ad
  • 140.926 films
  • 6.752 series
  • 20.494 seizoenen
  • 462.668 acteurs
  • 284.380 gebruikers
  • 8.149.937 stemmen

Apple TV+

zoeken in:

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Apple TV schreef:

In celebration of the 50th Anniversary of the Apollo 11 moon landing, watch as the executive producers of For All Mankind discuss the incredible human achievement of landing on the moon. For All Mankind, an Apple Original drama series, is coming this fall to Apple TV+.

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Apple TV schreef:

The news is only half the story.

The Morning Show stars Academy Award-winner Reese Witherspoon, Emmy Award-winner Jennifer Aniston and Emmy Award-winner Steve Carell in a high-stakes drama that pulls back the curtain on early morning TV.

Coming to Apple TV+ this fall, only on the Apple TV app: http://apple.co/_TheMorningShow

The Morning Show (American TV series) - Wikipedia - en.wikipedia.org

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Ik zal 'm zeker een maand op proef nemen, maar ik vind het nogal een bedrag.

Dan moet het echt wel meer inhouden dan The Morning Show met Jennifer Aniston, Amazing Stories van Steven Spielberg en wat Oprah tv.

Ik vraag me ook af hoeveel filmdistributeurs hun licenties willen verkopen aan Apple. Nu die steeds meer hun eigen VOD-diensten hebben en materiaal terugtrekken van Netflix, zal Apple tegen hetzelfde aanlopen.

De prijs is overigens nog maar een gerucht.

John Milton

• 15681 berichten
  • 8162 stemmen

Ik verwacht dat Disney+ met een betere catalogus start, en ook nog eens voor minder.

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Apple TV schreef:

Dickinson is coming this fall to the Apple TV app with an Apple TV+ subscription.

https://apple.co/_Dickinson

Dickinson is a half-hour comedy series starring Oscar® nominee Hailee Steinfeld.

Created by Alena Smith, Dickinson audaciously explores the constraints of society, gender, and family from the perspective of rebellious young poet Emily Dickinson.

Ik ben vooral benieuwd naar de films, het gaat hier wederom om een serie.

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Apple TV+ start 1 november voor 5 dollar per maand - Nieuws - Tweakers

Tweakers schreef:

De fabrikant geeft 1 jaar gratis toegang bij aankoop van een iPhone, iPad of Apple TV-apparaat.

Nog een nieuwe Apple TV+ serie:

AppleTV schreef:

In the far future, a virus has decimated humankind. Those who survived emerged blind.

Jason Momoa stars as Baba Voss, the father of twins born centuries later with the mythic ability to see—who must protect his tribe against a powerful yet desperate queen who believes it’s witchcraft and wants them destroyed. Alfre Woodard also stars as Paris, Baba Voss’ spiritual leader.

John Milton

• 15681 berichten
  • 8162 stemmen

Dat jaar gratis toegang is een fijne verrassing, vooral aangezien de vriendin net een nieuwe iPhone wil kopen na een jaartje android. Leuke bijkomstigheid

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Ik postte eerder al de teaser van deze serie:

Dickinson (TV Series 2019– ) - IMDb

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Hier eerder ook al genoemd, nieuwe trailer (serie):

Apple TV schreef:

For All Mankind premieres November 1 on the Apple TV app with an Apple TV+ subscription.

http://apple.co/_ForAllMankind

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

'Films van streamingdienst Apple eerst in bioscoop te zien' | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

In Nederland is Apple Channels trouwens niet beschikbaar, las ik gisteren. Ik denk dat concurrenten weinig zin hebben om Apple te betalen in een standaardmenu te komen.

Amazon Prime zit hier wel standaard als app op AppleTv, en Disney+ zal ook op de nieuwste versies van AppleTv zitten.

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Vanaf 28 november, een serie van M. Night Shyamalan!

Apple TV schreef:

What do you believe?

From M. Night Shyamalan, Servant follows a Philadelphia couple in mourning after an unspeakable tragedy creates a rift in their marriage and opens the door for a mysterious force to enter their home.

https://apple.co/_Servant

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Vanaf 1 november:

Apple TV schreef:

Embark on an epic journey of love, courage and coming home. Join Athena, the majestic matriarch of an elephant herd, as she is forced to lead her family across the unforgiving African savanna in search of water. This family-friendly adventure is a cinematic love letter to a threatened species. Narrated by Chiwetel Ejiofor (12 Years a Slave, The Lion King), The Elephant Queen won the Cinema for Peace International Green Film Award of the Year.

