• 16.054 nieuwsartikelen
  • 179.177 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.666 acteurs
  • 199.343 gebruikers
  • 9.394.752 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Echt een saaie, slechte wedstrijd. Niet om aan te zien. Het hoogtepunt is die corner van Sneijder op Vd Vaart die hem dan in een keer op doel schiet, daarmee is alles gezegd.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En de Belgen na 50' 2-0 voor tegen Roemenië met een zuivere goal van Witsel afgekeurd wegens vermeend buitenspel. Live op Canvas.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

DIe Kuijt moet je toch nooit meer in de basis zetten zeg. Wat een vreselijke speler is dat toch ook zeg. De tranen springen me in de ogen.

En wat een misser van vPersie zeg. Slecht.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Nette 0-0 waar veel meer had ingezeten. Wat zijn er een hoop kansen verprutst zeg. Degene die Bosnië graag zouden willen zien op een EK zouden deze wedstrijd gezien moeten hebben. Wat een saai en inspiratieloos team is dat zeg. Ik zei het 2 jaar geleden al, en nu weer.

Thuis nu gewoon winnen en we zijn er weer bij.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Nette 0-0 waar veel meer had ingezeten. Wat zijn er een hoop kansen verprutst zeg. Degene die Bosnië graag zouden willen zien op een EK zouden deze wedstrijd gezien moeten hebben. Wat een saai en inspiratieloos team is dat zeg. Ik zei het 2 jaar geleden al, en nu weer.

Thuis nu gewoon winnen en we zijn er weer bij.

Je doet net of Portugal een leuk en sprankelend team is. Beetje meer respect is wel op zijn plaats, Bosnië speelt ook niet voor niets play offs.

Kan nog alle kanten op met 0-0. Portugal scoort ook moeizaam en krijgt te makkelijk goals tegen. Bosnië speelde uit bij Frankrijk ook 1-1.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dat mensen durven te fluiten als iets niet lukt. Dit treurige volk heeft geen recht om te fluiten. Staan er nooit achter, alleen bij succes

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gruwelijk saaie wedstrijd zeg. Het sprankelt niet. Kuijt speelt vreselijk en er zijn weinig kansen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Je doet net of Portugal een leuk en sprankelend team is. Beetje meer respect is wel op zijn plaats, Bosnië speelt ook niet voor niets play offs.

Kan nog alle kanten op met 0-0. Portugal scoort ook moeizaam en krijgt te makkelijk goals tegen. Bosnië speelde uit bij Frankrijk ook 1-1.

Portugal is inderdaad een stuk sprankelender dan Bosnië. Wij hebben meer dan een speler rondlopen die iets moois kan met de bal. Vanavond ook eindelijk weer eens mooie combinaties gezien, zoals het Portugal betaamt.

En zo moeizaam scoort Portugal niet. Haal de doelsaldi er maar eens bij.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Portugal is inderdaad een stuk sprankelender dan Bosnië. Wij hebben meer dan een speler rondlopen die iets moois kan met de bal. Vanavond ook eindelijk weer eens mooie combinaties gezien, zoals het Portugal betaamt.

En zo moeizaam scoort Portugal niet. Haal de doelsaldi er maar eens bij.

Tegen kleintjes scoort Portugal wel ja. Niet in de belangrijkere duels.

Portugal is weinig aan, Bosnië kan waarschijnlijk niet beter. Maar je moet ook nog eens een keer winnen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kan nog alle kanten op met 0-0. Portugal scoort ook moeizaam en krijgt te makkelijk goals tegen.

Met Pepe en Coentrao terug niet meer. Twee belangrijke pilaren in deze defensie. Wat een wereldwedstrijd van Pepe vanavond zeg. Werkte alles weg en zat overal tussen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

En de Ieren zijn ook hard op weg. 0-2 Jonathan Walters

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tsjechie 2-0

Ierland 0-2

Kroatie 0-3

Deze potjes zijn al wel beslist, zij halen dus wel het EK.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ierland ook nog de 0-3, Robbie Keane

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Volgens mij zit er hetzelfde publiek in de Arena als bij een competitiewedstrijd.

Foebelle, foebelle!

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Als je zo speelt tegen Spanje kan je het wel schudden...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Volgens mij zit er hetzelfde publiek in de Arena als bij een competitiewedstrijd

Dat een PSV-er dat nou durft te zeggen

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat een PSV-er dat nou durft te zeggen

Ho ho, bij ons fluiten ze alleen maar de eigen spelers uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ho ho, bij ons fluiten ze alleen maar de eigen spelers uit.

