• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Waar is mijn club mee bezig !

Wernbloom : een belangrijke basis-kracht van de nummer 1 van Nederland verkopen voor een minimaal bedragje van 3 mil Fail !

Ik hoop nog op een hoger bedrag. Het blijft de Telegraaf natuurlijk die het bericht de wereld in heeft geholpen...

In ieder geval is het klote, want zo'n goede vervanger als hem vind je nooit meer. Dit opent echter wel mogelijkheden om een middenveld met Elm, Martens en Maher neer te zetten. Maar Gert-Jan zal jonge juffrouw Falkenburg daar wel neerzetten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Sjongejonge, gaan we nu ook al een trainingspotje beoordelen? Het was wel duidelijk dat dit een veredelde training was. En laten we positief zijn, zo leert Vermeer eens een bal aannemen en goed wegtrappen

Soms denk ik dat Quido een Feyenoorder of PSVer is. Sterker, de meeste niet-Ajacieden posten hier nog vaker wat aardigs over Ajax itt hem.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ruilen? NW zou een prima Ajacied kunnen zijn, Quido past wel bij Feyenoord!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Moet je nou echt gelijk weer zo lullig gaan doen .

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Quido is op en top Ajacied.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ik hoop nog op een hoger bedrag. Het blijft de Telegraaf natuurlijk die het bericht de wereld in heeft geholpen...

In ieder geval is het klote, want zo'n goede vervanger als hem vind je nooit meer. Dit opent echter wel mogelijkheden om een middenveld met Elm, Martens en Maher neer te zetten. Maar Gert-Jan zal jonge juffrouw Falkenburg daar wel neerzetten.

In de jeugd speelde Maher doorgaans veel op die positie, dus ik hoop dat hij daar komt te spelen. ( Ook benieuwd als hij het fysiek een zou kunnen) Maar ik verwacht ook Falkenburg of Ortiz.

Er waren eens tijden dat AZ flink kon verdienen aan transfers denk aan Koevermans,Steinsson etc...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

stfuympos schreef:

Quido is op en top Ajacied.

In hart en nieren. Het niveau doet me gewoon pijn aan de ogen. Zelfs in rampjaren als 99-00 heb ik zelden zoiets beschamends, visieloos en zonder potentie/verbetering gezien.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Je zal moeten accepteren dat 1995 voorbij is. Het Eredivisie niveau is gedaald en de jeugdopleiding van Ajax levert te veel eenheidsworsten af. Het is niet voor niets dat Cruijff zijn kruistochten verder zet.

Het is gewoon vervelend hoe extreem negatief je echt altijd bent. Ik denk niet dat je hier 5 positieve berichten over Ajax ooit hebt gepost, ook als er wel aanleiding toe was. Wint Ajax met 5-0, dan zeur jij over gemiste kansen of een matig kwartiertje ergens. En nu krijg ik vast het verwijt dat ik te positief ben, maar ik weiger dan ook een ''het glas is half-leeg'' mens te zijn. Dat lijkt me echt heel vervelend.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dat terugtikken en rondspelen achterin is natuurlijk onderdeel van de speelwijze die Cruijff zo graag weer terugziet bij Ajax, het Barcelona spel. Dit gaat natuurlijk pas exceleren als we een paar jaar verder zijn en alle gelederen van de jeugd hier dag in dag uit op oefenen.

Ondanks dat zou een beetje prof team dit inmiddels toch wel redenlijk onder de knie moeten hebben maar het probleem ligt naar mijn inziens gewoon bij de huidige selectie.

Een Ajax1 dat ik eerlijk gezegd in mijn 23 jarige bestaan nog nooit zo slecht heb gevonden.

Ik bedoel we hebben niet een spits nu Sigthorsson geblesseerd is. We hebben 2 goede centrale verdedigers maar buiten Toby en Jan hebben we alleen vervangers van niveau topklasse als cv. Op het middenveld en in de aanval komt de gemmidelde lengte niet boven de 1.60 en lopen er veels te veel van dit soort dwergen rond in de selectie. En als klap op de vuurpijl nog een keeper ala Vermeer.

Persoonlijk ben ik meestal wel positief maar ik kan Quido best begrijpen dat zijn glas momenteel half-leeg is.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is gewoon vervelend hoe extreem negatief je echt altijd bent. Ik denk niet dat je hier 5 positieve berichten over Ajax ooit hebt gepost, ook als er wel aanleiding toe was.

Jij bent exact het tegenovergestelde. Moeten we dat wel accepteren dan?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

mikoz schreef:

Dit gaat natuurlijk pas exceleren als we een paar jaar verder zijn en alle gelederen van de jeugd hier dag in dag uit op oefenen.

