• 155.417 films
  • 9.296 series
  • 27.653 seizoenen
  • 604.241 acteurs
  • 346.320 gebruikers
  • 8.760.663 stemmen

Pathé Pac filmfestival

zoeken in:

Rvdz

• 605 berichten
  • 2330 stemmen

Meestal laatste weekend september/eerste weekend oktober ja. Inderdaad beetje overkill aan "based on a true story" films, maar Honey Boy en Richard Jewell waren in ieder geval goed te doen.

DionneDarko

• 590 berichten
  • 5641 stemmen

Rvdzja ook nog stuk voor stuk gebaseerd op waargebeurde verhalen idd.

Thanks for the tip. Ga het in de gaten houden.

brawljeff

• 2751 berichten
  • 3064 stemmen

Ik ben benieuwd in welke vorm Pathé het PAC filmfestival deze keer gaat neerzetten. Verspreid over meerdere zalen? Ik heb sowieso het idee dat de opkomst voor dit festival steeds lager wordt, in ieder geval in Amersfoort. Hopelijk gaat het gewoon weer door.

Ook even een lijstje gemaakt van alle 108 films die, chronologisch, op dit festival gedraaid hebben. Er zitten toch wel een hoop pareltjes tussen hoor! Hoewel er de laatste 3 jaar weinig films tussen hebben gezeten die tot mijn favorieten zijn gaan behoren, behalve The Shape of Water. ‎PAC Film Festival, a list of films by brawljeff • Letterboxd

brawljeff

• 2751 berichten
  • 3064 stemmen

Het PAC festival is inmiddels omgedoopt tot het Pathé Film Festival. Ik denk dat dit dan de tweede editie is onder de nieuwe naam? De editie van September 2022 heb ik helaas moeten missen omdat ik iets anders in de planning had staan, maar de line-up was dan ook wel de minste tot nu toe.

Inmiddels is er ook een nieuwe editie aangekondigd op 5 februari en de kaarten zijn nu te koop. Met deze line-up ben ik er zeker weer bij!

Till (2022)

TÁR (2022)

A Man Called Otto (2022)

The Whale (2022)

Shaky

• 3495 berichten
  • 11836 stemmen

brawljeff schreef:

Inmiddels is er ook een nieuwe editie aangekondigd op 5 februari en de kaarten zijn nu te koop.

Verdorie, tweede keer op rij dat ik niet kan op de dag van het festival. Altijd enorm genoten van het PAC Festival, hoop dat ze het blijven voortzetten (ongeacht de naam).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.