• 16.053 nieuwsartikelen
  • 179.175 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.664 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.725 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Tsjah. Blijkbaar is het net niet goed genoeg. Allemaal dingen die te voorkomen zijn. Je weet inmiddels ook dat er idioten op deze wedstrijden afkomen.

Ik vind het vooral naïviteit. Je weet dat Utrecht supporters Ajax diep haten en dat er zo'n provocerend Utrecht vakkie naast het uitvak zit. Allemaal dingen die te voorkomen zijn. Zet er een normaal vak naast en je hebt nooit meer gedonder. Vanaf de andere kant van het uitvak zijn er bv. nooit (noemenswaardige) incidenten.

Snap opnieuw de maatregel van een gehalveerd uitvak niet. Alsof iedereen dan braaf de koorknaap uithangt?

Dit allemaal is allemaal sensatiezoekerij en wordt er van een mug een olifant gemaakt. Gevolg, halfbakken maatregelen die nergens op slaan en de voetbalsupporter die weer in een kwaad daglicht wordt gesteld. Dat van die willekeur bij arrestaties lees je nergens bijvoorbeeld.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

De wedstrijden worden toch niet op de reguliere kanalen uitgezonden toch?

Kijken of er wat kijkbare stream op het web te vinden zijn.

Volgens mij gewoon op Veronica hoor. Nederlands Elftal is altijd gewoon op TV te zien hoor

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker interessant allemaal

Kunnen we het weer over voetbal hebben? Dat geleuter over politie, gerel of ander gedoe hangt me onderhand de keel uit tegenwoordig.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

@ A&L

Als CR nou voor Ajax speelt wat dan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

@ A&L

Dan hoop ik dat hij er 50 inschiet

Maar nog vind ik het een lul. Ik vind niet elke Ajax speler leuk of aardig hoor. Iemand als Sonck heb ik altijd een enorme kneus gevonden.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

stfuympos schreef:

@ A&L

Wordt ie voor Feyenoord

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah. Blijkbaar is het net niet goed genoeg. Allemaal dingen die te voorkomen zijn. Je weet inmiddels ook dat er idioten op deze wedstrijden afkomen.

Ik vind het vooral naïviteit. Je weet dat Utrecht supporters Ajax diep haten en dat er zo'n provocerend Utrecht vakkie naast het uitvak zit. Allemaal dingen die te voorkomen zijn. Zet er een normaal vak naast en je hebt nooit meer gedonder. Vanaf de andere kant van het uitvak zijn er bv. nooit (noemenswaardige) incidenten.

Snap opnieuw de maatregel van een gehalveerd uitvak niet. Alsof iedereen dan braaf de koorknaap uithangt?

Dit allemaal is allemaal sensatiezoekerij en wordt er van een mug een olifant gemaakt. Gevolg, halfbakken maatregelen die nergens op slaan.

Nee, maar als je maatregelen op vak U (provocerend vakje) gaat leggen, gaan de hoolie's naar de Cityside (die naast het uitvak zit). Met andere woorden, als zij willen provoceren gebeurt dat toch wel.

Ik weet niet hoe het werkt, maar als je als Ajax supporter naar een uitwedstrijd gaat. Wordt je dan gefouileerd door de stewards van de thuis spelende club of die van Ajax? Want er gaan toch ook stewards van de uitclub (dus Ajax stewards) ernaar toe.

Lees namelijk dat iedereen de schuld legt bij de Utrecht stewards over het vuurwerk van Ajax, maar ik dacht dat de controle door Ajax stewards wordt gedaan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Casillas roept redding op schot Robben uit tot 'belangrijkste in loopbaan'

Blergh, alleen al die foto laat mijn maag weer draaien. Wat een intens schijtmoment was dat toch zeg.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Gewoon a la Kroatie, de kleren uit doen

Verder heeft fouilleren eigenlijk weinig nut als dingen bij de ballen worden verstopt

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Gewoon a la Kroatie, de kleren uit doen

Verder heeft fouilleren eigenlijk weinig nut als dingen bij de ballen worden verstopt

Achja, we zullen wel zien hoe het gaat aflopen. Zal wel in de doofpot worden gestopt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - Casillas roept redding op schot Robben uit tot 'belangrijkste in loopbaan'

Blergh, alleen al die foto laat mijn maag weer draaien. Wat een intens schijtmoment was dat toch zeg.

