• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Enoh gaat de top nooit bereiken natuurlijk. Fysiek best aardig, maar hij heeft al moeite om met het niveau van de Eredivisie mee te kunnen.

Nu nog eventjes wachten tot Jol zich ook meldt voor El Hamdaoui.

De top hoeft ook niet (daarvoor heeft hij zich voetballend te weinig ontwikkeld), maar ik denk nog steeds dat hij bij een leuke subtopper in Europa mee kan. Everton, Stuttgart, Fiorentina, Malaga etc. Bij Ajax doet hij het heel behoorlijk. Ik snap dat het makkelijk is om te lachen om Enoh, omdat hij soms vreemde ballen passt en nog wel eens geel pakt, maar als je daar overheen kijkt, dan zie je toch wel een hele goede veroveraar. Ajax ging echt beter spelen toen Enoh de controleur werd zo rond oktober.

Overigens is zijn straf bij Kameroen teruggebracht van 2 naar 1 duels. En Eto'o van 15 duels schorsing naar 8 maanden

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wie lachte er om Tioté? Ik vond hem in Nederland al redelijk geweldig (alle Twente supporters waren lovend). Hij had meer talent en kan toch wel een tikkie beter voetballen. Fysiek zou Enoh de PL aan moeten kunnen, maar voetballend komt hij zwaar te kort.

Scheelt dat een hoop middenvelders in de PL er weinig van kunnen, dus dat scheelt

Kijk alleen eens bij de topteams, wat er oa bij Arsenal en Liverpool op het middenveld loopt. Dan moet Enoh best hoop houden.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens is zijn straf bij Kameroen teruggebracht van 2 naar 1 duels. En Eto'o van 15 duels schorsing naar 8 maanden

Wat neerkomt op 4 duels, dus mag Eto'o best blij mee zijn.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ben op z'n zachtst gezegd geen fan van het commentaar van Koert Westerman tijdens wedstrijden, maar dit is wel een mooi momentje:

YouTube - Het mooiste moment van 2011: Koert Westerman

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Dierenbescherming: ‘Laat ook cavia’s toe bij Ajax – Az’ - AFCA

Leverde op mijn Facebook 192 reacties op van mensen. Kijken of ze hier net zo controversieel zijn haha.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik snap dat het makkelijk is om te lachen om Enoh, omdat hij soms vreemde ballen passt en nog wel eens geel pakt,

Eerder om te huilen.

Ik begrijp niet dat je dit vol blijft houden over Enoh. Ik zou me echt doodergeren aan dergelijke spelers, die een bal niet over 5 meter kunnen passen. Wij hebben er trouwens genoeg van gehad de afgelopen seizoenen. Nu nog met Leerdam.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

rep_robert schreef:

Leverde op mijn Facebook 192 reacties op van mensen. Kijken of ze hier net zo controversieel zijn haha.

Haha, ik wou het net posten

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Eerder om te huilen.

Ik begrijp niet dat je dit vol blijft houden over Enoh. Ik zou me echt doodergeren aan dergelijke spelers, die een bal niet over 5 meter kunnen passen. Wij hebben er trouwens genoeg van gehad de afgelopen seizoenen. Nu nog met Leerdam.

Dat is ook ergerlijk, maar Enoh compenseert wel veel met andere dingen. Ik durf te stellen dat hij bij de pakweg 4, 5 belangrijkste basisspelers van Ajax behoort. Hij is individueel waardeloos, maar een onmisbare teamspeler. Zeker met Eriksen en Janssen voor hem, die regelmatig balverlies hebben.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Je hebt gelijk als je zegt dat eenzelfde type speler onmisbaar is. Enoh compenseert zijn voetbalonvermogen niet genoeg, naar mijn inziens. Zeker niet op zo'n positie - als back zijnde kun je er nog mee wegkomen (zie Leerdam de laatste maanden).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je hebt gelijk als je zegt dat eenzelfde type speler onmisbaar is. Enoh compenseert zijn voetbalonvermogen niet genoeg, naar mijn inziens. Zeker niet op zo'n positie - als back zijnde kun je er nog mee wegkomen (zie Leerdam de laatste maanden).

Als back kom je er juist moeilijk mee weg, zie bv Anita. Levert een hoop ellende op als je backs niet goed genoeg zijn. Enoh heeft in principe maar 1 taak, ballen afpakken en inleveren bij spelers die wel kunnen voetballen. En dat doet hij op zich naar behoren. Enoh is, met een bekend voetbalwoord, goed voor de balans. Janssen werd als controleur bv overlopen, Enoh niet. Hij is snel, hij is actief, hij vind het niet erg om dit te doen en hij is er redelijk succesvol mee. Het wordt pas kwalijk als hij ook denkt dat hij mee moet doen met de opbouw. Heel soms denkt hij dat, levert meestal gevaarlijk balverlies op.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De geruchten over Theo Bos die ernstig ziek zou zijn blijken op waarheid gebaseerd te zijn, helaas.

