- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wha ha...nee man. Het is een triest zooitje op die tribune. Verder dan een jelelelelelele (op het deuntje van wie niet springt die is geen/een jood ) komt dit zaadpubliek niet( en ook alleen als ze voorstaan). Het is echt diep en diep triest op de tribunes en het carnavals publiek neemt de overhand ook. Een reden voor vele fanatieke voetbalsupporters om verstek te laten gaan voor dit dagjesvolk evenementen.
Inderdaad. Ik krijg elke keer braakneigingen als ik zie wat voor schijtpubliek er op de wedstrijden van het Nederlands elftal afkomt. Laat ze aub in Thialf blijven.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Luis Suarez heeft Uruguay vrijdagavond persoonlijk langs Chili geloodst. De ster van Liverpool was goed voor alle vier de doelpunten: 4-0.
Chili-doelman Claudio Bravo hield zijn land in eerste instantie nog op de been en zag bovendien een inzet van Suarez op de lat uiteenspatten. Toch moest hij voor de pauze al twee tegentreffers incasseren.
De bezoekers leken na rust de aansluitingstreffer te maken, maar de scheidsrechter keurde het doelpunt af. Suarez maakte vervolgens ook zijn derde en vierde doelpunt van de avond.
Wat een held 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Suarez is gewoon absolute wereldklasse. Dat weet iedere Ajacied al een jaartje of 3, gelukkig merkt de rest van de wereld dit nu ook op.
PS: Wel spijtig voor Duitsland-NL dinsdag zeg. Vd Vaart geblesseerd en van Persie oververmoeid naar huis gegaan. Speel je toch een beetje met een incomplete ploeg. Zo'n topduel moet je juist op volle kracht kunnen spelen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is enigzins in balans, daar waar Lahm en Schweini ook ontbreken. Het zal sowieso een mooie pot worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch jammer, Duitsland uit zonder Vd Vaart, Robben, Afellay en van Persie. Dan mis je wel wat.
Weer een basisplaats voor dat renpaard Kuijt. Schrijnend wat hij tegenwoordig laat zien.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Berra en Miller doen De Boer en Bergkamp na.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerlijk gezegd mis ik Pieters het ergste van allemaal (eigenlijk van Bronckhorst, maar dat is een ander verhaal), want die kneus van een Braafheid was veruit de zwakste schakel van allemaal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wanneer hij eerst nog z'n man uitkapt, en de bal vervolgens in de kruising poeiert met buitenkant rechts; dan mag hij vergeleken worden met bovenstaande helden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eerlijk gezegd mis ik Pieters het ergste van allemaal (eigenlijk van Bronckhorst, maar dat is een ander verhaal), want die kneus van een Braafheid was veruit de zwakste schakel van allemaal.
Serieus? Braafheid deed het gister wel behoorlijk.
Gister was Kuijt met afstand de slechtste en heb ik me het meest geërgerd aan het balverlies van Boulahrouz.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Allebei de backs waren niet veel soeps. Betrapte me er zelfs op dat ik Van der Wiel miste. Zonder hem en Pieters ben je aanvallend ook meteen een stuk zwakker. En Babel is misschien wel leuk voor het laatste kwartier, maar in principe is het ook allemaal doelloos en vooral met oogkleppen op. Alleen Sneijder onttrok zich gisteren aan de malaise. Als ze dinsdag ook zo spelen, is een grote nederlaag niet uitgesloten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Logisch, want Oranje loopt de laatste jaren regelmatig tegen een grote nederlaag op. Ofniet? Oranje speelt echt niet elke interland top, maar de ondergrens ligt wel hoog. Niet winnen? Ieder geval niet verliezen. Dat komt meestal wel uit.
Gister was het inspiratieloos en slecht. Ik verwacht dinsdag veel strijd en fel spel. En dan staan de vedetten Sneijder en Huntelaar wel op en scoren ze.
