheimen meedraagt en dus ook vragen oproept, niet alleen bij de kijker maar ook bij het gezin. Ondanks alles kunnen Dorothy, Leanne en Jericho goed met elkaar overweg tot op een zekere hoogte.

In de serie spelen relatief weinig mensen een rol en dat houdt het verhaal mooi overzichtelijk en ook compact.
Per aflevering kijk je ongeveer 28 minuten, dus bijna de helft van een gewone aflevering. Wel stopt een aflevering steeds met een "cliffhanger".

Nog 3 afleveringen van seizoen 2 te gaan maar ik kom nu al uit op een 8+! En nu afwachten of er een 3e seizoen aan vast geplakt gaat worden. Wat mij betreft: GRAAG!

Jammer dat ik hier en daar lees dat er geen antwoorden komen en dat men niet weet waar en hoe het verhaal eindigt. Begrijp goed dat het eerste seizoen dus 10 afleveringen telt van nog geen half uur per stuk, dat is in een normale serie qua tijd 5 afleveringen. Verder is het toch leuk dat je zolang in spanning kunt blijven, zelf eens mee mag denken. Waarom moet tegenwoordig alles zo snel klaar en opgelost zijn? Men kan schijnbaar niet rustig genieten van een goed verhaal wat iets langer de kijker vasthoudt. Een goed boek of film duren mij nooit te lang, ik vind het vaak jammer dat het alweer afgelopen is met de pret!
Voor de liefhebber van mysterie en iets van griezel is dit een must see serie! Voor horrorliefhebbers is dit niet een prima serie vermoed ik. Geen bloed wat vloeit en geen geweld op lichamelijk vlak.
avatar van knusse stoel

knusse stoel

donderdag 11 maart 2021
Servant seizoen 1 Heb seizoen1 vanaf gisterenavond in één ruk uitgekeken. Ik vind het een hele goeie serie, maar ik ben ook wel een liefhebber van dit soort verhalen en als M. Night Shyamalan mee heeft gewerkt dan is mijn interesse al gewekt, en de serie heeft mij iig niet teleur gesteld. Kan niet wachten tot het 2e seizoen komt. Dus dan ga ik nu maar naar Wayward Pines kijken, daar heeft M. Night Shyamalan ook aan meegewerkt. Ben benieuwd of het ook zo goed is.

Moet nog 3 afleveringen van S02 en vind het net als jou, een prachtige serie.
Nog bedankt voor de tip voor de serie: Wayward Pines.
De beschrijving lijkt mij mooi.
avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2048 berichten
woensdag 25 september 2019
Servant seizoen 1 Creepy! I'm in!
avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2048 berichten
donderdag 28 november 2019
Servant seizoen 1 Nice! Dat klinkt als muziek in mijn oren. Ik ga vanavond een poging wagen.