The film was previously an official selection at The 2018 Toronto International Film Festival and The 2018 BFI London Film Festival, as well as invited as a special selection to the 2019 Sundance Film Festival.

Nog niet op MM: The Elephant Queen (2019) - IMDb

www.apple.co/_ElephantQueen

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Vanaf 6 december, Apple TV+ zet volop in op series:

Truth Be Told (TV Series 2019– ) - IMDb

John Milton

• 15681 berichten
  • 8162 stemmen

Heeft iemand al iets gelezen hoe je straks voor dat jaar gratis kan registreren, als je van de nieuwe line-up iets had gekocht?

Miss Milton heeft een iPhone 11 gekocht en wat ik las kunnen we straks dus een gratis jaar claimen. Zouden ze dat pas op het laatste moment duidelijk maken, of zag ik iets over het hoofd?

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Wel merkwaardig ja, maar dat kan pas vanaf 1 november begrijp ik:

Apple schreef:

Customers who purchase any new iPhone, iPad, Apple TV, Mac or iPod touch starting September 10 can enjoy one year of Apple TV+ for free. Beginning November 1, customers can initiate the one-year free offer in the Apple TV app on the device running the latest software. Customers have three months after device activation to claim the offer, or if the device was purchased and activated before the launch of Apple TV+, they will have three months starting November 1.

Bron: Apple TV+ launches November 1, featuring originals from the world’s greatest storytellers - Apple

En nog concreter, hier alvast de instructies:

Apple schreef:

I purchased a new Apple device that comes with 1 year free Apple TV+. How do I activate my 1 year Apple TV+ subscription?

Starting November 1, you’ll be able to start your 1 year free Apple TV+ in the Apple TV app. Follow these steps:

1. Turn on your new iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV 4K or Apple TV HD, or Mac and sign in with your Apple ID.

2. Open the Apple TV app on November 1 or later. Make sure your eligible device is running the latest version of iOS, iPadOS, tvOS, or macOS.

3. The offer should be presented immediately after launching the app. If not, scroll down in Watch Now until the offer appears.

4. Tap "Enjoy 1 Year Free." You might be asked to enter your Apple ID password, confirm your billing information, or add a valid payment method. You will not be charged during the 1 year free trial.

Bron: About Apple TV+ - Apple Support

badfans69

• 1934 berichten
  • 4102 stemmen

Apple Launches In-House Studio, Sets ‘Band of Brothers’ Follow-Up Series - Variety

Apple is set to produce its first in-house series.

The show in question is “Masters of the Air,” a follow-up to the “Band of Brothers” and “The Pacific” series executive produced by Steven Spielberg and Tom Hanks. The legendary duo are on board once again, which comes as no surprise given that Spielberg was a prominent figure at the Apple TV Plus launch event in March. “Masters of the Air” will also be a limited drama and represents the first series greenlit with Apple serving as the studio.

John Milton

• 15681 berichten
  • 8162 stemmen

Ik vraag me af of ze zo'n fenomeen als BoB toen was, nog kunnen maken.

Maar, ik zal het zeker gaan kijken.

Ajax&Litmanen1

• 54408 berichten
  • 3396 stemmen

Heb nog niet het idee dat we allemaal massaal naar Apple TV gaan kijken, wat we wel met Netflix doen en met Disney van plan zijn.

Een nieuwe Band of Brothers aan de hand van Spielberg en Hanks zou fenomenaal zijn, maar ik vermoed dat het gros van de kijkers, zeker buiten Amerika, dit op een alternatieve wijze in huis haalt

John Milton

• 15681 berichten
  • 8162 stemmen

Ik heb mijn jaar gratis kunnen activeren op de iPhone 11 van Miss Milton, maar ik kan de stream niet casten zo te zien. Geen LG app ook voor mijn C8. Even googelen dan maar hoe ik het nu op mijn tv krijg zonder Apple TV kastje.

Edit:

Can you watch Apple TV+ shows on non-Apple devices?