FC Dordrecht-trainer Theo Bos reageert op ziekte - fcdordrecht.nl

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Eerder om te huilen.

Klopt, maar in de CL was hij toch wel een van de betere spelers. Het lijkt wel alsof hij die bepaalde prikkel nodig heeft. Uitmuntend tegen Real spelen, gigantisch veel ballen afpakken. Vervolgens in de wedstrijd tegen RKC daarna kan hij nog geen bal goed spelen. Vreemde speler blijft het.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als back kom je er juist moeilijk mee weg, zie bv Anita. Levert een hoop ellende op als je backs niet goed genoeg zijn. Enoh heeft in principe maar 1 taak, ballen afpakken en inleveren bij spelers die wel kunnen voetballen. En dat doet hij op zich naar behoren. Enoh is, met een bekend voetbalwoord, goed voor de balans. Janssen werd als controleur bv overlopen, Enoh niet. Hij is snel, hij is actief, hij vind het niet erg om dit te doen en hij is er redelijk succesvol mee. Het wordt pas kwalijk als hij ook denkt dat hij mee moet doen met de opbouw. Heel soms denkt hij dat, levert meestal gevaarlijk balverlies op.

Als zo wilt spelen als Ajax dat wil, heb je een CVM nodig die ook kan ballen. Iets wat Enoh niet kan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Als zo wilt spelen als Ajax dat wil, heb je een CVM nodig die ook kan ballen. Iets wat Enoh niet kan.

Ik had ook liever Strootman daar gezien ja, maar met Enoh lukt het ook wel. Maar je hebt gewoon spelers nodig die voor de balans zorgen. Begin deze eeuw hadden we Galasek. Ook geen wondervoetballer, maar wel de belangrijkste schakel van de ploeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een CVM hoeft ook niet echt te kunnen voetballen, zolang ie de gaten dichtloopt en ballen veroverd is het goed. Maar dat is Nederland, het land waar zelfs de keeper mee moet kunnen voetballen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De beste voetballers spelen op het middenveld. Ook al is er tegenwoordig de moderne CVM die voornamelijk ballen af moet pakken en inleveren. Afpakken lukt Enoh nog wel. Inleveren trouwens ook, alleen dan aan de tegenstander (degene die wel kunnen voetballen dus ).

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik had ook liever Strootman daar gezien ja, maar met Enoh lukt het ook wel. Maar je hebt gewoon spelers nodig die voor de balans zorgen. Begin deze eeuw hadden we Galasek. Ook geen wondervoetballer, maar wel de belangrijkste schakel van de ploeg.

Galasek kon 100x beter voetballen dan Enoh. Wat dat betreft is Galasek nog onderschat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Galasek was een fijne voetballer, maar ook maar een modale. Zijn kwaliteiten lagen meer in het leiderschap.

Bij Enoh liggen de kwaliteiten vooral bij zijn fysiek en zijn drive. Ben het verder wel met NW eens. Op die plek hoef je op zich niet altijd een wereldspeler te zijn, als je maar de ploeg beter maakt. Verder is 1 Enoh ook genoeg voor in een ploeg. Als je er meer hebt dan lijkt het spel nergens meer op.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Almighty schreef:

AZ accepteert CSKA-bod op Wernbloom - VoetbalPrimeur.nl

Dramatisch onderhandeld weer van AZ zeg. €3 miljoen vangen voor één van de beste spelers van de Eredivisie terwijl die malle Russen zonder twijfel €6,5m neerleggen voor Musa.

We kunnen de titel, voor zover we nog enige kans hadden, nu definitief vaarwel zeggen.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Hij heeft nog een half jaar contract toch? Kan me vaag herinneren dat Affelay (10 keer beter) voor een miljoen minder wegging.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nope, anderhalf jaar.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Hadden jullie Marcel Brands nog maar.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Waar is mijn club mee bezig !

Wernbloom : een belangrijke basis-kracht van de nummer 1 van Nederland verkopen voor een minimaal bedragje van 3 mil Fail !

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Maakt ie het seizoen niet af dan?

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

Ook met hem komt AZ niet bij de eerste 5 is verder een vrij matig elftal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vanaf 4.20

En dan maar blijven roepen dat het aan de kwaliteiten van de tegenstander ligt dat de opbouw ´wel eens´ niet lukt. Het is gewoon pure onkunde en bijna een schande, dat ´voetballen van achteruit´.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat heeft het in godsnaam voor zin he? Ik word er onderhand strontziek van, dat soort onzin achterin.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.