Dat gaat dus nooit meer gebeuren in Nederland. Als we een paar jaar verder zijn, zijn de beste spelers allang verkocht aan grotere competities, waar het geld zit.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Jij bent exact het tegenovergestelde. Moeten we dat wel accepteren dan?

Ik doe (in mijn ogen) beide dingen. Zeuren over Ajax, maar ook zeggen als het goed is. Hij klaagt alleen maar. In mijn ogen ben je ook supporter om eens plezier aan je club te beleven. Laatste 2 seizoenen toch CL gespeeld, vorig seizoen de titel gepakt, ik zie Ajax genoeg goals scoren en we doen ook nu weer mee om de 1e plek. En er valt genoeg aan te merken, maar om nu zelfs al verzuurd te komen posten na aanleiding van een veredeld trainingspotje Ajax-Almere waar de spelers vooral weer ritme op moeten doen, kom zeg.

PS: Voor de voetballiefhebbers met Eredivisie Live; om 14.00 uur zenden ze Man Utd-Man City uit voor de Engelse FA Cup. Ben benieuwd, vrees dat City hem wint.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De Engelse media heeft het allemaal goed uitgezocht

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Waarschijnlijk hadden ze die fout ook gemaakt toen het gerucht speelde dat Chelsea (?) een bod van 15 miljoen over had voor Anita. Toen bedoelden ze Enoh natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Tot zover de Manchester derby. Rooney maakt 1-0, minuut later Kompany rood voor inkomen met 2 gestrekte benen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

0-3 Man Utd al voor de rust

Zou leuk zijn als dit ook 1-6 wordt.

PS Voetbalzone - Scholes herziet pensioen en tekent weer bij Man Utd

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Wel opvallend dat City zelfs met een man minder nog een klasse beter was. Al was te verwachten dat het mannetje minder hun hard zou opbreken.

Overigens ook balen voor Nigel. Mag die eindelijk weer een keer meedoen verliezen ze alweer. Begint een beetje de story of De Jongs te worden bij City. Is een aflopende zaak daar vrees ik.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

City was niet echt beter, hadden alleen meer balbezit. Maar volgens mij hebben ze 0 echte kansen gehad. 0-3 is natuurlijk geflatteerd, maar het is niet gek na 1-0 en een rode kaart. De Jong speelt niet zo best nee, zal bij de 0-2 er ook niet helemaal goed bij. Maar voor hem zullen zat clubs komen. Hij lijkt me wel wat voor Chelsea.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die rode kaart was wel bizar zeg... wat dacht die vent??

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat het 2 gestrekte benen was. Wat ook wel klopt. Je kan twijfelen over de kaart, maar ik vond het niet heel gek. De verontwaardiging nu over die kaart zal er vast zijn omdat het na 12 minuten gegeven is, waardoor de wedstrijd voorbij was. Als deze was gegeven bij 3-0 achter in de 91e minuut, dan had niemand gezeurd.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vind het nogal betuttelend én droevig, was boven alles een tackel die je heel goed aan zag komen. Hoogstens geel, maar een waarschuwing was -natuurlijk- het meest logische geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens met jeroentjuhhhhh. Een felgele maar verre van een licht rode. Met een man minder was het al moeilijk maar wel erg mooi dat je met een man minder toch nog beter speelde. Alleen dat veldoverwicht breekt je gewoon op, vooral als je nog bijna een hele wedstrijd moet spelen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Scholes weer speeltijd, prachtig!

En City met een knappe comeback, 2-3 nu.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eigenlijk m ag je hopen dat de gelijkmaker valt. Wat een laf voetbal zeg, je staat met een man meer. Probeer dan te voetballen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lol @ referee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

City had recht op een penalty net. Sowieso verdienen ze nu wel de 3-3. United erg matig na de rust zeg.

Het is wel een enorm leuke wedstrijd. Spannend, hoog tempo en 5 goals.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een schandalige pot van Man U, een 0-3 voorsprong bijna weggegeven tegen 10 man, referee die niet capabel is maar wel een erg hoge amusementswaarde.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Man city is toch een erg sterk team. Echt bizar dat ze niet de volgende ronde van de CL hebben gehaalt.

De Jong speelde een erg sterke 2de helft ! Zie hem toch liever dan Strootman op de CV plek in oranje.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Nog wel ja. Strootman is wel een goede voor de toekomst. Andere type speler uiteraard. Meer een Cocu of van Bommel. Leroy Fer kan een nieuwe Nigel de Jong worden, al zijn dat niet direct dezelfde type voetballers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.