Elke keer als ik die kans van Robben voor mij haal word ik misselijk. Ik kan best met het verlies leven, maar niet met die kut Robben die werelddoelpunten tegen Schalke, Lyon, Man United en Fiorentina maakt, maar zo'n bal niet erin schiet. Tuurlijk goed gekeept, maar die had er alle dagen ingemoeten.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Pff, als hier geen reactie van NW op komt ....

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Volgens mij gewoon op Veronica hoor. Nederlands Elftal is altijd gewoon op TV te zien hoor

Ik doelde ook meer op de play-off wedstrijden.

Spanje - Engeland komt morgen trouwens op EL.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ah, nee daar heb je gelijk in

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Elke keer als ik die kans van Robben voor mij haal word ik misselijk. Ik kan best met het verlies leven, maar niet met die kut Robben die werelddoelpunten tegen Schalke, Lyon, Man United en Fiorentina maakt, maar zo'n bal niet erin schiet. Tuurlijk goed gekeept, maar die had er alle dagen ingemoeten.

Het was niet eens goed gekeept. Hij lag al in de andere hoek en stak uit ellende maar zijn been omhoog.

Echt, ik ben er nog steeds doodziek van. Je had fucking Wereldkampioen kunnen zijn als je die bal gemaakt had.

Ik had nog liever de finale met 3-0 verloren, waarbij ze alledrie voor de rust vielen. Maar de manier waarop we die kut finale verloren was zuur, dubbeltje viel de andere kant op. Heel erg naar.

Scheelt wel dat ik het Spanje verder best gun. Leuke ploeg met een goede instelling. Maar wat waren we dichtbij zeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik doelde ook meer op de play-off wedstrijden.

Spanje - Engeland komt morgen trouwens op EL.

Klopt, EL heeft de rechten van de Engelse ploeg.

Op zich is het best aardig.

Vrijdag: NL-Zwitserland. Zaterdag: Engeland-Spanje. Dinsdag: Duitsland-Nederland.

Het moet maar, gezien de blessuregolf bij Ajax ben ik blij met de onderbreking.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Gedrag binnen en buiten het veld. Walgelijk.

Maar waarom leg ik het nog uit. Je vraagt gewoon naar de bekende weg.

Beangstigend, mensen die blind afgaan op wat de media er allemaal van maakt en vervolgens zo selectief een persoon zwartmaken. Ongelofelijk.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha laat me niet lachen. En al helemaal niet voor zijn nationale ploeg. Ik zou Sneijder voor geen goud inruilen voor die Ronaldo.

Maak jezelf nu niet belachelijk door te gaan suggereren dat Sneijder beter is dan Ronaldo..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Beangstigend, mensen die blind afgaan op wat de media er allemaal van maakt en vervolgens zo selectief een persoon zwartmaken. Ongelofelijk.

Haha oja, gelukkig kom jij er elke week op de koffie en weet je het allemaal beter

dutchtuga schreef:

(quote)

Maak jezelf nu niet belachelijk door te gaan suggereren dat Sneijder beter is dan Ronaldo..

Leer beter lezen gast. Sneijder heeft voor Oranje veel meer waarde dan Ronaldo voor Portugal.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het was niet eens goed gekeept. Hij lag al in de andere hoek en stak uit ellende maar zijn been omhoog.

Echt, ik ben er nog steeds doodziek van. Je had fucking Wereldkampioen kunnen zijn als je die bal gemaakt had.

