Mijn Series +

Servant - Seizoen 2 (2021)

Horror / Thriller

ontwikkeld door Tony Basgallop
met Lauren Ambrose, Toby Kebbell en Nell Tiger Free

Het verhaal volgt een jong koppel uit Philadelphia dat in diepe rouw is nadat een vreselijke tragedie de uiteenlopende basis van hun huwelijk op zijn kop zet. Hun relatie komt hierdoor op een onverwachte manier onder druk te staan. Deze wig die geslagen is tussen de man en de vrouw opent een deur naar een mysterieuze kracht die hun huis binnendringt.

1. Doll
  7. Aflevering 7
  8. Loveshack
  9. Goose
  10. Josephine
  • volgende aflevering: vrijdag 22 januari (aflevering 2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.