• 16.051 nieuwsartikelen
  • 179.175 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.664 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.703 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

''mensen zijn jaloers op me want ik ben rijk, knap en een goede speler''.

Mooi dat je dat noemt! Beweer je dat dat niet zo is?

Dat dat idd zo is staat niet ter discussie. Het gaat erom dat je zoiets niet over jezelf zegt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hoezo niet? Vind dat wat overdreven. Zeker omdat het hardstikke waar is.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Eindelijk eens interessante interlands dit weekend.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ik snap de haters ook gewoon niet. Ik bedoel, stel nou dat alle voetballers waren als Messi (lees: qua gedrag, ik heb het niet over skills) dat zou toch ook wel een beetje saai zijn..? Ontzettend bescheiden, netjes, lief, schattig, aardig (lees: saai) (af en toe een balletje van 3m het publiek in peunen en je tegenstander een paar kaarten aan naaien door het te vragen aan de scheids).

Zou dat leuk zijn?

Of is het genieten met persoonlijkheden als Zlatan, Balotelli, C. Ronaldo en The Special One? Ik bedoel te zeggen, die eerste twee vind ik ook achterlijken, maar het blijft smullen geblazen ze aan het werk te zien. Voor je het weet doen ze iets geniaals, of iets achterlijks.. En is het dus onmogelijk een hekel aan die figuren te hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

''mensen zijn jaloers op me want ik ben rijk, knap en een goede speler''.

Mooi dat je dat noemt! Beweer je dat dat niet zo is?

Geen idee. Het is iets wat je alleen niet over jezelf zegt. Het is een prima speler, maar een verrotte persoonlijkheid. Hopelijk wint Bosnie 2x.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Kan wel zijn dat ie irritaties op roept bij jou maar dat ligt aan jouw clubvoorkeur. Zoals je zelf al zegt vinden jullie Suarez en co geweldig en de gemiddelde tegenstander hen irritant. Helemaal waar, maar dan zeg je toch eigelijk dat het gewoon met clubvoorkeur te maken heeft..?

Nee hoor, ligt niet aan het feit dat ie voor Real speelt. Alle andere Real spelers doen me niks, heb ik niks op tegen. Wel tegen Ronaldo.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Laten we hopen dat die ranzige kwal het EK mist.

Maar de scheidsrechters zullen er dan wel alles aan doen om die wandelende nicht op het toernooi te krijgen.

Wat doe je toch weer treurig Een EK zonder Ronaldo zal zelfs voor jou een minder toernooi zijn.

Dat wordt een spannende avond vanavond. Het veld is drie keer niks en het gejoel, vooral op Ronaldo (nogmaals en nog een erbij) werd van alle kanten gehoord. Hopen dat het team zich heeft herpakt na de blamage tegen Denemarken en gewoon een goed resultaat meeneemt naar Portugal.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Zeker een Messi lover ?

Waar baseer je het in hemelsnaam op dat hij een kwal en een nicht is ?

Iedereen die met hem heeft gewerkt roemt zijn professionaliteit en zijn gedrag. Zowiezo moet je natuurlijk een van de beste speler op deze aard-kloot op het EK hebben,kom op zeg....

Mooi verwoord.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is een prima speler, maar een verrotte persoonlijkheid. Hopelijk wint Bosnie 2x.

En dat baseer op je excessief gepingel en valpartijen of zo? Knap dat je daarop een persoonlijkheid kan baseren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Als ie het daarop baseerd zit ie er (weer) behoorlijk naast, aangezien valpartijgen er in de Catelaanse voetbalschool met de paplepel word ingegoten en ie daar wel fan van is!

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Is toch fantastisch als CR9 op het EK is, daar horen gewoon de beste spelers te spelen en laat hij nou verre weg de beste europeaan zijn met alle respect voor onze wesley en wat spanjaarden.

edit. zou me trouwens niks verbazen als ie homo is maar lekker belangrijk.

Voor de rest kennen we hem totaal niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Wat doe je toch weer treurig Een EK zonder Ronaldo zal zelfs voor jou een minder toernooi zijn.