Fortunately, yes. In some cases, anyway. You’ll be able to watch Apple TV+ through the TV app on the iPhone, iPad, Apple TV, and the Mac, but you’ll also be able to use the TV app on Amazon Fire TV and Roku along with some new sets from Samsung, Roku, LG, Vizio, and Sony. If you have a new set from Samsung, LG, Sony, or Vizio, you should also be able to use AirPlay 2 to broadcast content straight from your iPhone or iPad to the set.

You can watch in Safari, Chrome, or Firefox by heading to tv.apple.com.

Helaas heeft LG die airplay 2 update alleen voor de 2019 modellen uitgerold en niet voor mijn dure 2018 model. Beetje kut.

Er leek even hoop, maar in de comments onder het artikel blijkt dat een miscommunicatie te betreffen. Doordat apple gezinsdeling zo goed geïntegreerd heeft werkte Apple TV+ op onze iPad Pro (die aangemeld staat op mijn Apple ID) wel ook direct, maar dat ik het nu dus niet op onze TV kan kijken is wel een onverwachte domper. Dat ging bij Disney+ dus wel iets makkelijker.

Deze ‘win’ jij dus Kapp aangezien jij wel een Apple TV kastje hebt, ga je gratis weekje doen?

Ik sta trouwens wel versteld van het aanbod. 8 series en slechts 1 film, dat had ik niet begrepen. Ik nam aan dat er veel meer films op zouden staan, maar dat is dus niet zo. Vergeleken met hoe Disney+ straks live gaat in de VS oogt dit wel wat knullig qua aanbod.

!! BTW, je jaar gratis ‘alvast opzeggen’ zodat het niet automatisch doorloopt in november 2020 is geen goed idee, hij wordt bij Apple schijnbaar met onmiddellijke ingang opgezegd, niet aan het einde van de proefperiode, wat meer gebruikelijk is. Even een herinnering in je agenda of kalender dus !!

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Goh ja, frappant. Jammer.

Of je koopt 2e hands een relatief voordelige AppleTv speler van een paar jaar oud voor maximaal 5 tientjes.

Maar voor het Apple TV+ aanbod dat ze nu hebben zul je dat niet zo gauw doen denk ik he?

Mag ik dan jullie gratis jaar hebben?

John Milton schreef:

Deze ‘win’ jij dus Kapp aangezien jij wel een Apple TV kastje hebt, ga je gratis weekje doen?

Ja zal ik wel doen inderdaad. 7 dagen, toe maar... (Netflix biedt altijd een maand gratis aan)

Zal wel even kijken of er nog wat meer films uitkomen binnenkort, misschien moet ik nog even wachten om er echt wat aan te hebben...

John Milton

• 15681 berichten
  • 8162 stemmen

Ik zou ook even wachten nog, aanbod gaat nog wel gestaag groeien. Ik had even gekeken net, maar ik zou dan natuurlijk wel de Apple TV 4K willen, en die is wel duurder dan 5 tientjes, ook tweedehands. En in feite heb ik die niet echt nodig verder, aangezien de smart tv goede streaming functionaliteit heeft en er altijd een chromecast is als backup.

Ja je zou het zo mogen hebben van mij, maar het is gekoppeld aan het device en de apple ID's waar die gezinsdeling mee heeft. Wat lastig overdraagbaar

en een week is inderdaad wel erg karig, Thrillflix vond dat ook al volstaan bij hun dit-is-hoe-het-niet-moet introductie. Maar ze lijken wel geluisterd te hebben naar mijn kritiek, want het is verhoogd naar 2 weken. Kijken of ik dat bij Apple voor elkaar krijg?

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Apple TV+ is niet zo ‘plus’ - Technologiereus begint slap aan streamingoorlog - De Standaard

De Standaard schreef:

Eén geslaagde en één bijna geslaagde serie. Dat is wat Apple TV+ ons voorlopig te bieden heeft, voor 4,99 dollar per maand. Het had wat meer mogen zijn.

(betaalartikel)

kappeuter (crew)

• 60468 berichten
  • 5013 stemmen

Krijgt in de VS beperkte bioscooprelease vanaf 6 december, vanaf 31 januari 2020 op Apple TV+:

The Banker (2019)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.