• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.305 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wist niet dat jij de provincie in ging

Je hebt gelijk, ik ga weer terug.

't begint te rieken!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Dat homo idee _O

Gieren brullen. Hoe ga je bewijzen dat je homo bent dan?

En die homoseksuelen altijd maar zeggen dat ze als aparte groep worden benaderd terwijl ze juist normaal zijn, maar als het ze uitkomt zijn ze opeens weer anders... Ongelofelijk.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Pitakaas schreef:

Hoe ga je bewijzen dat je homo bent dan?

Ongeveer op dezelfde manier als bij het Jodenschap. Alleen heb je als homo 3 sterren ipv 1.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pitakaas schreef:

En die homoseksuelen altijd maar zeggen dat ze als aparte groep worden benaderd terwijl ze juist normaal zijn, maar als het ze uitkomt zijn ze opeens weer anders... Ongelofelijk.

Hoezo een complete bevolkingsgroep kam scheren.....

Ik heb zelf jaren op de site gezeten die het huidige voorstel geopperd heeft, om uiteindelijk tot de conclusie te zijn gekomen dat het een stel provoceurs en huilerds zijn. Objectieve journalistiek komt niet voor in het woordenboek bij de redactie van Gay.nl. Niets meer dan mediageile personen die iedere kans aangrijpen om zichzelf in de schijnwerpers te zetten.

Je zult verbaasd zijn hoeveel homo´s zich distantiëren van deze onzinnigheden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik heb zelf jaren op de site gezeten die het huidige voorstel geopperd heeft, om uiteindelijk tot de conclusie te zijn gekomen dat het een stel provoceurs en huilerds zijn. Objectieve journalistiek komt niet voor in het woordenboek bij de redactie van Gay.nl. Niets meer dan mediageile personen die iedere kans aangrijpen om zichzelf in de schijnwerpers te zetten.

Jaren op die site gezeten? Jij bent dus wel homo? Niet negatief bedoeld verder hoor. Al is dit een ietsiepietsie offtopic

Het lijkt me ook een slechte zaak om mensen in hokjes te stoppen. Homo's willen juist geaccepteerd worden als net zulke normale mensen als hetro's (wat ze ook zijn), dan is het vreemd dat je steeds mensen hebt die weer aparte homodingen willen zien. Ik snap die Gay Pride ook al nooit. Dankzij zulke weirde dagen blijven mensen homo's als apart zien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Jaren op die site gezeten? Jij bent dus wel homo? Niet negatief bedoeld verder hoor. Al is dit een ietsiepietsie offtopic

Het lijkt me ook een slechte zaak om mensen in hokjes te stoppen. Homo's willen juist geaccepteerd worden als net zulke normale mensen als hetro's (wat ze ook zijn), dan is het vreemd dat je steeds mensen hebt die weer aparte homodingen willen zien. Ik snap die Gay Pride ook al nooit. Dankzij zulke weirde dagen blijven mensen homo's als apart zien.

Dat is wat ik zeg. Gay.nl profileert zich als een beweging die het beste voorheeft met homo's en strijdt voor gelijke rechten, maar intussen wel pleit voor homo's in de Arena etc. Zie je de dubbelzinnigheid? Maar dit gaat inderdaad off-topic. En ja, ik ben homo; maar het merendeel van de vaste users op deze site wist dat volgens mij al.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik wist het niet hoor. Niet dat het verder wat uitmaakt

Ajax doet er ook goed aan al die verzoeken af te wijzen. Het levert dan nog meer verontwaardiging op, want ik snap wel dat de mannelijke bezoekers best balen dat ze nu uitgesloten worden door die KNVB straf.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ik begrijp er geen snars meer van!

Labyad wil weg...

... en Labyad wil blijven.

Zolang hij maar niet gratis de deur uit loopt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Het lijkt me wel logisch. Hij wilde graag weg, maar juridisch gezien heeft PSV denk ik gelijk, dat besefte hij en nu zegt hij graag te blijven omdat het niet anders kan. En om de supporters te pleasen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

De supporters pleasen had hij wat eerder mogen doen want heeft vanmiddag al een fluitconcertje over zich heen gekregen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Natuurlijk wilde hij weg, anders had hij het hele Sporting verhaal wel vanaf het begin ontkracht. Maar zo wispelturig als de voetbalwereld is, als hij over twee weken de winnende maakt is alles weer vergeten en vergeven.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

PSV: sportief succes nodig voor zwarte cijfers - VoetbalPrimeur.nl

Die aankopen van PSV hadden toch geen risico, depri? Ik zei het nog, ze hadden beter met dat geld schulden kunnen aflossen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Daarom zeg ik ook juist dat het belachelijk is.