Ik had nog liever de finale met 3-0 verloren, waarbij ze alledrie voor de rust vielen. Maar de manier waarop we die kut finale verloren was zuur, dubbeltje viel de andere kant op. Heel erg naar.

Scheelt wel dat ik het Spanje verder best gun. Leuke ploeg met een goede instelling. Maar wat waren we dichtbij zeg.

Oranje heeft altijd die pech, alleen EK 88 had Oranje geluk.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha oja, gelukkig kom jij er elke week op de koffie en weet je het allemaal beter

Dat niet, maar ik heb al meer beelden/interviews e.d. van hem gezien die dichter bij de persoon Ronaldo komen dan wat jij ooit hebt gezien/ zult zien en niet afkomstig zijn van zwartmakende Catalaanse, Nederlandse of Britse media.

Leer beter lezen gast. Sneijder heeft voor Oranje veel meer waarde dan Ronaldo voor Portugal.

Leer dan eerst beter schrijven. Je reageert op

laat hij nou verre weg de beste europeaan zijn met alle respect voor onze wesley en wat spanjaarden.

met

Haha laat me niet lachen. En al helemaal niet voor zijn nationale ploeg

Het nationale elftal haal je er enkel bij ter versteviging van je eerste reactie.

Irritant, dat selectieve gabrabbel.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Er was toch een keer een meisje ontvoerd en was hij niet de eerste die klaar stond om een oproep te doen?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

o.a. ja. Types als A&L weten niet zo goed waar ze het over hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

o.a. ja. Types als A&L weten niet zo goed waar ze het over hebben.

Haha gelukkig ben jij als Portugees helemaal neutraal

Laten we er maar over ophouden, we gaan elkaar toch niet overtuigen. Ik hoop dat die nicht vanavond ieder geval ruim verliest.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Tenzij ze voor Ajax of Oranje uitkomen en niet voor de zoveelste keer door Portugal of Real worden uitgeschakeld.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laten we er maar over ophouden, we gaan elkaar toch niet overtuigen. Ik hoop dat die nicht vanavond ieder geval ruim verliest.

Ruim nog wel. Geloof je het zelf? Overigens heb ik Zlatan meer nichterige dingen zien uithalen dan Ronaldo. Zit dat je niet dwars?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Tenzij ze voor Ajax of Oranje uitkomen en niet voor de zoveelste keer door Portugal of Real worden uitgeschakeld.

Denk je nou serieus dat ik Ronaldo niet mag omdat hij met Real een paar keer van Ajax won?

En zelfs die WK wedstrijd vind ik niet meer relevant in de discussie. Sowieso was die dramaqueen er toen snel af toen koning Boulahrouz even zijn bovenbeen opzocht

Het is de persoon en de speler Ronaldo die ik niet moet. Waarbij ik overigens nooit gezegd heb dat ik hem geen geweldige speler vind.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha gelukkig ben jij als Portugees helemaal neutraal

Zit wel dichter op meer informatie, wat mijn blik misschien wat realistischer maakt dan die van jou. Niet zo heel raar toch?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Zit wel dichter op meer informatie, wat mijn blik misschien wat realistischer maakt dan die van jou. Niet zo heel raar toch?

Tuurlijk wel. Zoals ik wat gekleurder over Ajacieden en Oranje spelers praat, zo zal jij dat doen als het over Portugezen gaat. Doe nou niet of jij neutraal in deze zaak staat. Jij vind Ronaldo waarschijnlijk een held en de beste ter wereld.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Denk je nou serieus dat ik Ronaldo niet mag omdat hij met Real een paar keer van Ajax won?

Het verstevigt wel je haat, denk ik.

En zelfs die WK wedstrijd vind ik niet meer relevant in de discussie. Sowieso was die dramaqueen er toen snel af toen koning Boulahrouz even zijn bovenbeen opzocht

Dit gedrag ook nog gaan zitten toejuichen . Ik zou jou niet graag in het leger willen zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.