Ik ga dinsdag voor 1-1 of 2-2. Het zal erg lastig worden daar te winnen, maar je moet er uiteraard wel voor gaan. Ik sluit het ook zeker niet uit.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik baseer me liever op de huidige vorm, en die is niet al te best. De Zwitsers liepen er steeds veel te makkelijk doorheen. Dat wordt door de Duitsers wel afgestraft (hoewel ik er niet aan twijfel dat er dan een scherper Oranje staat). En zonder twee degelijke backs, Robben of een Elia in vorm mis je ook veel creativiteit voorin. Je kunt niet alles op Sneijder leggen. Van der Vaart viel me gisteren ook erg tegen trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vd Vaart is toch geen echte controleur. Ik zou er 2 opstellen van de kern vBommel/deJong/Strootman.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Het commentaar na de derde goal
Veel erger wordt het inderdaad niet meer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat commentaar 
Na-na-na-nananana 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor de liefhebber; Engeland-Spanje om 18.15 op EL te kijken!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bange Bert heeft zijn droomuitslag weer eens te pakken 
Ik heb het niet gezien, maar zorgden Dirk en Nigel goed voor de balans? Ja toch zeker?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
FOK.nl / Nieuws / Jack: Genee achterbaks onderkruipsel / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl
Wat laat die kale slijmerd zich kennen zeg 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De teneur over Hiddink in de Vlaamse pers.
Ajax lijkt snelle uitweg voor in Turkije weggehoonde Hiddink.
Na de smadelijke nederlaag van Turkije gisteravond tegen Kroatië zijn de dagen van bondscoach Guus Hiddink zo goed als geteld. Bij onze Noorderburen gonst het van de geruchten dat Hiddink het roer van Frank De Boer zal overnemen bij het zwalpende Ajax van Vertonghen en Alderweireld.
Binnen Ajax is er voldoende draagvlak voor de wereldburger die zich al jaren thuisvoelt in de binnenstad van Amsterdam. Hij geniet het vertrouwen van Johan Cruijff en past eveneens in het ideale plaatje van de overige vier commissarissen, aangevoerd door bestuursvoorzitter Steven ten Have. Dat weet AD.nl.
Hiddink sprak de afgelopen jaren met enkele beleidsmakers van Ajax, maar tot samenwerking kwam het nooit. Dan stond hij weer onder contract bij de Russen of bij Chelsea. Dan waren het weer de Turken die benadrukten dat ze geen miljoenen euro's betalen voor iemand die er nog een baantje als directeur van Ajax bijneemt. Bovendien is er voor Hiddink ook altijd wel een functie bij PSV, de club waar hij in Nederland wegens successen in het verleden nog altijd mee geassocieerd wordt. Want Hiddink is een vakman en een prima uithangbord voor veel clubs. Maar natuurlijk geen Ajacied zoals Johan Cruijff, Michael van Praag, Theo van Duivenbode, Louis van Gaal of Marco van Basten.
Ook de naam van Louis van Gaal weer is gevallen. De oud-trainer en technisch directeur heeft zijn handen vrij, maar mag zich op z'n zachtst gezegd niet rekenen tot de vrienden van Cruijff. (ad/kh/hln.be)

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Belgische pers is weer slecht geïnformeerd. Hiddink zal niet de trainer van Ajax worden, maar de directeur, mocht hij komen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een smerige sliding van Ramos net. Met twee benen vooruit. En wat krijgt ie? Geel.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vond dit wel een mooie (voor meerderlei interpretatie vatbaar) foto.

Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Voor meerderlei interpretatie vatbaar? Hij heeft pijn of veinst pijn bedoel je?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ronaldo = koning. Ja, hij heeft maniertjes, ja hij is irritant. Maar wat een voetballer; kracht, techniek, spelvreugde, scorend vermogen. Wat een genot om dat te mogen aanschouwen, die heerlijk arrogante kop op dat goddelijke lijf, ik zou het voor geen goud willen missen. De beste Europese voetballer van de afgelopen 10 jaar, en alleen daarom al onmisbaar op een EK. Hoe jammer ik dat ook vind van Bosnië, die ook niet zouden misstaan op het eindtoernooi. Dat liever dan teams als Zweden, Ierland, Denemarken of Griekenland, maarja die hebben zich allemaal eerlijk gekwalificeerd.
Het blijven fantastische beelden, die 4-0 pandoering van Europees en Wereldkampioen Spanje:
Haha, 11 dronken Spanjolen en een woedende CR7 bij die laatste briljante actie, eindbaas 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Bijvoorbeeld.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hiddink: Ajax? Dat thema is allang klaar, dat doe ik niet - Sport - VK - volkskrant.nl
Weg bij de Turken, geen zin in Ajax...
KNVB, op de knietjes naar Guus en het kan nog wat worden, wat een buitenkansje... Guus Geluk ipv Bange Bert, tjongejonge als ze dit laten lopen zijn ze knetterdeknettergek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.