• 16.054 nieuwsartikelen
  • 179.175 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.664 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.737 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kindjes, gedraag jullie en zoek eens een goede stream voor me.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jij vind Ronaldo waarschijnlijk een held en de beste ter wereld.

Ik ben meer van Rui Costa, lang mijn favoriete voetballer geweest. Nu weet ik het niet zo.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Turkije - Kroatie is trouwens vanaf 20:05 te zien op bild.de.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Mijn echte helden zijn Jari en Marco.

kleine afstand Dennis en Luis.

En een zwak voor de beste allertijden Diego.

Weet geen stream voor je Materny.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Het verstevigt wel je haat, denk ik.

(quote)

Dit gedrag ook nog gaan zitten toejuichen . Ik zou jou niet graag in het leger willen zien.

Ik vond het toen wel grappig ja. Maar hij had zijn been niet hoeven te breken hoor. Is ook niet gebeurd.

En ik haat niks. Ik mag alleen iemand niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Hiddink begint goed, binnen 5 minuten 0-1 achter tegen Kroatie.

Kom maar naar Ajax, Guus!

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kom maar naar Ajax, Guus!

Dat is meteen de oplossing idd.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dat jullie toch zo uitzien naar de komst van de man die grotendeels verantwoordelijk is voor de laatste succesperiode van PSV.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Dat jullie toch zo uitzien naar de komst van de man die grotendeels verantwoordelijk is voor de laatste succesperiode van PSV.

Ik kan prima over zijn verleden heen kijken. Hij is de ideale manager voetbalzaken.

En hij is dikke maatjes met Cruijff en woont in Amsterdam, dus ik geef het nog wel kans.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik kan prima over zijn verleden heen kijken. Hij is de ideale manager voetbalzaken.

En hij is dikke maatjes met Cruijff en woont in Amsterdam, dus ik geef het nog wel kans.

Maar is Cruijff er dan nog wel?

En heeft Hiddink wel zin om met zo'n RVC samen te werken. Daar heeft hij in Eindhoven ook geen beste ervaring mee gehad.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Maar is Cruijff er dan nog wel?

En heeft Hiddink wel zin om met zo'n RVC samen te werken. Daar heeft hij in Eindhoven ook geen beste ervaring mee gehad.

Cruijff zal er wel zijn ja. En of Hiddink dat wil, geen idee. Ik spreek hem niet elke week

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En dat is 2 voor Kroatie.

Guus kom noar huus

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Of hij naar Ajax toe komt zal de toekomst moeten uitwijzen, bij Turkije zal hij niet lang meer zitten.

0-2

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die play offs zijn wel slecht voor je hart als je eigen land ze speelt. Ik herinner me de play offs nog voor EK 2004 tussen Oranje en Schotland. Die heisa in heel het land na de 1-0 nederlaag daar, pfoe. Die 6-0 was daarna wel weer legendarisch.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Boulahrouz gaat een avondje Manolev nadoen?

starbright boy (moderator films)

• 22471 berichten
  • 5138 stemmen

Politieke off-topic discussie verwijderd. De berichten die rechtstreeks binding hebben met voetbal heb ik laten staan, maar dat mag geen aanleiding zijn voor een algemenere politieke discussie.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ah, de mods zijn wakker. Heeft er toch meer dan een dag gestaan, niet slecht.

En hup Kroatië, Hiddink naar Ajax en ik nachtrust tijdens dit EK.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Mooi de Ieren op voorsprong tegen Estland.

Kopbal Keith Andrews.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Portugal, Tsjechië, Ierland en Kroatië zullen het wel halen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kroatië 0-3.

Ik vrees dat Guus vanavond al richting Nederland kan gaan vliegen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als hij het stadion nog levend uit komt.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wat een grafsfeer ook weer bij het Nederlands elftal. Volgens mij zijn we bijna het enige land op de wereld dat geen sfeermakende supporters heeft op de tribune behalve Carnavals tokkies in oranje bananen kostuums(die verder ook hun muil houden). Zelfs op een begrafenis hangt nog meer sfeer.

Dit merk je ook terug in het spel, totaal niet motiverend om in te spelen. Blegh, ook de reden dat ik nog nooit een wedstrijd heb bezocht van het elftal. Zaadsfeer in het stadion. Buiten op straat is het altijd dikke feest en lekker aan het bier, maar binnen verandert het in hersenloos klapvee dat opstaat om te juichen om vervolgens verder te dutten.

Blegh, ik zet de zaadpot af.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het is gewoon een kutwedstrijd. Publiek is vanavond wel erg stil ja. Normaal is het best gezellig tijdens interlands wat ik altijd zo hoor. Nou is Zwitserland ook een duffe tegenstander. Geen idee waarom de KNVB tegen hen wil spelen. Had lekker België uitgenodigd ofzo.

Wat denken de Belgen trouwens van de 0-3 stand? Ik denk dat België heel wat meer tegenstand had geboden aan Kroatië. Hoe kan België nou onder dit Turkije eindigen?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Duitsland 2-0 achter tegen Oekraïne.

Edit: En 2-1, mooi doelpunt Kroos.

De Ieren mogen verder tegen 10 man van Estland. 2e geel voor Stepanov.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wha ha...nee man. Het is een triest zooitje op die tribune. Verder dan een jelelelelelele (op het deuntje van wie niet springt die is geen/een jood ) komt dit zaadpubliek niet( en ook alleen als ze voorstaan). Het is echt diep en diep triest op de tribunes en het carnavals publiek neemt de overhand ook. Een reden voor vele fanatieke voetbalsupporters om verstek te laten gaan voor dit dagjesvolk evenementen. Sfeer is er helaas nooit geweest de laatste jaren.

Overigens niks mis met Zwitserland, zij durven te voetballen en zijn regelmatig dreigend. Beter dan een kansloos ploegje dat zich ingraaft.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kom op reppie nog één keer met z'n allen: 'T is stil aan de overkant, 't is stil aan de overkant...

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Zelfs dat hoor je niet eens Op het EK in Zwitserland nog een paar keer kippenvel gehad van het publiek toen ze spontaan tegen het einde van een paar wedstrijden het volkslied begonnen te zingen. Voor de rest een en al kansloosheid. Ook dat pizzagedoe vorige maand bij Zweden was kansloos, doe het op z'n minst bij een gezette keeper Mja toen hoorde je ze iig nog wel heel af en toe. Nu hoor je af en toe een groepje kinderen dat aftelt naar een wave

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Oekraïne is on fire tegen Duitsland.

Schitterende goal van Nazarenko, 3-1.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Half uurtje aan het kijken nu maar Portugal gaat EK wel halen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.