- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kun je dat zelf niet invullen?
De afkeer die sommige mensen hier van de man hebben zou ervoor kunnen zorgen dat ze niet zozeer de foto mooi vinden maar het beeld van een geblesseerde C. Ronaldo waarderen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De afkeer die sommige mensen hier van de man hebben
Gunst. Afgunst.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Gunst. Afgunst.
In die discussie ga ik mij niet wagen. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Kun je dat zelf niet invullen?
De afkeer die sommige mensen hier van de man hebben zou ervoor kunnen zorgen dat ze niet zozeer de foto mooi vinden maar het beeld van een geblesseerde C. Ronaldo waarderen.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Ronaldo = koning. Ja, hij heeft maniertjes, ja hij is irritant. Maar wat een voetballer; kracht, techniek, spelvreugde, scorend vermogen. Wat een genot om dat te mogen aanschouwen, die heerlijk arrogante kop op dat goddelijke lijf, ik zou het voor geen goud willen missen. De beste Europese voetballer van de afgelopen 10 jaar, en alleen daarom al onmisbaar op een EK. Hoe jammer ik dat ook vind van Bosnië, die ook niet zouden misstaan op het eindtoernooi. Dat liever dan teams als Zweden, Ierland, Denemarken of Griekenland, maarja die hebben zich allemaal eerlijk gekwalificeerd.
Het blijven fantastische beelden, die 4-0 pandoering van Europees en Wereldkampioen Spanje:
(embed)
Haha, 11 dronken Spanjolen en een woedende CR7 bij die laatste briljante actie, eindbaas
En onmisbaar op het EK, ja als kiespijn.
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Heb liever een irritante voetballer die wel presteert dan een voetballer die niets presteert en dan nog het lef heeft om irritant te doen. Eerst verdienen dan irritant doen 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Volgens mij had het WK ook best zonder Ronaldo gekund. Kan me buiten die onbedoelde goal tegen Noord-Korea niets van hem herinneren. Beetje het nadeel als je als sterspeler in een matig team moet figureren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Guusje Hiddink ole ole!
Voetbalzone - 'Hiddink bij vertrek uit Turkije aan de slag in RvC van Ajax'
Hiddink ziet Ajax niet meer als optie | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl 
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Als hij naar Ajax gaat is de kans sowieso weer groot dat hij bij Ajax ook na 1 of 2 jaar zal vertrekken. Ajax is onbegonnen werk.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voorspelling voor dinsdag?
Zal wel een saaie gelijkspel worden, hecht ook echt geen waarde aan de uitslag. Je mist zowat een topvoorhoede (van Persie, van der Vaart, Affelay en Robben). Je zult zien, dat als Nederland wint dat wij opeens topfavoriet zijn maar als Nederland verliest dat zij er niks van kunnen.
Gister trouwens Spanje gezien, wat een takke wedstrijd. Ik las lof over Engeland op Vz, maar die Engelse speelde gewoon hartstikke slecht. Een vriendschappelijk pot houden en dan niet willen voetballen. 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wha ha...nee man. Het is een triest zooitje op die tribune. Verder dan een jelelelelelele (op het deuntje van wie niet springt die is geen/een jood ) komt dit zaadpubliek niet( en ook alleen als ze voorstaan). Het is echt diep en diep triest op de tribunes en het carnavals publiek neemt de overhand ook. Een reden voor vele fanatieke voetbalsupporters om verstek te laten gaan voor dit dagjesvolk evenementen. Sfeer is er helaas nooit geweest de laatste jaren.
Overigens niks mis met Zwitserland, zij durven te voetballen en zijn regelmatig dreigend. Beter dan een kansloos ploegje dat zich ingraaft.
Misschien wel voor het eerst dat ik het 100% met jou eens bent. 
Wat een verschrikkelijk carnavalspubliek zit er op de tribunes zeg. Als het goed gaat gaan zij polonaise lopen maar als het wat minder gaat gaan zij fluiten. Ik hoop altijd dat Nederland slecht speelt tijdens een vriendschappelijke wedstrijd, zodat hun lekker geen waar voor hun geld hebben gekregen. 
Misschien dat Nederland een keertje wel wat meer geluk heeft op een toernooi, als het publiek erachter gaat staan. Ik heb zo'n graftakke hekel aan dat publiek. Perfecte voorbeeld was EK 2008. Zingen, zingen en zingen, maar toen kwamen de Russen. Stonden voor tegen Oranje, je hoorde dat verschrikkelijk publiek niet meer, toen werd het 1-1 en liepen zij weer polonaise.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Denk dat ik maandag VI maar ga overslaan, nadat ik dit heb gezien:
'Bezorg Johan Derksen de Loden Leeuw' - TV & Radio - AD
Die hele johan derksen kan je gewoon niet meer serieus nemen, waarschijnlijk 2 vervelende gasten en dan gewoon anderhalf uur naar niks kijken.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Voorspelling voor dinsdag?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nog meer publiciteit voor VI. Ze wrijven allemaal in de handjes daar in de studio.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Misschien wel voor het eerst dat ik het 100% met jou eens bent. 
.