Tijdens wedstrijden van PSV kan je gerust iemand begraven in het stadion, er heerst immers toch al doodse stilte.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Tijdens wedstrijden van PSV kan je gerust iemand begraven in het stadion, er heerst immers toch al doodse stilte.

Ik ben er al duizend doden gestorven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat snap ik wel ja, met Manolev, Marcelo en Bouma achterin.

Maar deze interland was echt heel slecht. Hopelijk bewaren ze de klasse voor Duitsland dinsdag.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Met Babel (die in de eerste helft nog wel iets deed) en Kuyt op de vleugel is het spel gewoon veels te statisch en voorspelbaar. Als je dan een rechtsback hebt die 10 van de 13 voorzetten tegen z' n tegenstander aanschiet en een linksback die helemaal niks toevoegt begint het al snel vervelend te worden. Zeker als daar ook nog een laag tempo en onzorgvuldigheid bijkomen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zit te denken, waarom kwamen Beerens en Wijnaldum er niet in? Zij mochten na de rust wel Kuijt en Babel vervangen. Er was echt een gebrek aan creativiteit.

Ik vond er echt geen zak aan, schandalig matig dit. Zo ken ik Oranje niet, zeker in thuisduels. Maar misschien is een klein dipje wel goed. Als je tot het EK blijft pieken met topvoetbal dan kan je wel eens te vroeg gepiekt hebben.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The luck of the Irish is terug. 0-4

2 Domme rode kaarten voor Estland en een goedkope penalty mee.

Rechtvaardigheid 2 jaar later alleen jammer dat het ten koste gaat van het zielige Estland en niet Frankrijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Waarom hoor ik niemand over Van Persie? Die was ook weer bijzonder matig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Van Persie toonde weer aan waarom ik Huntelaar als diepe spits wil. Ik denk dat van Marwijk daar ondertussen ook wel van overtuigd is.

En verder jammer voor Estland, maar ik ben blij met Ierland. Mooie achterban.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

USA weer verloren. Dit keer met 1-0. Begin nu al te twijfelen of Klinnsman wel de juiste man is om coach te zijn voor dit team.

Natuurlijk is het geen schande om tegen Frankrijk te verliezen, maar wel van Costa Rica, Belgie en Ecuador.

Verder vind ik z'n selectie beleid ook erg slecht.

Gonzalez die een geweldig seizoen kent niet selecteren, maar Fiscal die er HE-LE-MAAL niks van kan wel selecteren.

Buddle, een log werkpaard die bij Ingolstadt speelt wel selecteren. Maar Wondolowski of Gomez (die dit seizoen erg veel scoorde) niet selecteren.

Hij heeft wel oog voor talent als Shea, Williams, Johnson en Chandler maar blijft spelers die een slecht niveau hebben ook maar mee nemen (spelers waar veel betere alternatieven voor zijn). Beasley, Buddle, Fiscal, en Castillo komen allemaal tekort voor dit niveau.

En waarom zit Bradley steeds op de bank. Vond hem altijd één van de betere van USA en staat altijd in de basis bij Chievo.

Nee, ik begin toch een beetje te twijfelen aan Klinnsie.

Ook leuk van Ierland trouwens.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik ben laatst bij een wedstrijd van Chievo geweest maar het zegt niet bijster veel als je bij die ploeg in de basis staat hoor.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

depri83 schreef:

Ik ben laatst bij een wedstrijd van Chievo geweest maar het zegt niet bijster veel als je bij die ploeg in de basis staat hoor.

Ik moet zeggen dat ik het niveau van Chievo niet weet, maar kennelijk niet erg goed? Toch vind ik Bradley wel een van de betere us spelers. Beter bijv dan Edu van Rangers.

Onderhond

• 87621 berichten
  • 12885 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe kan België nou onder dit Turkije eindigen?

Door steeds in de laatste 10 minuten te flateren terwijl Turkije ze in de laatste 10 maakt

Wel een beetje zuur, want de eerste helf tegen Roemenië was best sterk. Daarna zie je weer die laksheid die naar boven komt. Ze moeten echt een keertje leren 90 minuten geconcentreerd te voetballen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Geen getoeter

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.