Dat wordt een spannende avond vanavond. Het veld is drie keer niks en het gejoel, vooral op Ronaldo (nogmaals en nog een erbij) werd van alle kanten gehoord. Hopen dat het team zich heeft herpakt na de blamage tegen Denemarken en gewoon een goed resultaat meeneemt naar Portugal.

Een EK zonder Ronaldo? Het zal me worst wezen. Ibrahimovic is er wel bij, dat vind ik veel belangrijker. Dat is ook een vreemde gozer, maar wel 1 waar ik respect voor heb. En ook Balotelli, hoe maf ook, vind ik grappig. Ronaldo is gewoon ergeniswekkend.

Hopen dat Bosnie Portugal kapot schiet vanavond (op het veld ).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Is toch fantastisch als CR9 op het EK is, daar horen gewoon de beste spelers te spelen en laat hij nou verre weg de beste europeaan zijn met alle respect voor onze wesley en wat spanjaarden.

Haha laat me niet lachen. En al helemaal niet voor zijn nationale ploeg. Ik zou Sneijder voor geen goud inruilen voor die Ronaldo.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

En dat baseer op je excessief gepingel en valpartijen of zo? Knap dat je daarop een persoonlijkheid kan baseren.

Gedrag binnen en buiten het veld. Walgelijk.

Maar waarom leg ik het nog uit. Je vraagt gewoon naar de bekende weg.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

FC Utrecht beschuldigt diverse Ajax-supporters van 'poging tot doodslag' voor, tijdens en na het onderlinge competitieduel van afgelopen zondag. De club heeft aangifte gedaan bij de politie vanwege het gooien van twee vuurwerkbommen. Beide clubs, de supportersverenigingen, de gemeente Utrecht, de politie en de veiligheidsregio Utrecht hebben de ongeregeldheden geëvalueerd.

Vijf Ajax-supporters zijn zondag reeds aangehouden. De politie gaat een onderzoek instellen naar de gooier(s) van de twee vuurwerkbommen die tijdens de wedstrijd vanuit het bezoekersvak zijn gegooid. "FC Utrecht gaat aangifte doen, waarbij poging tot doodslag dan wel poging tot het aanbrengen van zwaarlichamelijk letsel zal worden opgenomen", zo meldt FC Utrecht via de officiële kanalen.

FC Utrecht en Ajax zijn zeer teleurgesteld over de incidenten van afgelopen zondag, temeer omdat de onderlinge wedstrijden de afgelopen seizoenen in goede orde zijn verlopen. Bij de evaluatie werd niet alleen besloten dat aangifte zal worden gedaan. In de genoemde evaluatie is tevens besloten dat Ajax volgend seizoen 600 in plaats van 1200 kaarten voor de wedstrijd FC Utrecht - Ajax in de verkoop doet.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

En net of dat Cristiano Ronaldo zo goed presteerd in het portugeese elftal?

Frappant trouwens Jari, dat je iets tegen de arrogantie van Ronaldo, terwijl je zelf fan bent van een clubje met een heel hoog gehalte .....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

CR9

Jij volgt het voetbal ook een tijd niet meer volgens mij .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel leuk weer die playoffs, gelukkig kan ik de spannendere returns wel zien. Word vanavond The Voice of Holland ben ik bang .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Big-T schreef:

Frappant trouwens Jari, dat je iets tegen de arrogantie van Ronaldo, terwijl je zelf fan bent van een clubje met een heel hoog gehalte .....

Precies. Het komt ook gewoon omdat ie fan is van Barcelona. Daarom heeft ie een hekel aan m.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wel leuk weer die playoffs, gelukkig kan ik de spannendere returns wel zien. Word vanavond The Voice of Holland ben ik bang .

Haha, idemdito hier!

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Chucky92 schreef:

Ja wat leuk, is toch meer om te janken.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Manchester verleden? Ik vind Man Utd een prachtige club.

Ik vind Ronaldo een kwal om alles wat hij uitstraalt. Arrogant, zelfingenomen, vervelend, naar. Een kraagje omhoog doen in een wedstrijd, dat soort dingen. Altijd laten merken dat ie geweldig is. Teksten als ''mensen zijn jaloers op me want ik ben rijk, knap en een goede speler''. Kom zeg, je hoeft geen Ronaldo hater te zijn om de dingen die ik zie te constateren. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar je ziet ook wel waarom Ronaldo veel reacties opwekt.