Ik zei ook al dat redelijk fanatieke supporters van bijna alle Nederlandse clubs er een hekel aan hebben, bij andere landen zie je vaak veel (grote) groepen van clubs bij interlands hun land vertegenwoordigen. In Nederland niet..we willen er als voetbalsupporter eigenlijk niet mee geassocieerd worden. Wat dat betreft is het gelukkig ook niet moeilijk om op 1 lijn te liggen 
Terwijl de media altijd maar van hosanna spreekt en de gewone man dat nooit een stadion bezoekt het allemaal wel prachtig vindt. Want er zijn immers nooit "hooligans" bij Oranje(ook al hebben zij ook genoeg gesloopt bij die 2e plaats huldiging).
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Achja, dat verwachten wij allemaal als Nederland tegen grote tegenstanders speelt, maar het valt altijd wel mee. Weet niet eens of ik ga kijken, geloof het allemaal wel.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nog meer publiciteit voor VI. Ze wrijven allemaal in de handjes daar in de studio.
Dat is waar, het is alleen jammer dat Derksen zijn 'ziel' daarvoor verkoopt aan de duivel.
Altijd maar comentaar op het media wereldje en altijd Wilfred en Advocaat afzeiken omdat zij voor het geld kiezen. Totaal ongeloofwaardig.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Moet ik dat ontcijferen voor je of is het wel duidelijk
?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Laugh my fucking ass off?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Dat is waar, het is alleen jammer dat Derksen zijn 'ziel' daarvoor verkoopt aan de duivel.
Altijd maar comentaar op het media wereldje en altijd Wilfred en Advocaat afzeiken omdat zij voor het geld kiezen. Totaal ongeloofwaardig.
Nee hoor, Derksen komt er eerlijk voor uit(heeft het ook al in de studio gezegd). Genee en Advocaat bv. verkopen er een lulverhaal om heen. Is toch wel wat anders 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat je ook van Derksen vindt; dat het een commerciële gigolo is heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken. De man doet alles voor de centjes, en geef hem eens ongelijk.
Oh en dinsdag gaat de Mannschaft het treurige sinaasappeltje ouderwets von Baumwolle geven 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nooit zo'n goed gevoel aan een verlies over gehouden. Heer en meester zijn in de thuishaven van Engeland. Enige kanttekening was dat je de pot niet wint en niet scoort. Maar zal wel het gebrek aan focus van een oefenpotje zijn. Engeland blij maar ze kunnen beter het opvatten als een waarschuwing. Straks op het toernooi win je zo pot nooit.
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Nooit zo'n goed gevoel aan een verlies over gehouden.

Waarom doe ik me dit toch zelf weer aan. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nooit zo'n goed gevoel aan een verlies over gehouden. Heer en meester zijn in de thuishaven van Engeland. Enige kanttekening was dat je de pot niet wint en niet scoort. Maar zal wel het gebrek aan focus van een oefenpotje zijn. Engeland blij maar ze kunnen beter het opvatten als een waarschuwing. Straks op het toernooi win je zo pot nooit.
Spanje had moeten winnen inderdaad, heb de hele pot gezien. Moet wel zeggen dat het Spaanse spelletje me begint te irriteren. Ze overdrijven dat tikken nu wel heel erg. Ze mogen ook wel eens een keer op goal schieten of een afstandsschot doen. Maar verder echt een topteam. Wedstrijd was helaas wel saai. Spanje speelde ongeïnspireerd en Engeland...die kunnen er echt helemaal niks van. Zelden zo'n technisch beperkte ''topploeg'' gezien 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje had moeten winnen inderdaad, heb de hele pot gezien. Moet wel zeggen dat het Spaanse spelletje me begint te irriteren. Ze overdrijven dat tikken nu wel heel erg. Ze mogen ook wel eens een keer op goal schieten of een afstandsschot doen. Maar verder echt een topteam.
Eens. Dat tikkie takkie wordt ook wel erg overdreven, ook bij een grote doelkans maar door willen blijven combineren. Je kan het ook overdrijven. Dit komt je ooit duur te staan natuurlijk.
Ook eens. Oefenpotten zijn nu niet meer dan een veredeld trainingspartijtje, het mag wel een pak serieuzer genomen worden. Het interesseert ze echt helemaal niets, best wel jammer. Engeland is wel schrijnend idd, behoorlijk manjke ploeg. Ik lig er ook niet bepaald wakker van van dit Engeland.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat manco had Spanje overigens in 2010 ook al. Prima veldspel, maar op zich weinig kansen (vergeleken met het potentieel dat ze hebben) en al helemaal weinig goals. Geloof dat ze in de KO fase alles met 1-0 hebben gewonnen. Op zich geen punt, maar Spanje kan beter. Het Barcelona spelletje spelen wordt nu wel heel erg overdreven. Ik betrap me er gewoon op dat het wat begint te vervelen, hoe knap het ook is. Want dat is het natuurlijk wel. Verder wel een heerlijke ploeg zeg. Zelfs de minste spelers van die selectie beheersen het combinatiespel tot in de puntjes.
Ik zou er alleen wel eens over na gaan denken om Torres erbuiten te zetten. Geen idee wat hij heeft, maar het lijkt al 2 jaar nergens meer op.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Torres is qua scoredrift nooit echt topnotch geweest.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.