Ik heb zelf toevallig 1 homo gesproken (geheel toevallig ook Ajacied) en die schaamt zich de ogen uit z'n kop.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Sneijder toch bij ManU, Jol wil Enoh ophalen | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl

Als ik F. de Boer was, zou ik hem persoonlijk afzetten in Londen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Almighty schreef:

Die aankopen van PSV hadden toch geen risico, depri? Ik zei het nog, ze hadden beter met dat geld schulden kunnen aflossen.

Haha, die laatste alinea is echt te triest.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Zou fantastisch zijn voor Sneijder (qua ontwikkeling & niveau) en indirect voor het NL elftal.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Almighty schreef:

Die Jol.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Almighty schreef:

Er staat dan ook niet dat het een risico is, alleen dat er dan nog meer gesaneerd moet worden.

PSV heeft ervoor gekozen om het reddingsplan over een langere periode uit te smeren om zodoende de komende jaren mee te kunnen blijven doen om de prijzen. Daarbij wordt er dan vanuit gegaan dat je eens in de zoveel tijd ook zo'n prijs pakt.

Geen enkele topclub (behalve Ajax dan misschien door hun enorme transferopbrengsten) kan het zich veroorloven om langere tijd zonder prijzen te zitten, daar zal een prijs voor moeten betaald worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoop in ieder geval van harte dat psv dit jaar geen CL haalt.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik hoop niet dat Wernbloom AZ voor máár 3 miljoen gaat verlaten. AZ moet eens hard-onderhandelen en er 6 miljoen uitslepen.

VVV-Venlo krijgt er met alle rispect al 5 mil uit Musa.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Feyenoord bevestigt belangstelling voor Goossens | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Dat wordt na competitie voor NEC voor diegene die daar aan twijfelde.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hij komt toch pas in de zomer, mocht het zover zijn tenminste?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

The Almighty schreef:

Als ik F. de Boer was zou ik het blokkeren en Enoh lekker minimaal nog 1,5 jaar houden. De enige middenvelder die fysiek echt mee kan met de top en daarnaast een geweldige balafpakker. Zijn minpunten zijn bekend, maar zijn pluspunten ook. Ajax mist juist een type Enoh als ze hem gaan verkopen. Als Boilesen weer inzetbaar is, dan komt Anita, best jammer, op de bank als ik het moest bepalen. Momenteel verkies ik Enoh boven hem, zolang hij simpel blijft spelen.

PS: Zie net dit filmpje, training van Zlatan met Milan in Dubai. Wonderschoon Zlatan blijft mijn favoriete spits, altijd onberekenbaar en geniaal.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Wat was het weer een drama gisteren met Ajax tegen Almere City.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Enoh gaat de top nooit bereiken natuurlijk. Fysiek best aardig, maar hij heeft al moeite om met het niveau van de Eredivisie mee te kunnen.

Nu nog eventjes wachten tot Jol zich ook meldt voor El Hamdaoui.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er werd ook gelachen om Tioté maar in de PL kan je je snel ontwikkelen en Tiote is nu één van de beste CVM's van de wereld (ja, ok, ik ben een fanboy ). Zie het ook niet snel gebeuren maar het zou zomaar kunnen, en Enoh's manier van spelen is wel gemaakt voor Engeland. Veel waar hij nu voor terug gefloten wordt door de ref wordt in Engeland gewoon toegestaan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Wie lachte er om Tioté? Ik vond hem in Nederland al redelijk geweldig (alle Twente supporters waren lovend). Hij had meer talent en kan toch wel een tikkie beter voetballen. Fysiek zou Enoh de PL aan moeten kunnen, maar voetballend komt hij zwaar te kort.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ook, en het is waar rond twente waren ze behoorlijk lyrisch maar daarbuiten werd ie schromelijk onderschat. Toen ie de transfer naar Newcastle afdwong werd er in meerdere programma's om gelachen (al twijfel ik nu weer).

Ik denk het ook, wordt dus gewoon stofzuigen en bal inleveren. Meer verwachten ze ook niet van je als CVM, al is zijn voetballend vermogen wel heel laag ja.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Hoop in ieder geval van harte dat psv dit jaar geen CL haalt.

Die 10-0 zit je nog steeds dwars he

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.