En Messi is mijn idool niet. Ik ben een fan van zijn spel, meer niet.

Ik heb ook geen liefde voor Barcelona, alleen sympathie. Ik heb alleen liefde voor Ajax en Oranje.

Je hebt nu eenmaal spelers die veel irritaties oproepen. Dat zullen niet Ajacieden ook vast over Suarez denken. Of Jan Vertonghen. En als er redenen gevraagd worden dan komen er ook vage teksten. Kortom, niet zo schijnheilig doen.

Ik ben ook een Messi fan, maar Ronaldo vind ik ook een genot om naar te kijken. Zo'n kraagje omhoog, wat maakt mij het uit? Moet hij lekker zelf weten. Daarentegen kopt het toch gewoon? Hij is rijk, vrouwen vinden hem aantrekkelijk en hij is een goede speler. Waarom zou je dat niet mogen zeggen?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Ja wat leuk, is toch meer om te janken.

Vind het goed dat er wat aan wordt gedaan. Hoop dat die klanten echt veroordeeld worden, maar dat denk ik toch niet.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Vijf Ajax-supporters zijn zondag reeds aangehouden. De politie gaat een onderzoek instellen naar de gooier(s) van de twee vuurwerkbommen die tijdens de wedstrijd vanuit het bezoekersvak zijn gegooid. "FC Utrecht gaat aangifte doen, waarbij poging tot doodslag dan wel poging tot het aanbrengen van zwaarlichamelijk letsel zal worden opgenomen", zo meldt FC Utrecht via de officiële kanalen.

Als je dit verhaal echt leest zakt je de broek af...slaat nergens meer op

Zure zondag – Het verhaal van bus 29 [INGEZONDEN] - AFCA

Ingezonden brief

Jankbekkerij daar in Utrecht, misselijke club Hypocrisie ten top. Die 5 gearresteerden zullen in ieder geval niet veroordeeld worden vanwege de willekeur inderdaad.

Vraag me overigens af wat Utrecht tegen de eigen vuurwerk gooiers doet? Niets? Tuurlijk niet. Dom mediazaakje dat met een sisser zal aflopen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Haha, idemdito hier!

De wedstrijden worden toch niet op de reguliere kanalen uitgezonden toch?

Kijken of er wat kijkbare stream op het web te vinden zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

TVOH

Dat mensen toch naar die troep willen kijken! Maar jij zal wel door Rianneke gedwongen worden haha.

Ik ga lekker Oranje kijken om half 9. En misschien even een streampje zoeken voor Bosnie-Portugal aangezien ik toch bij de pc zit.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ingezonden brief

Jankbekkerij daar in Utrecht, misselijke club Hypocrisie ten top. Die 5 gearresteerden zullen in ieder geval niet veroordeeld worden vanwege de willekeur inderdaad.

Ja want de ME wordt aangestuurd door Van Seumeren...

Het slaat natuurlijk nergens op om iemand op te pakken zonder enige bewijs en hem ook nog een boete opleggen, laat dat duidelijk zijn.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ingezonden brief

Ja, wat heeft Utrecht met die arrestatie's te maken? Dat doen de wouten toch? Lekker makkelijk om Utrecht de schuld te geven, dat de wouter jullie aanhouden in de bus.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Had hem even aangepast...

Die aangifte is hypocriet natuurlijk. Moet je ook aangifte tegen je eigen supporters doen. Politieoptreden is ook belachelijk, maar dat is al jaren bekend bij beide kanten.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Had hem even aangepast...

Die aangifte is hypocriet natuurlijk. Moet je ook aangifte tegen je eigen supporters doen. Politieoptreden is ook belachelijk, maar dat is al jaren bekend bij beide kanten.

Inderdaad, dat gebeurt over en weer met die k**** wouten. Maar er wordt elke wedstrijd vuurwerk afgestoken. Of het nou Ajax - Dinamo, of PSV - AZ is. Altijd worden er wel fakkels en wat knalvuurwerk gegooid, moet je daar dan ook aangifte van doen. Het gaat erom dat het in het ander vak werd gegooid. Met een beetje pech had je Legia tafferelen gehad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.